Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Έρευνα

'Έκρηξη' στα ταξίδια των Τούρκων προς το εξωτερικό

Τατιάνα Ρόκου - 07 January 2020, 11:42

Το 2018, οι Τούρκοι πραγματοποίησαν 10,2 εκατ. διεθνή ταξίδια και 87,1 εκατ. ταξίδια στο εσωτερικό της χώρας. Τα έξοδα από τον εισερχόμενο τουρισμό ανήλθαν σε 29,5 δισ. δολ., ενώ από το εξερχόμενο σε 4,7 δισ. δολ.


Ο αριθμός των διεθνών αναχωρήσεων από την Τουρκία αναμένεται να αυξηθεί από 10,1 εκατομμύρια το 2018 σε 12,2 εκατομμύρια έως το 2023, παρά τα πρόσφατα προβλήματα που επηρεάζουν το μακροοικονομικό κλίμα, αναφέρει η διεθνής εταιρεία αναλύσεων GlobalData.

Σύμφωνα με την τελευταία έκθεση της GlobalData, “Tourism source market insight: Turkey”, η αύξηση της συνδεσιμότητας της χώρας με προορισμούς όπως η Ιαπωνία, οι ΗΠΑ και η Ευρώπη αναμένεται να φέρει συνεχόμενη αύξηση των εξερχόμενων αναχωρήσεων από την Τουρκία, με ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης 3,67% το διάστημα 2018-2023.

  • Το 2018, οι Τούρκοι πραγματοποίησαν 10,2 εκατ. διεθνή ταξίδια και 87,1 εκατ. ταξίδια στο εσωτερικό της χώρας
  • Τα έξοδα από τον εισερχόμενο τουρισμό ανήλθαν σε 29,5 δισ. δολ., ενώ από το εξερχόμενο σε 4,7 δισ. δολ.
  • Οι γενιές X (γεννημένοι μεταξύ 1961-1981) και Y (γεννημένοι μεταξύ 1981-1996) αποτελούν και τους περισσότερους τουρίστες, αν και είναι μόνο το 31% του συνολικού πληθυσμού της χώρας.

Η Johanna Bonhill-Smith, αναλύτρια στην GlobalData, σχολιάζει: ”Με το μεγάλο έργο του νέου αεροδρομίου της Κωνσταντινούπολης, η Turkish Airlines προσπαθεί να εκμεταλλευθεί τις ευκαιρίες αύξησης στην κίνηση των επιβατών της τα επόμενα χρόνια, και οι διεθνείς αναχωρήσεις να αυξηθούν.

Η Turkish airlines εισήγαγε πρόσφατα νέες πτήσεις προς προορισμούς σε όλη την Ιαπωνία, την Κίνα και αυξημένη συνδεσιμότητα με τις ΗΠΑ. Συμφωνίες Κοινού Κωδικού έχουν επίσης πραγματοποιηθεί μεταξύ όλο και περισσότερων προορισμών σε ολόκληρη την περιοχή της Ασίας-Ειρηνικού (όπως με την Bangkok Airways) και τη Μέση Ανατολή (με την Oman Air και την Kuwait Airways), που παρέχουν περισσότερες ευκαιρίες για διεθνή ταξίδια.

Για να προσελκύσουν τον Τούρκο ταξιδιώτη, οι προορισμοί θα πρέπει να αναζητήσουν τη δημιουργία τουριστικών συνεργασιών για καμπάνιες και την αύξηση της γνώσης του μέσου τουρίστα”.



Άποψη από το νέο αεροδρόμιο της Κωνσταντινούπολης.


|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top