Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Αερομεταφορές

Το 2019 κατέγραψε το χαμηλότερο ποσοστό δυστυχημάτων στις αερομεταφορές την τελευταία πενταετία

Τατιάνα Ρόκου - 08 January 2020, 11:16

Το 2017, η διεθνής πολιτική αεροπορία κατέγραψε την πιο ασφαλή χρονιά στην ιστορία της, με μόλις δύο μοιραία δυστυχήματα, στα οποία ενεπλάκησαν αεροσκάφη με μηχανές turboprop που εκτελούσαν τοπικές πτήσεις (13 θάνατοι) και καμία συντριβή μεγάλου επιβατικού αεροσκάφους.


Η ετήσια Ανασκόπηση Ασφάλειας Πολιτικής Αεροπορίας της ολλανδικής εταιρείας συμβούλων της αεροπορικής βιομηχανίας To70 εξετάζει τα ατυχήματα σε μεγάλα επιβατικά αεροσκάφη. Περιλαμβάνει όλα τα αίτια -είτε τεχνική βλάβη, ανθρώπινο λάθος είτε παράνομη παρέμβαση. Παρά τα σοβαρά ατυχήματα που έτυχαν και δημοσιότητας, το φετινό ποσοστό θανατηφόρων ατυχημάτων είναι χαμηλότερο από το μέσο όρο των τελευταίων πέντε ετών.

Το 2019 καταγράφηκαν 86 ατυχήματα, τα 8 θανατηφόρα. Ο συνολικός αριθμός των θυμάτων το 2019 ανήλθε σε 257. Το 2018, είχαν σημειωθεί 160 ατυχήματα, ανάμεσά τους τα 13 ήταν θανατηφόρα, με συνολικό απολογισμό 534 νεκρούς. Τα νούμερα αυτά αποτελούν ιστορικό χαμηλό, με το 2017 να καταγράφονται μόνο δύο θανατηφόρα ατυχήματα σε αεροσκάφη turboprops (από 48 ατυχήματα συνολικά) με αποτέλεσμα 13 νεκρούς.



Υπολογίζεται ότι ο δείκτης θανατηφόρων δυστυχημάτων για τα μεγάλα εμπορικά αεροσκάφη (με αύξηση 4,2% στην αεροπορική κίνηση το 2019) ανήλθε σε μόλις 0,18 ανά εκατομμύριο πτήσεων το 2019, ή κατά μέσον όρο σε ένα θανατηφόρο δυστύχημα ανά 5,58 εκατ. πτήσεις.

”Ενώ το ποσοστό ατυχημάτων για το 2019 ήταν χαμηλό, υπάρχουν θεμελιώδη ζητήματα σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο οργανώνουμε την αεροπορική βιομηχανία μας, που πρέπει να αντιμετωπιστεί”, σημειώνεται στην έρευνα. ”Τα θανατηφόρα ατυχήματα που αφορούν στο Boeing 737 MAX το 2018 και το 2019 έθεσαν δύσκολες ερωτήσεις στον κλάδο της αεροπορίας. Το ζήτημα των παραγώγων -όταν ένα νέο μοντέλο τύπου αεροσκάφους θεωρείται ανάπτυξη ενός προηγούμενου- είναι κάτι που σπάνια συζητείται εκτός του χώρου.

Αυτά τα ατυχήματα εγείρουν επίσης σημαντικά ζητήματα σχετικά με το πόση πληροφόρηση και -το σημαντικότερο- εκπαίδευση απαιτούνται για τα νέα συστήματα. Ερωτήματα σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο οι αεροπορικές αρχές μεταβιβάζουν εξουσίες στους κατασκευαστές συζητούνται επίσης σε ευρύτερους κύκλους από ό,τι πριν.

Αναμένουμε ότι θα απαντηθούν αυτές οι ερωτήσεις και ότι το 737 MAX πιθανότατα θα επιστρέψει σε υπηρεσία το 2020. Μπορεί να συνεχίσει να εξυπηρετεί πολύ καλά την αεροπορική βιομηχανία και το ταξιδιωτικό κοινό για τα επόμενα 20 χρόνια”.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top