Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Ξενοδοχία

Η Accor ενισχύει την παρουσία της στην Ελλάδα, συνεργασία με την Aegean Airlines

Βίκυ Καραντζαβέλου - 08 January 2020, 15:11

Το Athens Capital Hotel - MGallery Collection ανοίγει τις πόρτες του τον Απρίλιο του 2020 στο κέντρο της Αθήνας, με 158 δωμάτια και 19 σουίτες.


Η γαλλική Accor, η οποία διαθέτει ήδη παρουσία στην Ελλάδα με τρία από τα κορυφαία brands του portofolio της, επεκτείνει το ενδιαφέρον της για τη χώρα. Ο όμιλος ανακοίνωσε πρόσφατα νέα στρατηγική συνεργασία με την Aegean Airlines, ενισχύοντας τους δεσμούς του με την ελληνική αγορά και αναβαθμίζοντας την εμπειρία των μελών του.

Με περισσότερα από 5.000 ξενοδοχεία σε 110 χώρες και 39 brands, που καλύπτουν ένα εύρος από οικονομικές έως πολυτελείς επιλογές, ο γαλλικός ξενοδοχειακός Όμιλος έχει εδραιώσει την παρουσία του στην Ελλάδα. Το 5* Sofitel Athens Airport, το 4 * Novotel Athenes Hotel, το καινούριο ibis Styles Athens Routes Hotel και το ibis Styles Heraklion Central Hotel στην Κρήτη, συμπεριλαμβάνονται ήδη στο portfolio της Accor στον εγχώριο ξενοδοχειακό χάρτη.


Athens Capital Hotel – MGallery Collection, lobby.

Την επιθυμία του Ομίλου για περαιτέρω ενδυνάμωση των δεσμών του με την Ελλάδα επιβεβαιώνει η επικείμενη άφιξη του Athens Capital Hotel – MGallery Collection, το οποίο αναμένεται να ξεκινήσει τη λειτουργία του τον Απρίλιο του 2020 στο κέντρο της Αθήνας. Με 158 δωμάτια και 19 σουίτες, το ξενοδοχείο θα παρέχει στους επισκέπτες του signature υπηρεσίες υψηλών προδιαγραφών σε ένα πλήρως ανακαινισμένο ιστορικό κτίριο της Πλατείας Συντάγματος.


Athens Capital Hotel – MGallery Collection, Προεδρική Σουίτα.

Accor και Aegean Airlines ανακοινώνουν τη συνεργασία τους
Η συνεργασία μεταξύ των προγραμμάτων ανταμοιβής, Le Club AccorHotels και Miles+Bonus, δίνει τη δυνατότητα στα μέλη τους να απολαύσουν ένα εύρος από προνόμια που θα εμπλουτίσουν τις ταξιδιωτικές τους εμπειρίες, προσφέροντάς τους παράλληλα αποκλειστικά πλεονεκτήματα σε ένα πλήθος προϊόντων και υπηρεσιών. Μέσω της νέας συνεργασίας τα μέλη του Le Club AccorHotels (LCAH) μπορούν να κερδίσουν πόντους επιβράβευσης όταν πετούν με την Aegean Airlines ή τη θυγατρική της Olympic Air, μετατρέποντας 2.000 Miles+Bonus μίλια σε 500 πόντους ανταμοιβής LCAH. Eνισχύεται η εμπειρία των μελών του Le Club AccorHotels, καθώς θα έχουν την ευκαιρία να εξαργυρώσουν τους πόντους ανταμοιβής τους σε Miles+Bonus μίλια και να επωφεληθούν από εισιτήρια και αναβάθμιση θέσης με την Aegean Airlines και την Olympic Air. Κάθε 2.000 LCAH πόντοι αντιστοιχούν σε 1,000 Miles+Bonus μίλια. Οι μετατροπές μπορούν να γίνουν εύκολα ηλεκτρονικά, μέσα από ένα ιδιαίτερα εύχρηστο σύστημα διαχείρισης πόντων.

Επιπλέον προνόμια για τους συχνούς ταξιδιώτες - μέλη των προγραμμάτων ανταμοιβής και των δύο Ομίλων επιφυλάσσει η νέα αυτή συνεργασία, προσφέροντάς τους τη δυνατότητα να επωφεληθούν εκπτώσεων στη διαμονή τους για το επόμενο ταξίδι τους σε περισσότερα από 3.500 ξενοδοχεία της Accor σε κοινούς προορισμούς των δύο εταιρειών. Τα μέλη των προγραμμάτων μπορούν επίσης να απολαύσουν premium ταξιδιωτικές εμπειρίες και θεματικά πακέτα της Accor, που περιλαμβάνουν την παρακολούθηση συναυλιών και φεστιβάλ γαστρονομίας αλλά και την πρόσβαση σε αθλητικούς χώρους όπως το Paris Saint-Germain VIP box, καθώς και εισιτήρια. Αυτά τα προνόμια θα είναι διαθέσιμα μέσω του νέου προγράμματος επιβράβευσης της Accor, ALL – Accor Live Limitless το οποίο παρουσιάστηκε πρόσφατα. Η σύμπραξη της Accor με την Aegean Airlines αναβαθμίζει τα προνόμια των μελών του προγράμματος ανταμοιβής του διεθνούς ξενοδοχειακού ομίλου μέσα από ένα δίκτυο 151 προορισμών, 31 εσωτερικού και 120 διεθνώς σε 44 χώρες που εξυπηρετούν οι Aegean Airlines και Olympic Air.

Ο Mehdi Hemici, Senior Vice President Business Development & Partnerships της Accor, ανέφερε χαρακτηριστικά: “Η ριζική μεταμόρφωση του lifestyle προγράμματος ανταμοιβής της Αccor, όπως πραγματώθηκε μέσα από το brand ALL - Accor Live Limitless, θα κάνει πράξη τη στρατηγική μας για ολιστική φιλοξενία (augmented hospitality), προσφέροντας ένα εύρος προνομίων και ανταμοιβών που θα προάγουν τον τρόπο που τα μέλη μας εργάζονται, ζουν και διασκεδάζουν. Το ALL εκφράζει με τον καλύτερο τρόπο την κύρια προτεραιότητά μας να ανταμείβουμε την αφοσίωση των μελών με κορυφαίες συνεργασίες που θα εμπλουτίσουν τη ζωή τους με εμπειρίες και προνόμια. Αυτή η δέσμευση στην υπεροχή αντανακλάται στις διαρκώς αναβαθμισμένες παροχές που προσφέρουν τη δυνατότητα σε περισσότερα από 57 εκατ. μέλη μας να χρησιμοποιήσουν τους πόντους τους, όχι μόνο για τη διαμονή τους, αλλά και για να απολαύσουν περισσότερες μοναδικές εμπειρίες”.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top