Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Τουριστική πολιτική

Συγκροτείται Steering Committee για το στρατηγικό σχέδιο τουρισμού

Τατιάνα Ρόκου - 21 January 2020, 09:51

'Η προσπάθεια στροφής προς τον ποιοτικό τουρισμό δε σημαίνει πως πρέπει να αφήσουμε πίσω αυτούς που μας στήριξαν τα προηγούμενα χρόνια', λέει ο υπουργός Τουρισμού. 'Παράλληλα, όμως, πρέπει να στραφούμε και σε πιο μακρινές αγορές, όπως η Κίνα, η Ινδία, η Σαουδική Αραβία, που φέρνουν τουρίστες που αφήνουν πολλά χρήματα'.


”Για πρώτη φορά η καμπάνια προβολής και διαφήμισης της χώρας μας ξεκίνησε στις 15 Ιανουαρίου”, επεσήμανε σε συνέντευξη που παραχώρησε στο ραδιοφωνικό σταθμό ‘Alpha 989’ ο υπουργός Τουρισμού, κ. Χάρης Θεοχάρης. Και συνέχισε λέγοντας ότι ”με αυτόν τον τρόπο ικανοποιείται ένα αίτημα που μου απηύθυναν πολλοί άνθρωποι του τουρισμού στις εκθέσεις που παρευρέθηκα”.

Σχετικά με τις συναντήσεις που έχει αυτό το διήμερο με τα Γραφεία Εξωτερικών του ΕΟΤ, ο υπουργός Τουρισμού τόνισε: ”Αυτό το διήμερο έχουμε συνεχείς συσκέψεις με τους επικεφαλής των Γραφείων Εξωτερικού του ΕΟΤ, ώστε να παρακολουθήσουμε τις τάσεις και να τους ενημερώσουμε για τη στρατηγική μας, τις προτεραιότητες και τους στόχους που έχουμε θέσει για τη νέα χρονιά. Τα μηνύματα είναι συγκρατημένα αισιόδοξα και θεωρούμε ότι με συντονισμένες ενέργειες και με προσεκτικές κινήσεις μπορούμε να ενισχύσουμε την αύξηση της ποιότητας του τουριστικού ρεύματος και των εσόδων που είχαμε την προηγούμενη χρονιά”.

Όσον αφορά το εθνικό στρατηγικό σχέδιο για τον τουρισμό, ο κ. Θεοχάρης ανέφερε: ”Ξεκινάμε με τη συγκρότηση διευθύνουσας Επιτροπής (Steering Committee), ενώ ήδη έχει καταρτιστεί το πλάνο εργασιών. Μόλις ολοκληρωθεί η διαβουλευτική διαδικασία, θα προχωρήσουμε με γοργούς ρυθμούς στην υλοποίηση των δράσεων του σχεδίου”.

Κλείνοντας, ο υπουργός Τουρισμού αναφέρθηκε  στις νέες αγορές, τις οποίες στοχεύει να προσελκύσει το Υπουργείο Τουρισμού, λέγοντας: ”Η προσπάθεια στροφής προς τον ποιοτικό τουρισμό δε σημαίνει πως πρέπει να αφήσουμε πίσω αυτούς που μας στήριξαν τα προηγούμενα χρόνια. Παράλληλα, όμως, πρέπει να στραφούμε και σε πιο μακρινές αγορές, όπως η Κίνα, η Ινδία, η Σαουδική Αραβία, που φέρνουν τουρίστες που αφήνουν πολλά χρήματα, αλλά και στις ΗΠΑ και στην Ευρώπη, που μπορούν να μας προσφέρουν ακόμα περισσότερα”.





|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top