Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Τάσεις

Αυξημένες οι προκρατήσεις των Ολλανδών τουριστών για Ελλάδα το 2020

Τατιάνα Ρόκου - 21 January 2020, 12:03

Η Ελλάδα καλύτερος προορισμός διασκέδασης από την τουριστική πλατφόρμα Reisgraag.nl.


Εξαιρετικά αισιόδοξα μηνύματα για αυξημένες προκρατήσεις τουριστών από την Ολλανδία  προς Ελλάδα το 2020, προέκυψαν στην μεγαλύτερη τουριστική έκθεση της χώρας “Vakantiebeurs 2020”, στην Ουτρέχτη (15-19 Ιανουαρίου), στην οποία συμμετείχε και φέτος ο ΕΟΤ. Την ίδια στιγμή, η χώρα μας αναδείχθηκε ως ο καλύτερος προορισμός διασκέδασης από την τουριστική πλατφόρμα Reisgraag.nl.

Στις συναντήσεις που είχαν με την Υπηρεσία ΕΟΤ Εξωτερικού Κάτω Χωρών, οι Ολλανδοί ΤΟs έδειξαν ιδιαίτερη προτίμηση στην Ελλάδα, δηλώνοντας ότι οι μέχρι τώρα κρατήσεις παρουσιάζουν αύξηση, σε σχέση με τις αντίστοιχες της περυσινής περιόδου, καθώς το μερίδιο του T.O. Τhomas Cook έχει ήδη απορροφηθεί από τους μεγάλους “παίκτες” της αγοράς. Ταυτόχρονα αυξάνει ο αριθμός θέσεων στις αεροπορικές γραμμές που συνδέουν απ’ευθείας την Ολλανδία με 20 ελληνικούς προορισμούς, καθώς εντάσσονται επιπλέον νέα δρομολόγια.


Από δεξιά η προϊσταμένη του Γραφείου ΕΟΤ Κάτω Χωρών κα Ελένη Σκαρβέλη, ο πρέσβης της Ελλάδας στην Ολλανδία κ. Νικόλαος Πλεξίδας, η περιφερειάρχης Ιονίων Νήσων κα Ρόδη Κράτσα-Τσαγκαροπούλου και ο αντιπεριφερειάρχης Λευκάδας κ. Ανδρέας Κτενάς.

Αξίζει να σημειωθεί ότι, η ολλανδική αγορά ακολουθεί τα τρία τελευταία χρόνια συνεχή ανοδική πορεία, με έτος ορόσημο το 2019, που έσπασε το φράγμα του ενός εκατομμυρίου Ολλανδών επισκεπτών στη χώρα μας. Η Κρήτη παραμένει ο πρώτος αγαπημένος προορισμός τους και ακολουθεί η Κως. Για πρώτη φορά, η Ζάκυνθος πέρασε στις προτιμήσεις τη Ρόδο και την Κέρκυρα. Έπονται η Σάμος, η Λέσβος, η Κεφαλονιά, η Κάρπαθος και η Χαλκιδική.

Η ολλανδική αγορά είναι η πέμπτη σε σειρά μετά το Ηνωμένο Βασίλειο, την Γερμανία, την Ιταλία και την Γαλλία σε αφίξεις για την Ελλάδα, καταδεικνύοντας πλέον το σταθερό ενδιαφέρον των Ολλανδών για ταξίδια στη χώρα μας. Σύμφωνα με στοιχεία της εταιρείας ερευνών Trends & Tourism, που παρουσιάστηκαν στο συνέδριο Travel Congress, στο πλαίσιο της έκθεσης, αναμένεται αύξηση κατά 24% στον αριθμό των Ολλανδών που θα πάνε διακοπές στο εξωτερικό έως το 2030 - ποσοστό που αντιστοιχεί σε 44 εκατ. τουρίστες, δεδομένης και της σταθερά ανοδικής πορείας της οικονομίας της χώρας.


Η Ολλανδέζα σεφ Annelieke van Woerkom παρουσιάζει την συνταγή για vegan φασολάδα με ελληνικό παρθένο ελαιόλαδο Βιώσας κατά τη διάρκεια του show cooking της έκθεσης.

Στο περίπτερο του ΕΟΤ μετείχαν 16 συνεκθέτες, μεταξύ των οποίων οι Περιφέρειες: Βορείου Αιγαίου, Κρήτης, Ιονίων Νήσων, Νοτίου Αιγαίου, Δυτικής Μακεδονίας, Στερεάς Ελλάδας, οι Δήμοι Β. Τζουμέρκων και Ναυπλιέων και ο Οργανισμός Προβολής Χαλκιδικής.

Από τις τουριστικές επιχειρήσεις, μετείχαν οι: Grecotel Hotels, Kipriotis Hotels, Louis Hotels, Tour of Peloponnese, Sunshine Camping Club, Πανελλήνια Ένωση Κάμπινγκ και ΑΝΕΚ Lines. Τιμώμενος προορισμός στο ελληνικό περίπτερο της Vakantiebeurs 2020 ήταν φέτος η Λευκάδα, με αφορμή τη νέα πτήση του T.O. Corendon προς το νησί.

Η ελληνική πλατεία της έκθεσης διακοσμήθηκε από φωτογραφικό υλικό των 100 Ολλανδών bloggers, που ταξίδεψαν στην Ελλάδα, στο πλαίσιο της καμπάνιας #ilovegriekenland του Γραφείου ΕΟΤ Κάτω Χωρών. Η διευρυμένη καμπάνια προβολής της Ελλάδας στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης, είχε στόχο την παρουσίαση της χώρας ως πολυθεματικού προορισμού με εναλλακτικά τουριστικά προϊόντα, μέσω διαμορφωτών κοινής γνώμης (influencers) για μεγάλο χρονικό διάστημα.

Την πρώτη ημέρα της έκθεσης παραβρέθηκαν σε ειδική εκδήλωση, 80 bloggers και έκαναν αναρτήσεις στα Social Media με φωτογραφίες τους από την Ελλάδα. Ταυτόχρονα, δήλωσαν το ενδιαφέρον τους για τη νέα επικοινωνιακή δράση του Γραφείου ΕΟΤ Κάτω Χωρών για την προβολή της Ελλάδα μέσω 100 μοναδικών αξέχαστων εμπειριών, που θα βιώσουν bloggers, vloggers και instagrammers σε 100 διαφορετικούς ελληνικούς προορισμούς.


Ο Έλληνας σεφ Γρηγόρης Χέλμης παρουσιάζει συνταγές με βάση το μαύρο σκόρδο Βόλου.

Κατά τη διάρκεια της έκθεσης, διοργανώθηκαν τρία show μαγειρικής και παρουσιάστηκαν συνταγές με βάση το μαύρο σκόρδο Βόλου από τον Έλληνα σεφ Γρηγόρη Χέλμη και vegan φασολάδας με παρθένο ελαιόλαδο από την Ολλανδέζα σεφ Annelieke van Woerkom.





Οι επισκέπτες του ελληνικού περιπτέρου εντυπωσιάστηκαν με την πρωτότυπη δράση του ΕΟΤ και έφτιαξαν το δικό τους ελληνικό smoothie με άρωμα χιώτικης μαστίχας. Ακόμη, Ολλανδοί bloggers που συμμετείχαν στην επικοινωνιακή καμπάνια #iloveGriekenland, απολαμβάνουν ελληνική μπύρα ΒΕΡΓΙΝΑ και τσάι TuVunu, στην εκδήλωση της φωτογραφικής έκθεσης του ΕΟΤ.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top