Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Προώθηση προορισμού

Οι ξεναγοί συμβάλουν ενεργά στο σχέδιο μάρκετινγκ της Θεσσαλονίκης

Βίκυ Καραντζαβέλου - 21 Ιανουάριος 2020, 15:35

Τα αποτελέσματα που προέκυψαν από τη διαβούλευση με τους ξεναγούς της Θεσσαλονίκης θα αξιοποιηθούν από το Ερευνητικό Εργαστήριο Τουρισμού 'TourLab' του Διεθνούς Πανεπιστημίου της Ελλάδος για την ανάπτυξη του σχεδίου τουριστικού μάρκετινγκ της Θεσσαλονίκης που εκπονεί για λογαριασμό του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης.


Πραγματοποιήθηκε με επιτυχία την Πέμπτη 16 Ιανουαρίου 2019 η δεύτερη διαβούλευση που συνδιοργάνωσαν το Ερευνητικό Εργαστήριο Τουρισμού “TourLab” του Διεθνούς Πανεπιστημίου της Ελλάδος και ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης, στο πλαίσιο εκπόνησης του στρατηγικού σχεδίου τουριστικού μάρκετινγκ της Θεσσαλονίκης, με συμμετέχοντες βασικούς εκπροσώπους των ξεναγών της πόλης. Κατά τη διάρκεια της τετράωρης διαβούλευσης αναπτύχθηκε ιδιαίτερα γόνιμη συζήτηση με τη μορφή focus group, η οποία είχε ως στόχο τον εντοπισμό και την κριτική ανάλυση των δυνατοτήτων, των αδυναμιών, των ευκαιριών και των απειλών για τη Θεσσαλονίκη ως τουριστικό προορισμό.

Τα αποτελέσματα που προέκυψαν από τη διαβούλευση με τους ξεναγούς της Θεσσαλονίκης θα αξιοποιηθούν από το Ερευνητικό Εργαστήριο Τουρισμού “TourLab” του Διεθνούς Πανεπιστημίου της Ελλάδος για την ανάπτυξη του σχεδίου τουριστικού μάρκετινγκ της Θεσσαλονίκης που εκπονεί για λογαριασμό του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης, με στόχο την επιστημονική προσέγγιση για την εδραίωση της ευρύτερης μητροπολιτικής ενότητας της πόλης ως επιτυχημένου τουριστικού προορισμού.



Η εμπειρία των ξεναγών της Θεσσαλονίκης είναι πολύτιμη για όλους μας, διότι οι ξεναγοί συνδημιουργούν την ταξιδιωτική εμπειρία του τουρίστα και έρχονται διαρκώς σε επαφή μαζί τους, επεσήμανε ο διευθυντής του Ερευνητικού Εργαστηρίου Τουρισμού TourLab και Κοσμήτορας της Σχολής Οικονομίας & Διοίκησης του Διεθνούς Πανεπιστημίου της Ελλάδος καθηγητής κ. Ευάγγελος Χρήστου. Ο αναπλ. διευθυντής του Εργαστηρίου TourLab και καθηγητής του ιδίου πανεπιστημίου κ. Σπύρος Αβδημιώτης τόνισε την ανάγκη αξιοποίησης στην πράξη της συσσωρευμένης γνώσης των ξεναγών, με στόχο ένα ρεαλιστικό και καινοτομικό σχέδιο τουριστικού μάρκετινγκ της Θεσσαλονίκης. Η επιστημονική ομάδα υλοποίησης του έργου επίσης περιλαμβάνει τις Ερευνήτριες και Ερευνητές του Εργαστηρίου TourLab κ.κ. Στέλλα Στεφανίδου, Ελένη Αρβανιτίδου, Παναγιώτα Τζουβαλέκη, Ανθή Ρούμπογλου και Δημήτρη Δίγκα. Εκ μέρους του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης συμμετέχει ενεργά η αντιπεριφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας και πρόεδρος του ΟΤΘ κα Βούλα Πατουλίδου, η οποία επεσήμανε την ιδιαίτερα χρήσιμη συμβολή των ξεναγών της πόλης στην τουριστική της εικόνα, καθώς και τα στελέχη του ΟΤΘ κ.κ. Μαρία Πουλουκτσή και Πηνελόπη Γκαμπράνη.



Στη διαβούλευση συμμετείχαν εκπρόσωποι των ξεναγών της πόλης, και συγκεκριμένα η κα Αναστασία Γαϊτάνου, πρόεδρος του Συνδέσμου Ξεναγών Θεσσαλονίκης - ΣΞΘ, η κα Φωτεινή Λυκισά, αντιπρόεδρος του ΣΞΘ, ο κ. Μάριος Πιέτσικ, ταμίας του ΣΞΘ, τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του ΣΞΘ κ.κ. Ελένη Μαουσίδου-Βοζίκα, Τζούλη Καβαδά, Μιχάλης Σαρδελής, Ειρήνη Μιμιστρή, η κα Έφη Καλαμπουκίδου, πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Ομοσπονδίας Σωματείων Ξεναγών), ο κ. Κωνσταντίνος Σφήκας, ξεναγός του Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης και η κα Περσεφόνη Τρίχα, διευθύντρια της Σχολής Ξεναγών Θεσσαλονίκης του Υπουργείου Τουρισμού.

Για τις ανάγκες κατάστρωσης του σχεδίου τουριστικού μάρκετινγκ της Θεσσαλονίκης θα διεξαχθούν διάφορες έρευνες πεδίου, μεταξύ των οποίων συμπεριλαμβάνονται και 16 διαβουλεύσεις συνολικά, τόσο «ανοιχτές» στο ευρύ κοινό της πόλης, όσο και “κλειστές” θεματικές συναντήσεις και συγκεκριμένα με εκπροσώπους: Τουριστικών φορέων (Ένωση Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης, Γραφείο Συνεδρίων Θεσσαλονίκης, Ένωση Τουριστικών Γραφείων Μακεδονίας-Θράκης, Σύνδεσμος Πρακτόρων Τουρισμού Μακεδονίας-Θράκης, Σύλλογος Διευθυντών Ξενοδοχείων, κ.ά.), των ξενοδοχείων της Θεσσαλονίκης, των τουριστικών γραφείων της πόλης, ξεναγών της πόλης και του Συνδέσμου Ξεναγών Θεσσαλονίκης, όλων των πολιτιστικών συλλόγων, των φεστιβάλ που πραγματοποιούνται στη Θεσσαλονίκη, όλων των μουσείων της πόλης, των τριών πανεπιστημίων της πόλης, καθώς και με άλλους εκπαιδευτικούς φορείς (δημόσιους και ιδιωτικούς), νοσοκομείων και μονάδων υγείας και πρόνοιας (δημόσιων και ιδιωτικών), των κλάδων εστίασης, γαστρονομίας και διασκέδασης, υπηρεσιών μεταφορών της πόλης (ΟΑΣΘ, ΚΤΕΛ, ΟΣΕ, Αεροδρόμιο Μακεδονία, Αττικό Μετρό, ταξί, κ.ά.), της εκκλησίας, αθλητικών ομάδων και συλλόγων, της αστυνομίας και σωμάτων ασφάλειας και πολιτικής προστασίας, δημοσιογράφων και Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας.

Η επόμενη κλειστή διαβούλευση έχει προγραμματιστεί για την Τετάρτη 29 Ιανουαρίου 2020 και θα συμμετέχουν εκπρόσωποι των οργανισμών τοπικής αυτοδιοίκησης της ευρύτερης Περιφερειακής Ενότητας Θεσσαλονίκης της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας. Για το τέλος του Μαρτίου 2020 προγραμματίζεται μία ανοιχτή διαβούλευση στην οποία θα έχουν τη δυνατότητα να συμμετέχουν όσοι πολίτες της Θεσσαλονίκης το επιθυμούν.


|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top