Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Τουριστική πολιτική

Χάρης Θεοχάρης: 'Η Ελλάδα έχει ισχυρό brand'

Βίκυ Καραντζαβέλου - 24 January 2020, 16:16

Το κενό που άφησε η Thomas Cook καλύφθηκε γρήγορα για τη σεζόν του 2020, καθώς ο κλάδος βρήκε νέα συμβόλαια και αποκατέστησε τα χαμένα slot, δήλώσε ο υπουργός Τουρισμού στο Reuters.


Τη διψήφια αύξηση των εσόδων και την μονοψήφια άνοδο των αφίξεων έθεσε ως στόχο για το 2020 ο υπουργός Τουρισμού κ. Χάρης Θεοχάρης μιλώντας στο Reuters, εκτιμώντας ότι το 2020 θα είναι καλύτερο από το 2019.

Για την προηγούμενη χρονιά, επισήμανε ότι ”παρά τα σκαμπανεβάσματα, τις εκπλήξεις και τα εμπόδια, το 2019 μάς αντάμειψε με θετικά αποτελέσματα ενισχύοντας σημαντικά την εθνική οικονομία”. Ειδικότερα, τα έσοδα  αυξήθηκαν κατά 12-15% σε σύγκριση με το 2018, γεγονός που κατά κύριο λόγο οφείλεται στην αύξηση των αφίξεων κατά 4-5%.

Αναφερόμενος στο θέμα της Thomas Cook και στον αντίκτυπό της στον ελληνικό τουρισμό, επισήμανε ότι είχε εκτιμηθεί το περασμένο φθινόπωρο κοντά στα 500 εκατ. ευρώ, ωστόσο το κενό καλύφθηκε γρήγορα για τη σεζόν του 2020, καθώς ο κλάδος βρήκε νέα συμβόλαια και αποκατέστησε τα χαμένα slots.

Κλείνοντας, ο υπουργός Τουρισμού τόνισε ότι ”η Ελλάδα έχει ισχυρό brand και μπορεί να κερδίσει μεγάλο μερίδιο της αγοράς, υπό την προϋπόθεση ότι θα το επιτρέψουν οι οικονομικές και άλλες συνθήκες”.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top