Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Αεροπορικές εταιρείες

Alitalia: Αύξηση των εσόδων κατά 1,7%, και των επιβατών μακρινών πτήσεων κατά 4,7%

Τατιάνα Ρόκου - 29 Ιανουάριος 2020, 12:22

Η εταιρεία ανακηρύχθηκε δεύτερη στην Ευρώπη και έβδομη στον κόσμο ως προς τη συνέπεια το 2019.


Η Alitalia το 2019 κατέγραψε αύξηση των εσόδων από την επιβατική κίνηση (+1,7%) και των επιβατών μακρινών αποστάσεων (+4,7%). Ένας χρόνος που χαρακτηρίστηκε και από εξαιρετικές επιχειρησιακές επιδόσεις της εταιρείας που την κατέταξαν δεύτερη πιο συνεπή αεροπορική εταιρεία στην Ευρώπη και έβδομη στον κόσμο.  

Αύξηση εσόδων και επιβατών μακρινών αποστάσεων
Η αύξηση των εσόδων το 2019 αποδίδεται κυρίως στον διηπειρωτικό τομέα που κατέγραψε αύξηση της τάξης του 5,3% σε σύγκριση με το 2018 και 14,7% σε σύγκριση με το 2017. Συνολικά, το 2019 πέταξαν με την Alitalia 21.293.078 επιβάτες. Ειδικότερα, στις πτήσεις μακρινών αποστάσεων μεταφέρθηκαν 2.849.025 επιβάτες, αύξηση 4,7% σε σύγκριση με το 2018 και 12,1% σε σύγκριση με το 2017.

Ο Δεκέμβριος του 2019 ήταν ο 26ος συνεχής μήνας αύξησης εσόδων του διηπειρωτικού τομέα, με αύξηση 10% σε σχέση με το Δεκέμβριο του 2018 και 18,3% σε σχέση με τον τελευταίο μήνα του 2017.

Συνέπεια
Με το 82,2% των πτήσεων να προσγειώνονται στην ώρα τους, η Alitalia το 2019 ήταν η δεύτερη πιο συνεπής αεροπορική εταιρεία στην Ευρώπη και η έβδομη στον κόσμο. Σε σύγκριση με τους προηγούμενους δώδεκα μήνες, η Alitalia επιβεβαίωσε τη θέση της στην ευρωπαϊκή κατάταξη και βελτίωσε την θέση της στην παγκόσμια κατάταξη ανεβαίνοντας από την όγδοη στην έβδομη θέση. Αυτό είναι ένα ιδιαίτερα ικανοποιητικό αποτέλεσμα για την Alitalia, λαμβάνοντας επίσης υπόψη τους τρεις μήνες που έκλεισε το αεροδρόμιο Linate του Μιλάνου, που αναπόφευκτα επηρέασε την επιχειρησιακή απόδοση της ιταλικής αεροπορικής εταιρείας.

Τα αποτελέσματα πιστοποιήθηκαν από την εταιρεία Cirium που απέκτησε την εταιρεία FlightStats. Η Cirium ακολουθεί την μέθοδο “Α14”, δηλαδή με μία ανοχή 14 λεπτών στην άφιξη σε σύγκριση με την προγραμματισμένη ώρα προσγείωσης.

Drones και σχολή πτήσεων
Κατά τη διάρκεια του 2019 η Alitalia άρχισε να πιστοποιεί κάποιους υπαλλήλους συντήρησης ως χειριστές drones. Η εταιρεία έχει λάβει την πιστοποίηση σχολής πτήσεων για εξ αποστάσεως πλοήγηση και το 2020 θα χρησιμοποιηθεί ένας στόλος drones από την Alitalia σε δραστηριότητες τεχνικού ελέγχου των αεροσκαφών της. Η επιθεώρηση – με φωτογραφίες και video υψηλής ανάλυσης και θερμικούς αισθητήρες – θα επιτρέψει στην Εταιρεία να μειώσει σημαντικά τους χρόνους έχοντας τη δυνατότητα να εργάζεται στην περιοχή του αεροδρομίου, χωρίς να χρειάζεται να μετακινεί το αεροσκάφος μέσα στο υπόστεγο. Η σχολή πτήσεων drone συντονίζεται από τέσσερις πιλότους πτήσεων μακρινών αποστάσεων της  Alitalia που έχουν ήδη όλες τις απαραίτητες πιστοποιήσεις.

Τα μαθήματα για δόκιμους πιλότους συνεχίστηκαν για 53 δόκιμους της σχολής πτήσεων της Alitalia. Κατά τη διάρκεια του έτους οι μαθητές ξεκίνησαν τη δεύτερη φάση της εκπαιδευτικής διαδικασίας με τις πρώτες “solo πτήσεις” που πραγματοποιήθηκαν στο αεροδρόμιο Urbe της Ρώμης.

Βιωσιμότητα
Το 2019 η Alitalia εξοικονόμησε 33.000 τόνους καυσίμων χάρη στα μέτρα αποδοτικότητας που πραγματοποίησε στον τομέα Operations κατά τη διάρκεια των 193.832 ετήσιων πτήσεων. Μια σημαντική ποσότητα που, πέρα από την σημαντική εξοικονόμηση κόστους, αντιστοιχεί επίσης και σε σημαντική περιβαλλοντική συμβολή, καθώς ισοδυναμεί με μείωση περίπου 105 χιλιάδων τόνων εκπομπών CO2 στην ατμόσφαιρα, την αντίστοιχη ποσότητα που θα εξέπεμπε ένα φορτηγό που θα ήταν σε θέση να ταξιδέψει  οκτώ φορές σε όλο τον κόσμο κάθε μέρα του χρόνου.

Πρόγραμμα MilleMiglia και Alitalia App
Το Πρόγραμμα MilleMiglia έχει φτάσει τα 6 εκατ. μέλη παγκοσμίως. Στην Ιταλία, τα εγγεγραμμένα μέλη συγκεντρώνονται κυρίως στις περιφέρειες της Λομβαρδίας, του Λάτσιο και της Σικελίας,  ενώ σε όλο τον κόσμο οι χώρες με τον μεγαλύτερο αριθμό τακτικών ταξιδιωτών είναι οι ΗΠΑ, η Βραζιλία και η Ιαπωνία. Η κυρίαρχη ηλικιακή ομάδα κυμαίνεται μεταξύ 46 και 65 ετών και η κατανομή ανά φύλο είναι 57% άνδρες και 43% γυναίκες.

Κατά τη διάρκεια του 2019, στο Alitalia App έγινε διαθέσιμη η νέα ψηφιακή κάρτα MilleMiglia, για να μπορούν οι ταξιδιώτες να κερδίζουν μίλια με πιο εύκολο τρόπο. Επίσης, χάρη σε αυτή την καινοτομία, τους τελευταίους 18 μήνες, η αξιολόγηση του Alitalia App στα ψηφιακά καταστήματα της Apple και της Google αυξήθηκε από 2,2 σε 4,5 αστέρια, με μέγιστο τα 5 αστέρια.

Ικανοποίηση Πελάτων και διεθνή βραβεία
Κατά τη διάρκεια του 2019, οι έρευνες που διενεργήθηκαν σε πελάτες για την παρακολούθηση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών, έδειξαν βελτίωση στην ικανοποίηση πελατών για τις υπηρεσίες στο έδαφος και στην πτήση (+2,8 ποσοστιαίες μονάδες σε σύγκριση με το 2018) και στον net promoter score (+6,5 ποσοστιαίες μονάδες), τον δείκτη που μετράει την τάση των πελατών να προτείνουν την Alitalia σε φίλους και συγγενείς με βάση την εμπειρία τους.

Η επιβεβαίωση της αυξανόμενης ικανοποίησης των επιβατών στις υπηρεσίες της Alitalia προέρχεται  από το μηνιαίο αμερικανικό περιοδικό Global Traveler, που βράβευσε την Alitalia το 2019 με δύο σημαντικά βραβεία: το βραβείο “Best Business-Class Seat Design” (για δεύτερη συνεχή χρονιά), για την άνεση του καθίσματος της θέσης Magnifica, και το βραβείο “Best Airline Cuisine” (για δέκατη συνεχή χρονιά) για την ποιότητα των γευμάτων που προσφέρονται στην πτήση και το συνδυασμό τους με τα καλύτερα ιταλικά κρασιά.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top