Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Τουριστική πολιτική

Συστήνεται Ομάδα Εργασίας Branding του ελληνικού τουρισμού

Τατιάνα Ρόκου - 07 February 2020, 13:51

Οι βασικοί στόχοι της Ομάδας είναι η στρατηγική τοποθέτηση του brand της χώρας σε διεθνές επίπεδο (brand positioning), με πυλώνες το όραμα και την αποστολή (vision & mission) και η πρωτοβουλία επανατοποθέτησης του brand της χώρας σε ευρύτερο πλαίσιο υπό την ευθύνη του Υπουργείου Εξωτερικών, μια πρωτοβουλία επονομαζόμενη Repositioning Greece.


Ομάδα Εργασίας Branding του ελληνικού τουρισμού υπό τον κ. Στηβ Βρανάκη, ο οποίος επί σειρά ετών ήταν επικεφαλής του Δημιουργικού Εργαστηρίου της Google σε Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική, συστήνει το Υπουργείο Τουρισμού, στο πλαίσιο της υλοποίησης του στρατηγικού σχεδίου για την καλύτερη διαφήμιση και προβολή της χώρας στο εξωτερικό.

Εκτός του κ. Βρανάκη στην Ομάδα Εργασίας “Branding” συμμετέχουν η  Ιωάννα Δρέττα, CEO της Marketing Greece, η κα Ειρήνη Αναστασιάδου, ειδική σύμβουλος του υπουργού Τουρισμού στον Τομέα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας και η κα Ελευθερία Φίλη, προϊσταμένη του Τμήματος Οπτικοακουστικών Μέσων και Παραγωγών στη Διεύθυνση Τουριστικής Προβολής του ΕΟΤ.

Οι βασικοί στόχοι της Ομάδας, η οποία θα λειτουργεί υπό την εποπτεία του υπουργού Τουρισμού, κ. Χάρη Θεοχάρη, είναι η στρατηγική τοποθέτηση του brand της χώρας μας σε διεθνές επίπεδο (brand positioning), με πυλώνες το όραμα και την αποστολή (vision & mission) και η πρωτοβουλία επανατοποθέτησης του brand της χώρας σε ευρύτερο πλαίσιο υπό την ευθύνη του Υπουργείου Εξωτερικών, μια πρωτοβουλία επονομαζόμενη Repositioning Greece.

Παράλληλα η πρωτοβουλία σύνταξης του δεκαετούς στρατηγικού σχεδίου 2021-2030, καθώς και ο σχεδιασμός βραχυπρόθεσμων δράσεων ανανέωσης, αλλά και η δημιουργία μακροπρόθεσμων εισηγήσεων που θα εξασφαλίσουν επάρκεια δεδομένων και ιδεών για το στρατηγικό σχέδιο, αποτελούν κεντρικούς στρατηγικούς άξονες.

Τέλος, στις αρμοδιότητες της Ομάδας Εργασίας περιλαμβάνονται και βραχυπρόθεσμες ενέργειες ανανέωσης του branding για τον ελληνικό τουρισμό, όπως το νέο εκθεσιακό περίπτερο του ΕΟΤ και η ανανέωση του ιστότοπου visitgreece.gr, οι οποίες και θα τεθούν για αξιολόγηση και επαναπροσδιορισμό.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top