Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Αεροπορικές εταιρείες

Τίτλοι τέλους για την Air Italy

Βίκυ Καραντζαβέλου - 12 February 2020, 14:23

Η Air Italy με έδρα το Μιλάνο σταματά τη λειτουργία και προχωρά σε ρευστοποίηση. Η εταιρεία ξεκίνησε πτήσεις το 2018, με ποσοστό συμμετοχής 49% από την Qatar Airways. Οι πτήσεις θα διακοπούν μετά τις 25 Φεβρουαρίου 2020.


Λιγότερο από δύο χρόνια μετά την έναρξη της πρώτης πτήσης της, η ιταλική αεροπορική εταιρεία Air Italy ανακοίνωσε χθες Τρίτη 11 Φεβρουαρίου ότι διακόπτει τη λειτουργία της. Η αεροπορική εταιρεία δήλωσε ότι θα συνεχίσει να εκτελεί πτήσεις μέχρι τις 25 Φεβρουαρίου. Οποιοσδήποτε με πτήσεις μετά από αυτήν την ημερομηνία θα λάβει επιστροφή χρημάτων μετά τη σχετική αίτηση. Οι επιβάτες που έχουν προγραμματιστεί να ταξιδέψουν πριν από τις 25 Φεβρουαρίου μπορούν επίσης να ζητήσουν επιστροφή χρημάτων αντί να ταξιδέψουν.

Η Air Italy είναι η τελευταία αεροπορική εταιρεία που καταρρέει, μετά τις πτωχεύσεις του 2019 της ισλανδικής εταιρείας Wow Air, της βρετανικής ταξιδιωτικής εταιρείας Thomas Cook, της ινδικής αεροπορικής εταιρείας Jet Airways και του γαλλικού αερομεταφορέα XL Airways.

Η Air Italy αποτελούσε στην ουσία επανασχεδιασμό του ιταλικού περιφερειακού αερομεταφορέα Meridiana, ο οποίος ήταν και αυτός προϊόν συγχωνεύσεων με αρκετούς άλλους ιταλικούς αερομεταφορείς.

Η Qatar Airways απέκτησε μερίδιο 49% στη Meridiana το 2017, αναθεωρώντας και επανασχεδιάζοντάς τη ως αεροπορική εταιρεία μεγάλων αποστάσεων. Η αεροπορική εταιρεία χρησιμοποιούσε το αεροδρόμιο Malpensa του Μιλάνου ως κόμβο της, διαφοροποιούμενη από τη βάση της έτερης ιταλικής, Alitalia, με έδρα τη Ρώμη.

Σύμφωνα με πληροφορίες, η αεροπορική εταιρεία είχε ζημίες 164 εκατ ευρώ το 2018 και 200 εκατ. ευρώ το 2019.

Η Air Italy είχε 20 αεροσκάφη 737 Max στο στόλο της για περιφερειακές συνδέσεις εκτός του αεροδρομίου Milan Malpensa, αλλά τα αεροπλάνα αυτά έχουν καθηλωθεί από το Μάρτιο του 2019, αναγκάζοντας την αεροπορική εταιρεία να αναδιαμορφώσει το πρόγραμμα πτήσεών της και να μισθώσει αεροσκάφη Airbus A330 από το Κατάρ για μακρινές πτήσεις.

Το Κατάρ δεν μπόρεσε να αυξήσει την επένδυσή του ή να εισφέρει μετρητά στην αεροπορική εταιρεία, καθώς βρέθηκε αντιμέτωπο με τη νομοθεσία της Ευρωπαϊκής Ένωσης, η οποία περιορίζει την ιδιοκτησία εκτός ΕΕ εταιρειών σε μερίδιο μειοψηφίας.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top