Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικοί ΦορείςΕλληνικοίΑντίθετοι στη σύσταση τουριστικού γραφείου για προβολή του Λουτρακίου οι τουριστικοί φορείς της πόλης
Περιφέρεια

Αντίθετοι στη σύσταση τουριστικού γραφείου για προβολή του Λουτρακίου οι τουριστικοί φορείς της πόλης

Ο ρόλος του Τουριστικού Οργανισμού Λουτρακίου είναι η προώθηση του προορισμού και όχι η λειτουργία του ως τουριστικό γραφείο, επισημαίνουν διάφοροι τουριστικοί φορείς.

“Με μεγάλη απογοήτευση”, οι φορείς (Ένωση Ξενοδόχων Ν. Κορινθίας, Σύλλογος Επισιτιστικών “Ξένιος Ζευς”, τουριστικά γραφεία Λουτρακίου και Εμπορικός Σύλλογος Λουτρακίου) και ιδρυτικά μέλη του Τουριστικού Οργανισμού Λουτρακίου, διάβασαν τις απόψεις της Δημοτικής Παράταξης “Αλλάζουμε Μαζί” με επικεφαλής τον κ. Ιωάννη Καραπανάγο για τη σύσταση νέου τουριστικού γραφείου από τον Δήμο με την πρόσληψη έμπειρου μάνατζερ για τη διαχείριση των θεμάτων τουριστικής προβολής.

Όπως αναφέρουν οι φορείς του Λουτρακίου, “η δυσαρέσκειά μας έγκειται στο γεγονός ότι η παράταξη του κ. Καραπανάγου απαρτίζεται και από συμβούλους που ήταν ενεργά μέλη επί σειρά ετών των διοικήσεων τόσο του LTO όσο και του Συλλόγου Επισιτιστών και ο ίδιος έχει επανειλημμένα ενημερωθεί και θα όφειλε ως τώρα να γνωρίζει την σπουδαιότητα και το εύρος του έργου που παράγεται – η
οποία είναι ζηλευτή από άλλους προορισμούς – και να την υποστηρίζει αντί να την υπονομεύει, εμπλέκοντας έμμεσα για μιαν ακόμη φορά το ευαίσθητο θέμα του τουρισμού σε μικροπολιτικές σκοπιμότητες.

Αντί αυτού, έρχονται να ζητήσουν το πισωγύρισμα σε αποτυχημένες προσπάθειες προηγούμενων δεκαετιών, μόνο και μόνο για να ικανοποιήσουν τις πολιτικές τους ψευδαισθήσεις! Προφανώς η παράταξη του κ. Καραπανάγου θεωρεί καταλληλότερο και πιο αποτελεσματικό για την προβολή του Δήμου μας κάποιον εξωτερικό σύμβουλο –ο οποίος μπορεί και να μην έχει καμία εικόνα για το τουριστικό προϊόν και τις ανάγκες του προορισμού μας- από τους ίδιους τους επαγγελματίες και τους εκπροσώπους των φορέων του τουρισμού που καθημερινά αγωνίζονται και επενδύουν για αυτόν με εθελοντική εργασία”.

Οι φορείς επισημαίνουν ότι ο Τουριστικός Οργανισμός Λουτρακίου “είναι μη κερδοσκοπικός, λειτουργεί με επιτυχία εδώ και 8 χρόνια, αναπτύσσεται και είναι ανοιχτός σε όλους τους επιχειρηματίες και φορείς του τουρισμού, η συμμετοχή των οποίων είναι απαραίτητη προϋπόθεση για την εύρυθμη λειτουργία, αλλά και για την συνέχεια των σημαντικών αποτελεσμάτων του. Είναι αξιοσημείωτο ότι ο Οργανισμός είναι πιστοποιημένος, λειτουργεί με πρότυπα ευρωπαϊκά και δημιουργεί εργαλεία υψηλού επιπέδου για την προώθηση του προορισμού, τα οποία κάθε μέλος του έχει την δυνατότητα να χρησιμοποιήσει. Επίσης, ο Οργανισμός είναι αναγνωρίσιμός από όλους τους επίσημους τουριστικούς φορείς της χώρας, υποβάλλει ολοκληρωμένες, τεκμηριωμένες και πλήρως κοστολογημένες προτάσεις. Έχει υλοποιήσει δε το σύνολο των έργων που του έχει ανατεθεί με συνέπεια και ποιότητα”.

Μερικά από τα έργα του Οργανισμού είναι:
1) Τουριστικό Περίπτερο στο Ισθμό
2) Θεματικά Βίντεο (γαστρονομία, θερμαλισμός, αθλητικό, γενικό) τα οποία είναι διαθέσιμα σε όλους μέσω YouTube
3) Ραδιοφωνικές Καμπάνιες για την προσέλκυση επισκεπτών από Αθήνα
4) Εκτύπωση διαφημιστικών φυλλαδίων και του τουριστικού χάρτη
5) Συμμετοχή σε εκθέσεις και workshops με σκοπό την προώθηση του προορισμού
6) Ιστοσελίδα visitloutraki, social media και smart app
7) Ταξίδια εξοικείωσης δημοσιογράφων και τουριστικών πρακτόρων
8) Συνέδριο Αθλητικού Τουρισμού
9) Εκπαίδευση

  • Συνδιοργάνωση με την Ένωση Ξενοδόχων Ν. Κορινθίας του Σχολείου Τουρισμού on Tour βάζοντας την περιοχή στον χάρτη της εκπαίδευσης
  • “Front Office Essential” σεμινάριο σε συνεργασία με το ΙΝΣΕΤΕ.
  • “Digital Marketing” σεμινάριο από τον καθηγητή κ. Δ. Μπούχαλη
  • Υποστηρικτής του μεταπτυχιακού προγράμματος στην “Τουριστική Διοίκηση”, που διοργανώνεται από την Ελληνική Εταιρεία Διοίκησης Επιχειρήσεων

Τέλος, οι φορείς που συμμετέχουν στον Οργανισμό θέλουν να επισημάνουν για μιαν ακόμη φορά ότι ο ρόλος του Τουριστικού Οργανισμού Λουτρακίου είναι η προώθηση του προορισμού και όχι η λειτουργία του ως τουριστικό γραφείο.

“Αναδεικνύει την τουριστική ταυτότητα του προορισμού και δημιουργεί τις προϋποθέσεις για την τουριστική ανάπτυξη στην οποία φυσικά πρέπει όλοι να συμβάλλουν αντίστοιχα Δήμος, επαγγελματίες και φορείς ώστε να έχουμε το επιθυμητό αποτέλεσμα. Σε αυτήν τη διαδικασία οφείλουμε να είμαστε ενωμένοι και αλληλέγγυοι και όχι διχαστικοί”, καταλήγουν.

Υπεύθυνη Ύλης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Τατιάνα ελέγχει καθημερινά τη ροή των εισερχόμενων ειδήσεων και επιμελείται την ύλη που δημοσιεύεται στο δίκτυο των TravelDailyNews.

15/03/2024
14/03/2024
13/03/2024
12/03/2024
11/03/2024
08/03/2024