Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Περιφέρεια

Ελ. Δημοπούλου ('Δύναμης Ζωής'): Ποια είναι η αλήθεια για την τουριστική προβολή της Αττικής

Βίκυ Καραντζαβέλου - 27 February 2020, 13:16

Δήλωση της Ελένης Δημοπούλου, που διετέλεσε εντεταλμένη Τουριστικής Προβολής κατά τη θητεία της 'Δύναμης Ζωής' στη Διοίκηση της Περιφέρειας Αττικής, με αφορμή την παρουσίαση της 'τουριστικής προβολής της Περιφέρειας Αττικής' από τη σημερινή Διοίκηση.


Η πρώην εντεταλμένη Τουριστικής Προβολής κατά τη θητεία της “Δύναμης Ζωής” στη Διοίκηση της Περιφέρειας Αττικής, κα Ελένη Δημοπούλου, σε δήλωσή της με αφορμή την πρόσφατη παρουσίαση της τουριστικής προβολής της Περιφέρειας Αττικής, αναφέρει ότι η σημερινή διοίκηση πρόβαλε το οπτικοακουστικό υλικό που παρέδωσε η ‘Δύναμη Ζωής’ στην Περιφέρεια Αττικής ως υλοποιημένο έργο, χωρίς να αναφέρει καθόλου τα πραγματικά περιστατικά, προκειμένου να το πιστωθεί σαν δικό της έργο.

Η δήλωση είναι η ακόλουθη:

“Δεν είναι η πρώτη φορά που ο περιφερειάρχης Αττικής κ. Γ. Πατούλης, εγκαινιάζει τα έργα που σχεδίασε και υλοποίησε η προηγούμενη περιφερειακή αρχή της παράταξης ‘Δύναμη Ζωής’ της Ρένας Δούρου.
   
Έτσι λοιπόν την Τρίτη, 25 Φεβρουαρίου 2020, στο Μουσείο της Ακρόπολης, πρόβαλε το οπτικοακουστικό υλικό που παραδώσαμε στην Περιφέρεια Αττικής ως υλοποιημένο έργο, μέρος του Στρατηγικού Σχεδίου Τουριστικής Προβολής, ήδη από τις αρχές Σεπτεμβρίου του 2019. Και τούτο χωρίς να αναφέρει καθόλου τα πραγματικά περιστατικά, προκειμένου να το πιστωθεί (και αυτό) σαν δικό του έργο, εμπαίζοντας για μια ακόμα φορά τους πολίτες της Αττικής.

Δε θα τον αφήσουμε να διαστρεβλώσει την αλήθεια. Τα πραγματικά γεγονότα λοιπόν έχουν ως εξής:

  • Το Στρατηγικό Σχέδιο Τουριστικής Προβολής της Περιφέρειας Αττικής 2016 -2020 που εγκρίθηκε το 2016, περιλάμβανε την δημιουργία βίντεο και φωτογραφικού υλικού για τις ανάγκες της τουριστικής προβολής.
  • Το 2017 έγινε η πρώτη διαγωνιστική διαδικασία για το οπτικοακουστικό υλικό της Περιφέρειας Αττικής και ο διαγωνισμός με 3 υποψήφιους απέβη άγονος.
  • Η διαδικασία με ‘άνω των ορίων ανοιχτού διεθνούς διαγωνισμού’, επαναλήφθηκε για δεύτερη φορά τον Αύγουστο του 2018 και στην συνέχεια με ομόφωνη απόφαση της Οικονομικής Επιτροπής (με αρ.3441/25/9/2018) εγκρίθηκε το με αρ.13/2018 Πρακτικό της Ειδικής Τριμελούς Γνωμοδοτικής Επιτροπής του διαγωνισμού και κατακυρώθηκε το αποτέλεσμα του διαγωνισμού στην εταιρεία Steficon ΑΕ. Στη συνέχεια υπεγράφη η με αρ. 196/2018 Σύμβαση της Περιφέρειας Αττικής με την εταιρεία Steficon ΑΕ, που αναθέτει το παραπάνω έργο με το ποσό των 244.280 ευρώ.
  • Στη συνέχεια εγκρίθηκαν τα αναλυτικά σενάρια και σε συνεργασία με τις δυο εταιρείες Steficon και την υπεργολάβο Ιndigo Blue άρχισαν τα τηλεοπτικά γυρίσματα σε επιλεγμένα σημεία όλης της Αττικής έως και τον Ιούνιο του 2019 . Σημειώνεται επίσης ότι σε αυτήν την διαδικασία η περιφερειάρχης Αττικής, κα Δούρου με αιτήματά της προς το Υπουργείο Πολιτισμού και το ΚΑΣ κατάφερε να εξασφαλίσει άδειες κινηματογράφησης για Μουσεία και αρχαιολογικούς χώρους σε χρόνο ρεκόρ, προκειμένου να ολοκληρωθεί άμεσα το έργο αυτό.
  • Τον Αύγουστο του 2019 όλα τα γυρίσματα είχαν ολοκληρωθεί καθώς και το μοντάζ για τα 2 από τα 3 βασικά βίντεο παραδόθηκαν στην Διεύθυνση Τουρισμού της Περιφέρειας Αττικής για έγκριση. Στις 15/10/2019 τα βίντεο αναρτήθηκαν στο κανάλι Youtube της τουριστικής ιστοσελίδας της Περιφέρειας Αττικής, εγκεκριμένα μάλιστα και από τον ΕΟΤ.
  • Στις 23/12/2019 το αίτημα της Διεύθυνσης Τουρισμού της Περιφέρειας Αττικής  προς τον ΕΟΤ για την έγκριση και των θεματικών βίντεο και του ενός βασικού, έγινε αποδεκτό.

Το πολυεπίπεδο αυτό έργο με πολύ εξειδικευμένες τεχνικές προδιαγραφές περιελάμβανε:

  • α) Οκτώ (8) θεματικά βίντεο Χ 4 γλώσσες: ελληνικά, αγγλικά, γαλλικά, γερμανικά και
  • β) Επιπλέον, το βίντεο θρησκευτικού  τουρισμού Χ 1 γλώσσα ακόμα: ρωσικά
  • Συνολικός αριθμός εκδόσεων θεματικών βίντεο: τριάντα τρία (33).
  • Συνολικός αριθμός παραδοτέων video (Βασικά και Θεματικά) σε όλες τις εκδόσεις (χρονική διάρκεια) και γλώσσες: πενήντα εννέα (59).

Από τα παραπάνω προκύπτει αβίαστα ότι πρόκειται για ένα έργο που σχεδίασε, οργάνωσε και υλοποίησε η Διοίκηση της ‘Δύναμης Ζωής’. Η πολιτική ηθική επιβάλλει την αναγνώριση αυτής της αλήθειας. Η απόκρυψή της συνιστά εμπαιγμό και εξαπάτηση πολιτών και ΜΜΕ. Ωστόσο, η ίδια τακτική της απόκρυψης και της αποσιώπησης των πραγματικών δεδομένων συνεχίστηκε με την παρουσίαση των στόχων της νέας Διοίκησης για την τουριστική περίοδο 2020-2022.

Πρόκειται για στόχους που έχουν ήδη κατακτηθεί από το 2017, όπως η ‘Μέση διάρκεια παραμονής στην Αττική’, ενώ η στασιμότητα του τουρισμού, στον οποίο αναφέρθηκε ο νυν περιφερειάρχης, διαψεύδεται από τα τρέχοντα στατιστικά δεδομένα του ΙΝΣΕΤΕ, που δίνουν σταθερή θετική πορεία σε αφίξεις, έσοδα, επισκέψεις και μέση δαπάνη, ανά επίσκεψη για το διάστημα 2016-2018.

Δυστυχώς, η μονοπώληση του λόγου από τον κ. περιφερειάρχη δεν έδωσε τη δυνατότητα παρέμβασης σε άλλο τεχνοκράτη ομιλητή, δημοσιογράφο, στη βουλευτή και τομεάρχη Τουρισμού του ΣΥΡΙΖΑ, κα Κατερίνα Νοτοπούλου και σε εμένα ως αρμόδια επί του θέματος στην προηγούμενη Διοίκηση! Είναι χαρακτηριστικό ότι το λόγο δεν έλαβαν καν ο συνεργάτης του περιφερειάρχη, σύμβουλος Τουρισμού, κ. Θ. Κουτσογιαννόπουλου ή εκπρόσωπος της Διεύθυνσης Τουρισμού.

Θυμίζω ότι η Διοίκηση της Δύναμης Ζωής άσκησε, για πρώτη φορά στην Περιφέρεια Αττικής, σοβαρή, συνεκτική και μετρήσιμη στρατηγική Τουριστικής Προβολής από το 2014 ως το 2019”.

Εδώ ο διαγωνισμός του 2018 για την υλοποίηση Δράσεων στο πλαίσιο του στρατηγικού σχεδίου δράσεων τουριστικής προβολής (1β, 1δ του Σ.Σ.Δ.Τ.Π.) περιόδου 2017-2020”.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top