Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Υπουργείο Τουρισμού

Greece from home: Πρωτοβουλία Υπουργείου Τουρισμού, ΕΟΤ και Marketing Greece με την υποστήριξη της Google

Τατιάνα Ρόκου - 02 April 2020, 13:11

'Η Ελλάδα μένει σπίτι αλλά δε μένει πίσω', υπογράμμισε ο υπουργός Τουρισμού κ. Χάρης Θεοχάρης. Ο υπουργός υπενθύμισε ότι η χρονιά ξεκίνησε με +24%, αλλά 'δυστυχώς από μια χρονιά που θα είχε ρεκόρ, τώρα θα χρειαστεί να τα φτιάξουμε όλα από την αρχή'.


Το Υπουργείο Τουρισμού, ο ΕΟΤ και όλοι οι φορείς τουρισμού συστρατεύονται στο πλευρό της ελληνικής κυβέρνησης και δίνουν τη μάχη κατά της πανδημίας του κορονοϊού, προτάσσοντας τη μόνη υπεύθυνη επιλογή για όλη την ελληνική κοινωνία, την επιλογή να “μείνουμε σπίτι”.

Ο υπουργός Τουρισμού κ. Χάρης Θεοχάρης, δηλώνοντας ότι η κυβέρνηση και οι φορείς του τουρισμού επιδεικνύουν άμεσα αντανακλαστικά διαχείρισης της έντονης κρίσης που προκαλεί ο ιός COVID-19 στον τουρισμό και σε συνέχεια των μέτρων που λαμβάνει η Πολιτεία για τη στήριξη του κλάδου, ανακοίνωσε ότι, από κοινού το Υπουργείο Τουρισμού, ο ΕΟΤ και η Marketing Greece, δημιουργούν την online πλατφόρμα Greece From Home, μια πρωτοβουλία για την ενίσχυση της εικόνας της χώρας μας κατά τη διάρκεια της πανδημίας.

Η πρωτοβουλία Greece From Home, με βασικό μήνυμα “από το σπίτι” έχει τρεις κεντρικούς στόχους: να βοηθήσει ανθρώπους από όλο τον κόσμο να μείνουν σε επαφή με τον ελληνικό πολιτισμό και την κουλτούρα μας, να ανακαλύψουν και να εμπνευστούν από τις ομορφιές της χώρας μας και να ενισχύσουν τις ψηφιακές τους δεξιότητες - όλα αυτά μένοντας σπίτι.

”Η κυβέρνηση σήμερα εκτός από μέτρα για την προάσπιση της δημόσιας υγείας, τη θωράκιση και επανεκκίνηση της οικονομίας και την ανασυγκρότηση της ελληνικής κοινωνίας, παίρνει πρωτοβουλίες και για την ενίσχυση και διαχείριση της εικόνας της χώρας μας ως τουριστικού προορισμού στο πλαίσιο της συνολικής στρατηγικής αντιμετώπισης της πανδημίας του ιού COVID-19” δηλώνει σχετικά με την πρωτοβουλία Greece From Home ο υπουργός Τουρισμού. ”Στηρίζουμε απόλυτα την επιλογή μένουμε σπίτι και σε ό, τι αφορά τον κλάδο του τουρισμού διατηρούμε την επικοινωνία με τα κοινά μας, με βασικό μήνυμα Από το Σπίτι, μέσα από το σπίτι μας, δηλαδή τη χώρα μας και όσα η Ελλάδα πρεσβεύει σε ιδέες, αξίες, εμπειρίες. Είναι ιδιαίτερα σημαντικό το γεγονός ότι σε αυτές τις δύσκολες στιγμές δημόσιος και ιδιωτικός τομέας συνεργάζονται άψογα και δουλεύουν με εντατικούς ρυθμούς για να δώσουν έγκαιρα το στίγμα του ελληνικού τουρισμού σε ένα δύσκολο παρών, προετοιμάζοντας παράλληλα την επόμενη μέρα. Ευχαριστώ τον ΕΟΤ, τη Google καθώς και την Marketing Greece για την άμεση σύμπραξη στον σχεδιασμό και την υλοποίηση αυτής της πρωτοβουλίας”.

Ο σχεδιασμός της πλατφόρμας Greece From Home έγινε από τον Chief Creative Officer της ελληνικής κυβέρνησης, Steve Vranakis και τις δημιουργικές του ομάδες Ithaca Lab και Prinz & Co, σε συνεργασία με το Υπουργείο Τουρισμού, τον ΕΟΤ, τη Marketing Greece και την Google.

Ο ΕΟΤ προχωρά άμεσα στην online προώθηση της πλατφόρμας στοχεύοντας στις κύριες αγορές προέλευσης επισκεπτών της χώρας μας, ώστε μέσω του Greece From Home να διατηρήσει τη σχέση του brand της Ελλάδας με το διεθνές κοινό καθ’όλη τη διάρκεια της πανδημίας του ιού Covid–19.

Ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ, κ. Δημήτρης Φραγκάκης, επισημαίνει: “Ο ελληνικός τουρισμός δηλώνει έμπρακτα παρών μέσα σε μία πρωτοφανή κρίση. Όσο οι επισκέπτες μας μένουν σπίτι, εμείς ως brand και ως προορισμός βρισκόμαστε κοντά τους, από το σπίτι μας, από την Ελλάδα, μέσω του ‘Greece From Home’. Και προσθέτει: “Με την καμπάνια ‘Greece From Home’ αντιλαμβανόμαστε απόλυτα τις δύσκολες κοινωνικές και ψυχολογικές συνθήκες που έχει επιβάλλει η πανδημία σχεδόν σε όλον τον πλανήτη, γι΄αυτό και έχουμε σαν βασικό στόχο να στείλουμε ένα μήνυμα υποστήριξης σε όσους δοκιμάζονται αυτήν την περίοδο. Είναι όμως και μια στρατηγική ενέργεια στήριξης του ελληνικού τουρισμού στο πλαίσιο της προετοιμασίας για την επόμενη μέρα”.

”Ζούμε συγκλονιστικές στιγμές και αυτό που οφείλουμε όλοι μας να κάνουμε, είναι να ενώσουμε τις δυνάμεις μας. Σήμερα, περισσότερο από ποτέ, η Ελλάδα και ο ελληνικός τουρισμός έχουν ανάγκη να στείλουν όσο πιο μακριά γίνεται το δικό τους μήνυμα ελπίδας και αισιοδοξίας, πως οι μέρες αυτές θα φύγουν και θα είμαστε ξανά όλοι μαζί. Μέχρι να έρθει αυτή η ώρα, προσκαλούμε το διεθνές ταξιδιωτικό κοινό να ονειρευτεί από την ασφάλεια του σπιτιού του τη στιγμή που θα επισκεφθεί τη χώρα μας και θα ζήσει το ελληνικό καλοκαίρι” επεσήμανε για την πρωτοβουλία η κα Ιωάννα Δρέττα, διευθύνουσα σύμβουλος της Marketing Greece, που υποστηρίζει την πλατφόρμα “Greece From Home” με πρωτότυπο περιεχόμενο για την Ελλάδα μέσω του discovergreece.com, προβάλλοντας πολλαπλές πτυχές της χώρας και των εμπειριών που προσφέρει και δίνοντας έμπνευση στο κοινό να ονειρευτεί.

Ο τρίτος άξονας της πρωτοβουλίας Greece From Home, που αφορά στην εκπαίδευση, απευθύνεται πρωτίστως στους Έλληνες επαγγελματίες του τουρισμού και υλοποιείται με την υποστήριξη της Google, η οποία διαθέτει σημαντικά ψηφιακά εργαλεία για δωρεάν διαδραστική εκπαίδευση από το σπίτι μέσω του προγράμματος Grow Greek Tourism Online.  

Από την πλευρά της η κα Πέγκυ Αντωνάκου, γενική διευθύντρια της Google ΝΑ Ευρώπης ανέφερε: ”Η περίοδος που διανύουμε αντιπροσωπεύει μια πρωτόγνωρη πρόκληση για την κοινωνία και την οικονομία μας. Άμεση προτεραιότητα τώρα είναι η υγεία, είναι όμως σημαντικό να συνεχίσουμε να επικοινωνούμε, να δημιουργούμε και να μαθαίνουμε. Σε αυτήν την κατευθυνση στηρίζουμε αυτη την σημαντικη πρωτοβουλία του Υπουργείου Τουρισμού ώστε, με τη βοήθεια της τεχνολογίας και της πλατφορμας YouTube, να αξιοποιηθεί με τον καλύτερο δυνατό τρόπο για τον ελληνικό τουρισμό το διάστημα που μένουμε σπιτι. Παράλληλα, ενισχύουμε πρωτοβουλίες εκμάθησης όπως το Grow Greek Tourism Online. Στόχος μας είναι ο τουριστικός κλάδος να ενδυναμωθεί με ψηφιακά εργαλεία και δεξιότητες, ώστε να μπορέσει να διαχειριστεί τις προκλήσεις των ημερών, αλλα  και να ενισχυθεί συνολικα για ένα ακόμη καλύτερο αύριο”.

Αναλυτικότερα, η πρωτοβουλία #greecefromhome αποτελείται από τρεις πυλώνες:
Βλέπω
Ο κόσμος ενθαρρύνεται και εμπνέεται να μείνει σπίτι, παραμένοντας συνδεδεμένος με τον πολιτισμό της χώρας, μέσα από το κανάλι του ΕΟΤ Visit Greece στο YouTube. Το κανάλι θα προσφέρει νέο και επιλεγμένο περιεχόμενο από Έλληνες δημιουργούς από όλο τον κόσμο και θα περιλαμβάνει μεταξύ άλλων ελληνική μουσική, γαστρονομία, θέατρο, χορό, αθλητισμό, μόδα, καθώς και βίντεο με προορισμούς και εμπειρίες από όλη την Ελλάδα.

Ταξιδεύω
Στόχος εδώ είναι να μπορούν όλοι να “επισκέπτονται” την Ελλάδα από το σπίτι τους. Μέσα από το discovergreece.com δημιουργείται μια ψηφιακή πύλη με πλούσιο περιεχόμενο και συναρπαστικές ψηφιακές εμπειρίες. Τα αρχαιολογικά αξιοθέατα και τα μουσεία, τα χωριά και οι παραδόσεις, η γαστρονομία, η περιήγηση, η απόλαυση της φύσης… όλα από την ασφάλεια του σπιτιού μας.

Μαθαίνω
Προκειμένου να ενισχύσει τις επιχειρήσεις του τουρισμού με τις κατάλληλες δεξιότητες, η πρωτοβουλία Greece From Home σε συνεργασία με το πρόγραμμα  Grow Greek Tourism Online της Google, παρουσιάζει μια σειρά νέων πρωτοβουλιών εκμάθησης από το σπίτι. Οι εκπαιδεύσεις αυτές είναι διαθέσιμες από σήμερα, 2 Απριλίου και θα προσφέρονται δωρεάν σε καθημερινή βάση. Περιλαμβάνουν διαδραστικά διαδικτυακά ομαδικά σεμινάρια, καλύπτοντας μια πληθώρα θεμάτων, από το πώς να δημιουργήσετε ένα πλάνο ψηφιακού μάρκετινγκ για την επιχείρησή σας, μέχρι το πώς να εργαστείτε εξ αποστάσεως και πολλά άλλα. Προσφέρεται επίσης η δυνατότητα για κατ’ιδίαν διαδικτυακές συναντήσεις απευθείας με έναν από τους εξειδικευμένους συνεργάτες της Google, ώστε κάθε επιχείρηση να μπορεί να λάβει προσωποποιημένες συμβουλές για την ψηφιακή της παρουσία, προσαρμοσμένες στις ανάγκες της.

Με την ολοκλήρωση των σεμιναρίων οι συμμετέχοντες θα λαμβανουν πιστοποιητικό παρακολούθησης από την Google, το Υπουργείο Τουρισμού και την ΙΑΒ Ευρώπης.

Χ. Θεοχάρης: “Δεν ξέρουμε πότε θα τελειώσει η κρίση, με αυτό το δεδομένο ετοιμαζόμαστε για την επόμενη μέρα”
Σε ρώτηση πότε θα υπάρξουν ενδείξεις για το τέλος της κρίσης, ο υπουργός δήλωσε ότι δεν μπορούμε να ξέρουμε αν θα είναι μέσα Μαΐου ή μέσα Ιουνίου ή οποιαδήποτε άλλη χρονική στιγμή. ”Αυτό είναι το πρώτο δεδομένο με το οποίο ως Υπουργείο Τουρισμού είμαστε υποχρεωμένοι να δουλέψουμε, για να μπορέσουμε να ετοιμάσουμε τα σενάρια της επομενης μέρας. Έχουμε δημιουργήσει 6 υπο-ομάδες στη δική μας Ομάδα Διαχείρισης Κρίσεων, του υπουργείου. Αυτό που βλέπουμε σήμερα είναι το απότέλεσμα της ομάδας που έχει σχέση με το μάρκετινγκ, το branding της χώρας, την τοποθέτησή της και κατά τη διάρκεια της κρίσης και την επόμενη μέρα. Υπάρχουν όμως και άλλες ομάδες που έχουν σχέση με την ανάκτηση του “χαμένου εδάφους”, με τη συνεργασία, την ενημέρωση και τη δράση στα προβλήματα που βιώνει η αγορά σήμερα, τους διεθνείς οργανισμούς και τα μέτρα στήριξης του τουρισμου και των επιχειρήσεων”.

Και συνέχισε: ”Δεν υπάρχει καμία αμφοβολία πως για την παρούσα κρίση δε φαίνεται στον ορίζοντα ότι μπορούμε να ορίσουμε μια ημερομηνία, όπου από εκεί πέρα θα έχουμε μια κανονικότητα. Η Ιταλία βιώνει την κρίση σε μια συγκεριμένη φάση, η Βρετανία σε μια διαφορετική, η Γερμανία αλλιώς, οι ΗΠΑ, η Κίνα και φυσικά η χώρα μας σε διαφορετικά στάδια. Αυτό κάνει ένα εξαιρετικά δύσκολο και πολυπλοκο σταυρόλεξο την επόμενη μέρα.

Αυτό που και εμείς στη ομάδα μας έχουμε συζητήσει και επεξεργαστεί είναι ότι ο εσωτερικός τουρισμός, που παραδοσιακά δεν ήταν αντικείμενο του Υπουργείου Τουρισμού ή τουλάχιστον δεν ήταν το σημείο της έμφασης, ως μία διέξοδο για τη στήριξη του τουρισμού σε αυτήν την πολύ δύσκολη χρονιά. Δεν είναι μόνο όμως αυτό που μας απασχολεί, αλλά και η δυνατότητα των επιχειρήσεων να επιβιώσουν, ώστε να μείνουν οι αλυσίδες αξίας ζωντανές”.










|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top