Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Σεμινάρια

Ο Δ. Κούτουλας μιλά για το στρατηγικό μάρκετινγκ και την αύξηση των απευθείας κρατήσεων στο προσεχές Hotel Marketing Masterclass

Τατιάνα Ρόκου - 06 Απρίλιος 2020, 10:23

Μέσα από τα τρία διαδοχικά webinars του Hotel Marketing Masterclass – καθένα με διάρκεια 2 έως 2,5 ώρες – αναπτύσσονται τα επιμέρους βήματα του στρατηγικού σχεδιασμού μάρκετινγκ που θα επιτρέψουν σε ένα ξενοδοχείο να μεγιστοποιήσει τη μέση τιμή δωματίου και τα έσοδά του.


Τον ολοκληρωμένο σχεδιασμό μάρκετινγκ ξενοδοχείων και τουριστικών καταλυμάτων άλλης μορφής θα αναπτύξει ο δρ. Δημήτρης Κούτουλας στο διαδικτυακό Hotel Marketing Masterclass, που διοργανώνει το TravelDailyNews το τριήμερο 8-10 Απριλίου. Πρόκειται για ένα εντατικό και άκρως πρακτικό σεμινάριο που απευθύνεται σε ιδιοκτήτες και διευθυντές ξενοδοχείων και τουριστικών καταλυμάτων άλλης μορφής και καλύπτει ζητήματα αιχμής του σύγχρονου ξενοδοχειακού μάρκετινγκ.

Μέσα από τα τρία διαδοχικά webinars του Hotel Marketing Masterclass –καθένα με διάρκεια 2 έως 2,5 ώρες– αναπτύσσονται τα επιμέρους βήματα του στρατηγικού σχεδιασμού μάρκετινγκ που θα επιτρέψουν σε ένα ξενοδοχείο να μεγιστοποιήσει τη μέση τιμή δωματίου και τα έσοδά του. Ιδιαίτερη έμφαση θα δοθεί στο ξενοδοχειακό branding, στα επιμέρους εργαλεία του online marketing καθώς και στο “Direct-Booking Octagon”, μια μεθοδολογία οκτώ σημείων για την αύξηση των απευθείας κρατήσεων που επιτρέπει στις επιχειρήσεις φιλοξενίας να μειώσουν την εξάρτησή τους από τα κανάλια διανομής.

Η παρουσίαση του σεμιναρίου θα γίνει με άκρως πρακτικό τρόπο περιλαμβάνοντας πολλές δεκάδες παραδείγματα και βέλτιστες πρακτικές τόσο από ελληνικά ξενοδοχεία όσο και από επιχειρήσεις του εξωτερικού. Στους συμμετέχοντες θα χορηγηθεί βεβαίωση παρακολούθησης, ενώ όσοι ενδιαφέρονται μπορούν να υποβάλουν την περίπτωση της δικής τους επιχείρησης προς ανάλυση και συζήτηση με τη μορφή ενός case study.

Ο εισηγητής δρ. Δημήτρης Κούτουλας, με πτυχίο στη Διοίκηση Επιχειρήσεων και διδακτορική διατριβή στο Τουριστικό Μάρκετινγκ, εργάζεται από το 1990 ως σύμβουλος και ως project manager σε θέματα τουρισμού, ξενοδοχείων, γαστρονομίας, πολιτισμού και μάρκετινγκ επιχειρήσεων και χωρών. Έχει υλοποιήσει έργα μάρκετινγκ, σχεδιασμού τουριστικής πολιτικής και επικοινωνιακές ενέργειες παγκόσμιας εμβέλειας σε συνολικά 32 χώρες.

Ειδικότερα στον ξενοδοχειακό κλάδο ο κ. Κούτουλας καλύπτει ένα ευρύ πελατολόγιο αποτελούμενο από ξενοδοχειακούς ομίλους, οικογενειακές ξενοδοχειακές επιχειρήσεις, αστικά και παραθεριστικά ξενοδοχεία, boutique hotels κ.ο.κ., συμβουλεύοντας και υποστηρίζοντάς τα σε θέματα στρατηγικού σχεδιασμού, concept development, ανακαίνισης, μάρκετινγκ, branding, αύξησης πωλήσεων ανά τμήμα (F&B, spa κ.ο.κ.), οργανογράμματος και στελέχωσης, εκπαίδευσης προσωπικού, ποιοτικού ελέγχου, αναβάθμισης της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών και χειρισμού των κριτικών στο TripAdvisor.

Από το 2014 ο κ. Κούτουλας εργάζεται ως επίκουρος καθηγητής στο Πανεπιστήμιο Πατρών, όπου διδάσκει τα μαθήματα Διοίκηση Ξενοδοχείων, Διοίκηση Τουριστικών Οργανισμών, Τουριστικό Μάρκετινγκ και Μάρκετινγκ Υπηρεσιών. Έχει επίσης διδάξει σε πανεπιστήμια της Ελλάδας, της Αυστρίας, της Γερμανίας, της Κύπρου και της Νότιας Αφρικής, ενώ έχει διενεργήσει σεμινάρια για διευθυντικά και ανώτερα στελέχη ξενοδοχείων καθώς και τουριστικών και δημοσίων οργανισμών σε επτά χώρες. Έχει προσκληθεί ως ομιλητής σε εκατοντάδες επιχειρηματικά και τουριστικά συνέδρια στην Ελλάδα και το εξωτερικό.

Tο σεμινάριο εντάσσεται στη σειρά των Masterclasses που διοργανώνονται από την TravelDailyNews και τον δρα Δημήτρη Κούτουλα και απευθύνονται σε στελέχη τουριστικών επιχειρήσεων. Αναλυτική περιγραφή για το σεμινάριο και οδηγίες για την εγγραφή σε αυτό παρατίθενται στο σύνδεσμο https://traveldailynews.gr/columns/article/3565.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top