Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Τουριστική πολιτική

Πρωτόκολλα ασφαλούς εισόδου των τουριστών στην Ελλάδα προτείνει ο M. Kόνσολας

Βίκυ Καραντζαβέλου - 21 Απρίλιος 2020, 12:57

Ο υφυπουργός Τουρισμού αναφέρθηκε σε πρότασή του για πρωτόκολλα ασφαλούς εισόδου των τουριστών στην Ελλάδα, όταν επιτραπούν οι ελεύσεις τουριστών. Μάλιστα,είναι κάτι που η κυβέρνηση εργάζεται προς αυτήν την κατεύθυνση.


Για μέτρα στήριξη των τουριστικών επιχειρήσεων αντίστοιχα με τις ανάγκες που κάθε φορά διαμορφώνονται έκανε λόγο σε παρέμβαση του ο υφυπουργός Τουρισμού κ. Μάνος Κόνσολας σε διαδικτυακή εκπομπή του δημοσιογράφου κ. Π. Οπλοποιού, με τίτλο “Βραδυνές Συναντήσεις με την Τεχνολογία”, που ήταν αφιερωμένη στον τουρισμό.

Αφού επεσήμανε ότι η κυβέρνηση έχει απλώσει το πλέγμα προστασίας σε όλο το φάσμα της τουριστικής δράσης, το οικονομικό επιτελείο μελετάει και τις προτάσεις για τη μείωση των φορολογικών συντελεστών στον τουρισμό και σύντομα θα υπάρξουν και ανακοινώσεις περί τούτου.

Ο κ. Κόνσολας επεσήμανε ότι το τουριστικό επιτελείο εργάζεται για την επόμενη ημέρα της πανδημίας στο τουριστικό πεδίο και εστίασε στην πρόταση του για πρωτόκολλα ασφαλούς εισόδου των τουριστών στην Ελλάδα, όταν επιτραπούν οι ελεύσεις τουριστών. “Μάλιστα αυτό είναι κάτι που η κυβέρνηση εργάζεται προς αυτή την κατεύθυνση”, εξήγησε ο κ. Κόνσολας.

Ο υφυπουργός Τουρισμού προσδιόρισε ότι το 2021 θα είναι χρονιά επανεκκίνσης της τουριστικής οικονομίας, υπογραμμίζοντας ότι το υπουργείο εργάζεται προς την κατεύθυνση της επανατοποθέτησης του τουριστικού προϊόντος, υπό τις νέες συνθήκες.

Ο κ. Κόνσολας στάθηκε στην ανάπτυξη των θεματικών μορφών τουρισμού, αλλά και στην καθιέρωση της Ελλάδας σε διεθνές κέντρο τουριστικής εκπαίδευσης.

Στην παρέμβαση της η πρόεδρος του ΕΟΤ κα Άντζελα Γκερέκου εστίασε μεταξύ άλλων στην αποδοτική συνεργασία του οργανισμού με την Marketing Greece και την επικοινωνιακή δράση “Grecee From Home”, αλλά και στην προσπάθεια του ψηφιακού μετασχηματισμού, που τρέχει ο οργανισμός. Στο πλαίσιο αυτό εντάσσεται και η αναβάθμιση του δικτυακού τόπου του Visit Greece, όπως ανάφερε.

Από την πλευρά της η διευθύνουσα σύμβουλος της Marketing Greece κα Ιωάννα Δρέττα υπογράμμισε ότι η καμπάνια “Greece From Home” σημειώνει πολύ μεγάλη απήχηση και ήδη η εταιρεία εργάζεται για τις επόμενες δράσεις που θα ακολουθήσουν.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top