Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικοί ΦορείςΕλληνικοίΠροώθηση των ελληνικών τουριστικών προϊόντων από το Ελληνοαμερικανικό Τουριστικό Επιμελητήριο
Τουρισμός και επιχειρηματικότητα

Προώθηση των ελληνικών τουριστικών προϊόντων από το Ελληνοαμερικανικό Τουριστικό Επιμελητήριο

Η αμερικανική τουριστική αγορά των 330 εκατ. πολιτών με πάνω από 100 εκατ. διαβατήρια, παραμένει ένας βασικός πυλώνας στήριξης της ελληνικής οικονομίας, χάρη στη μεγάλη μέση παραμονή και την υψηλή καταναλωτική δαπάνη των επισκεπτών από τις Ηνωμένες Πολιτείες.

“Λαμβάνοντας υπόψη την ανάσχεση του τουριστικού ρεύματος από την Αμερική, όπως άλλωστε και από όλο τον κόσμο, θα πρέπει να χτίσουμε το ‘αύριο’ παρά να στραφούμε σε άλλες αγορές με αμφιλεγόμενο οικονομικό αποτέλεσμα. Το μόνο σίγουρο είναι ότι οι Ηνωμένες Πολιτείες με μια τελείως ανεξάρτητη και αυτοδύναμη οικονομία θα ανακάμψει πολύ πιο γρήγορα από όλες σχεδόν τις υπόλοιπες χώρες που χτυπήθηκαν από τη κρίση του κορονοϊού”. Αυτά αναφέρει ο πρόεδρος του Ελληνοαμερικανικού Τουριστικού Επιμελητηρίου κ. Γεώργιος Τριβιζάς.

“Από μελέτες μας και από την εμπειρία μας παρατηρούμε ότι το προφίλ του Αμερικανού ταξιδιώτη χαρακτηρίζεται από short term memory for disasters. Τα ταξίδια συνήθως από Αμερική προς τα έξω (outbound) ξεκινούν σχεδόν αμέσως μετά από οποιοδήποτε αρνητικό γεγονός που τα είχε προηγουμένως επηρεάσει.

Ο Αμερικανός ταξιδιώτης τα τελευταία χρονιά έχει μάθει να προγραμματίζει τρεις με έξι μήνες πριν την έναρξη του ταξιδιού. Μην ξεχνάμε ότι από τα 56 εκατομμύρια που προσβλήθηκαν από influenza το 2019, από τους οποίους νοσηλεύτηκαν περίπου 750.000 Αμερικανοί, δεν τους εμπόδισε να ταξιδέψουν προς τον υπόλοιπο κόσμο (Center for Disease Control and Prevention 2019)”.

Το Ελληνοαμερικανικό Τουριστικό Επιμελητήριο πιστεύει ότι το 2020 λόγω της καλής διαγωγής που έδειξε η Ελλάδα στην αντιμετώπιση της πανδημίας, είναι αναγκαία η επικοινωνία και η διαφήμιση του προορισμού “Ελλάδα”. Ήδη το Επιμελητήριο, σε συνεργασία με τουριστικά trade περιοδικά, ετοιμάζει μια σειρά από ενημερωτικά μηνύματα μέσω Social Media, με σκοπό την προώθηση της ελληνικών τουριστικών προϊόντων και των μελών του.

“Παράλληλα όμως, πρέπει να αναζητήσουμε λύσεις επανεκκίνησης των παραδοσιακών για την Ελλάδα τουριστικών αγορών, πέρα από τις όποιες προσπάθειες καταβάλλονται για την υγειονομική θωράκιση και την προστασία του πληθυσμού”, λέει ο κ. Τριβιζάς. “Με την έννοια αυτή, θεωρούμε ότι η πρόταση του επικεφαλής της MTC Group Νότη Μαρτάκη που πρόσφατα υποβλήθηκε δημόσια αλλά και – από ότι γνωρίζουμε -και στον Πρωθυπουργό για την διερεύνηση μέσω των διεθνών οργανισμών υγείας και τουρισμού της διαδικασίας έκδοσης visa υγείας αποτελεί λύση, με την οποία συντάχθηκε και ο πρόεδρος του ΣΕΤΕ, καθώς και πολλοί παράγοντες του τουρισμού.

Είμαστε σίγουροι ότι με τις κατάλληλες δράσεις επικοινωνίας, marketing και διαφήμισης, οι προορισμοί και τα τουριστικά προϊόντα που επηρεάστηκαν από την έλλειψη των Αμερικανών τουριστών θα ανακάμψουν γρηγορότερα και με μεγαλύτερα οικονομικά οφέλη σε σχέση με αυτά που είχαν επικεντρωθεί σε άλλες αγορές”.

Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

29/03/2024
28/03/2024
27/03/2024
26/03/2024
22/03/2024
21/03/2024