Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστική ΠολιτικήΔιαφήμιση & ΠροβολήΗ Σκόπελος με νέο σλόγκαν για το brand name του νησιού
Προώθηση προορισμού

Η Σκόπελος με νέο σλόγκαν για το brand name του νησιού

Η Επιτροπή Τουρισμού του Δήμου Σκοπέλου κατέληξε στο σλόγκαν που θα συνοδεύει το brand name 'Skopelos', ενώ στη συνέχεια προχώρησε στην εικαστική αποτύπωση λογοτύπου και τη δημιουργία μοντέρνου τουριστικού φυλλαδίου που περιγράφει μέσα από ένα πρωτότυπο σκεπτικό, το τουριστικό 'προϊόν' της Σκοπέλου.

Με το βλέμμα στην επόμενη ημέρα και την επανεκκίνηση της τουριστικής αγοράς, η Επιτροπή Τουρισμού του Δήμου Σκοπέλου προετοιμάζεται μεθοδικά και σύμφωνα με τις νέες συνθήκες που διαμορφώνονται.

Μέσα από μια πολυσέλιδη ανάλυση που θα παρουσιαστεί σε συγκέντρωση επαγγελματιών στο νησί, όταν ομαλοποιηθούν οι συνθήκες και μετά από επεξεργασία χιλιάδων κριτικών και απόψεων επισκεπτών του νησιού, η Επιτροπή κατέληξε στο σλόγκαν που θα συνοδεύει το brand name “Skopelos”, ενώ στη συνέχεια προχώρησε στην εικαστική αποτύπωση λογοτύπου και τη δημιουργία μοντέρνου τουριστικού φυλλαδίου που περιγράφει μέσα από ένα πρωτότυπο σκεπτικό, το τουριστικό “προϊόν” της Σκοπέλου.

Σύμφωνα με τις νέες συνθήκες, τα δεδομένα της εποχής αναδεικνύουν στις πρώτες θέσεις των προτιμήσεων των εν δυνάμει ταξιδιωτών, τη σχέση εμπιστοσύνης και τον συναισθηματικό δεσμό που έχει “χτίσει” ο κάθε προορισμός με τους επισκέπτες του. Με βάση τα παραπάνω, το νέο λογότυπο του προορισμού αναδεικνύει τη Σκόπελο ως το νησί που θυμίζει έργο τέχνης και ταυτόχρονα αποτελεί “κομμάτι της καρδιάς” του κάθε επισκέπτη. Οι χαρακτηριστικές αποχρώσεις του πράσινου και του μπλε του νησιού κυριαρχούν, η καρδιά θυμίζει παραλία όπως το σχήμα γνωστής παραλίας του νησιού και ακόμα και η λέξη “Skopelos” παραπέμπει σε ιδιαίτερα τοπικά στοιχεία του τόπου. Παράλληλα, ο Δήμος Σκοπέλου θα παρέχει την ευχέρεια χρήσης και εφαρμογής του λογοτύπου στο προωθητικό και διαφημιστικό υλικό των επαγγελματιών, για τον συντονισμό όλων των επιμέρους δράσεων.

Επιπλέον, οι λόγοι που ο κάθε επισκέπτης δημιουργεί ξεχωριστούς συναισθηματικούς δεσμούς με τη Σκόπελο, εξηγούνται αναλυτικά στο νέο καλαίσθητο τουριστικό  φυλλάδιο του Δήμου, στο οποίο ο επισκέπτης καλείται να λάβει μέρος σε ένα νοερό ταξίδι, ώστε να πρωταγωνιστήσει στη δική του ταινία, στο νησί του Mamma Mia. Κάθε δισέλιδο του φυλλαδίου είναι μία διαφορετική ταινία και μία διαφορετική ενότητα, ως εξής: Παραλίες, Χωριά & Αξιοθέατα, Δραστηριότητες, Μοναστήρια, Εκκλησίες & Παράδοση, Γαστρονομία & Τοπικά Προϊόντα, Ρομαντισμός & Γάμοι.  

Επόμενος σταθμός της Επιτροπής Τουρισμού είναι η ολοκλήρωση, στο επόμενο διάστημα, του νέου τουριστικού διαδικτυακού τόπου του Δήμου, με εκτεταμένο πληροφοριακό υλικό, που να πληροί τις σύγχρονες αισθητικές και τεχνικές προδιαγραφές, καθώς και με τη δυνατότητα προβολής των τουριστικών επιχειρήσεων του νησιού. Ταυτόχρονα με την έναρξη λειτουργίας της ιστοσελίδας θα ενεργοποιηθούν οι λογαριασμοί των μέσων κοινωνικής δικτύωσης του προορισμού (Facebook, Instagram, Rwitter, Pinterest, YouYube), που θα ενημερώνονται και θα συντηρούνται σε καθημερινή βάση με επαγγελματισμό και εξειδίκευση σε θέματα που ταιριάζουν με τα ενδιαφέροντα του σύγχρονου ταξιδιώτη.

Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

Ετικέτες
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024
18/04/2024