Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικοί ΦορείςΔιεθνείςΝέα διεθνή πρωτόκολλα 'Safe Travels' από το Παγκόσμιο Συμβούλιο Ταξιδιών και Τουρισμού
Οργανισμοί

Νέα διεθνή πρωτόκολλα 'Safe Travels' από το Παγκόσμιο Συμβούλιο Ταξιδιών και Τουρισμού

Τα νέα διεθνή πρωτόκολλα θα ισχύουν σε όλους τους κύριους κλάδους, όπως η φιλοξενία, οι αερομεταφορές, τα αεροδρόμια, οι κρουαζιέρες, η λιανική πώληση, οι μεταφορές, η αγορά MICE και οι ταξιδιωτικοί πράκτορες, μεταξύ άλλων

Το Παγκόσμιο Συμβούλιο Ταξιδιών και Τουρισμού (WTTC) παρουσίασε μια σειρά νέων διεθνών μέτρων για την επανεκκίνηση του τουριστικού τομέα. Τα μέτρα έχουν σχεδιαστεί για την αποκατάσταση της εμπιστοσύνης μεταξύ των καταναλωτών, ώστε αυτοί να μπορούν να ταξιδεύουν με ασφάλεια μόλις αρθούν οι περιορισμοί.

Τα νέα πρωτόκολλα “Safe Travels” παρέχουν σταθερότητα σε προορισμούς και χώρες, καθώς και καθοδήγηση σε παρόχους ταξιδιών, επαγγελματίες της τουριστικής αγοράς και ταξιδιώτες, σχετικά με τη νέα προσέγγιση στην υγεία και την υγιεινή παγκοσμίως, μετά τον COVID-19.

Η υγεία και η ασφάλεια των ταξιδιωτών και των εργαζομένων βρίσκεται στο επίκεντρο των νέων διεθνών αυτών πρωτοκόλλων, τα οποία έχουν καταρτιστεί από τα μέλη του WTTC. Με βάση τα καλύτερα διαθέσιμα ιατρικά στοιχεία και σύμφωνα με τις οδηγίες του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας (ΠΟΥ) και του Κέντρου Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων (CDC), αποφεύγουν επίσης την ύπαρξη πολλαπλών προτύπων, τα οποία αυτό που θα έκαναν θα ήταν να καθυστερήσουν την ανάκαμψη του τομέα.

Το WTTC σχεδιάζει τα νέα πρωτόκολλα “Safe Travels” μετά από στενή διαβούλευση με τα μέλη της, καθώς και φορείς της τουριστικής βιομηχανίας, όπως το Airport Council International (ACI), τον Cruise Lines International Association (CLIA) και τον International Air Transport Association (IATA), για να επαναφέρουν την εμπιστοσύνη και σαφείς προσδοκίες για το τι μπορεί να αντιμετωπίσουν οι ταξιδιώτες στο επόμενο ταξίδι τους.

Τα νέα διεθνή πρωτόκολλα θα ισχύουν σε όλους τους κύριους κλάδους, όπως η φιλοξενία, οι αερομεταφορές, τα αεροδρόμια, οι κρουαζιέρες, η λιανική πώληση, οι μεταφορές, η αγορά MICE και οι ταξιδιωτικοί πράκτορες, μεταξύ άλλων.

Ενδελεχείς συζητήσεις βρίσκονται σε εξέλιξη με βασικούς ενδιαφερόμενους φορείς και οργανισμούς σε κάθε κλάδο του τουρισμού, για να εξασφαλιστεί η μέγιστη συμμετοχή, ευθυγράμμιση και πρακτική εφαρμογή τους, με τα πρωτόκολλα που αφορούν στη φιλοξενία και τη λιανική να δημοσιοποιούνται σήμερα και να περιλαμβάνουν:

Ξενοδοχεία – διαμονή

  • Ομάδες καθαρισμού σε όλες τις περιοχές του ξενοδοχείου, με ιδιαίτερη εστίαση σε σημεία αφής υψηλής συχνότητας, όπως οι κάρτες δωματίου
  • Εξασφάλιση κοινωνικής απόστασης για τους επισκέπτες μέσω σήμανσης και οδηγιών, συμπεριλαμβανομένων των ανελκυστήρων
  • Εκπαίδευση του προσωπικού για έλεγχο λοιμώξεων, κοινωνική απόσταση και βελτιωμένα μέτρα υγιεινής, όπως το πλύσιμο των χεριών και η χρήση μάσκας και γαντιών
  • Όλα τα αντικείμενα που είναι άσχετα με το ξενοδοχείο πρέπει να αφαιρεθούν
  • Ενσωμάτωση τεχνολογιών που επιτρέπουν τον αυτοματισμό, όπως ανέπαφες συναλλαγές, όπου αυτό είναι δυνατόν
  • Υπηρεσία δωματίου με ανέπαφες μεθόδους
  • Σαφής, συνεπής και βελτιωμένη επικοινωνία με τους πελάτες σχετικά με τα νέα πρωτόκολλα ασφάλειας υγιεινής, τόσο ψηφιακά όσο και φυσικά, στα ξενοδοχεία
  • Ασφαλές άνοιγμα των καταστημάτων τροφίμων και ποτών, των χώρων συναντήσεων και εκδηλώσεων με συγκεκριμένες δράσεις για την εξασφάλιση κοινωνικής απόστασης, απολύμανσης και ασφάλειας των τροφίμων

Καταστήματα λιανικής

  • Συστήματα εντατικού καθαρισμού
  • Το προσωπικό πρέπει να είναι πλήρως εξοικειωμένο και εκπαιδευμένο στις νέες πολιτικές, συμπεριλαμβανομένης της κοινωνικής απόστασης, της χρήσης θερμικής σάρωσης και της χρήσης μάσκας προσώπου
  • Η κοινωνική απόσταση πρέπει να τηρείται στα καταστήματα μέσω ειδικών οπτικών δεικτών
  • Ελαχιστοποίηση των σημείων αφής εισάγοντας ψηφιακούς χάρτες, διαχείριση ψηφιακών ουρών, ηλεκτρονικά μενού, εικονικές προσωπικές αγορές και ρεσεψιόν
  • Προώθηση των ανέπαφων πληρωμών και αποδείξεις μέσω email όπου είναι δυνατόν, παροχή δωρεάν WiFi
  • Απολυμαντικά χεριών στις εισόδους και εξόδους του καταστήματος, καθώς και εντός του χώρου και στα μπάνια
  • Σε καφετέριες, εστιατόρια και άλλα καταστήματα τροφίμων, όλα τα μενού θα είναι διαθέσιμα ψηφιακά
  • Ιδιαίτερη προσοχή στη διαχείριση θέσεων και ουρών, σύμφωνα με τις απαιτήσεις της κοινωνικής απόστασης
  • Εισαγωγή ορίων χωρητικότητας σε χώρους στάθμευσης λιανικής για την αποφυγή πλήθους

Ξεχωριστά και επιπρόσθεα πρωτόκολλα για τις αερομεταφορές και την κρουαζιέρα βρίσκονται σε εξέλιξη και θα ανακοινωθούν εν καιρώ.

Υπεύθυνη Ύλης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Τατιάνα ελέγχει καθημερινά τη ροή των εισερχόμενων ειδήσεων και επιμελείται την ύλη που δημοσιεύεται στο δίκτυο των TravelDailyNews.

28/03/2024
27/03/2024
26/03/2024
22/03/2024
21/03/2024
20/03/2024