Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Τουρισμός και επιχειρηματικότητα

Δημ. Μπούχαλης: Κάθε μία επιχείρηση πρέπει να κάνει το δικό της πλάνο

Τατιάνα Ρόκου - 13 Μάιος 2020, 16:05

Βασικός στόχος της κάθε επιχείρησης πρέπει να είναι η διαφύλαξη των πελατών της, των εργαζομένων της, αλλά και ολόκληρης της κοινωνίας. Παράλληλα, θα πρέπει να γίνει επανατοποθέτηση του business model της κάθε επιχείρησης και στόχος να είναι για φέτος η διατήρηση της επιχείρησης και όχι τα κέρδη ή κάποια μελλοντικά σχέδια.


Εξακολουθεί να προειδοποιεί την τουριστική βιομηχανία ο καθηγητής Τουρισμού στο Bournemouth University της Βρετανίας και διευθυντής του e-tourism Lab, Δημήτρης Μπούχαλης, ότι η κάθε επιχείρηση θα πρέπει να δημιουργήσει το δικό της πλάνο βασισμένη στα πρωτόκολλα που θα εκδώσουν η ελληνική κυβέρνηση, οι διεθνείς Tour Operators, αλλά και λαμβάνοντας υπόψη τη διεθνή κοινή πρακτική, σύμφωνα με την on line συζήτηση που είχε με το TravelDailyNews χθες, στα πλαίσια της 100% Hospitality Online Week και με θέμα Πώς αναμένεται να αναδιαμορφωθεί η στρατηγική των ξενοδοχείων την επόμενη ημέρα. Αξιοσημείωτο είναι ότι η συζήτηση έχει μέχρι στιγμής πάνω από 11.500 views στα Social Media.

Βασικός στόχος της κάθε επιχείρησης πρέπει να είναι η διαφύλαξη των πελατών της, των εργαζομένων της, αλλά και ολόκληρης της κοινωνίας. Παράλληλα, θα πρέπει να γίνει επανατοποθέτηση του business model της κάθε επιχείρησης και στόχος να είναι για φέτος η διατήρηση της επιχείρησης και όχι τα κέρδη ή κάποια μελλοντικά σχέδια.

Ο καθηγητής κ. Μπούχαλης εξήγησε ότι κάθε επιχείρηση θα πρέπει να επαναπροσδιορίσει την πελατεία του, τις διαδικασίες και τον τρόπο λειτουργίας. “Αυτό θα έχει σημαντικές επιπτώσεις στο επιχειρηματικό μοντέλο τις κάθε επιχείρησης και θα πρέπει να επαναπροσδιοριστεί το κόστος και το όφελος. Είναι σημαντικό όλοι να δουλέψουν μαζί και αρμονικά μέσα στην επιχείρηση αλλα και στο ευρύτερο προορισμό. Τα πρωτόκολλα θα πρέπει να τηρούνται για να προστατεύσουν την υγεία όλως των ανθρώπων που διακινούνται στο κύκλωμα του τουρισμού. Η δημοσια εικόνα τις επιχείρησης και η επικοινωνία είναι παρα πολύ σημαντική”.

Σε παρέμβασή του ο κ. Γιώργος Ματσίγκος, πρόεδρος του Συλλόγου Διευθυντών Ξενοδοχείων Ρόδου, τόνισε ότι το πρόβλημα είναι τεράστιο και με πολύ δυσκολία μπορεί να ανοίξει η τουριστική σεζόν φέτος. Περνώντας όμως και ένα μήνυμα αισιοδοξίας, μας είπε ότι πρέπει να ανοίξει η τουριστική σεζόν και να πεισθούν κυβερνήσεις και παράγοντες ώστε να υποστηριχθεί το προσωπικό. “Το κλειδί της επιτυχίας είναι όμως ο πελάτης που προέρχεται από την ΕΕ με ποσοστό πάνω από 90%. Για να ανοίξουν οι πτήσεις θα πρεπει να παρει μετρα η ΕΕ και να υπάρξουν διακρατικές συμφωνίες με βάση συγκεκριμένων πρωτοκόλλων. Θέλουμε να ανοίξει η σεζόν και να μάθουμε να ζούμε με τον COVID-19 και να αρθεί η απαγόρευση των ταξιδιών μεταξύ των ΕΕ”.

Ο κ. Φώτης Φακές, γενικός διευθυντής στην αλυσίδα Steigenberger με 150 ξενοδοχεια, που εξαγοράστηκε πρόσφατα από την κινεζική Ηuafu Αzur, τόνισε ότι “αν δεν υπάρξει εμβόλιο ή φάρμακο, απλά τωρα μειώνουμε τη ζημία. Ίσως υπάρχει ένα περιθώριο στο business travel, αλλά δεν μπορουν να εφαρμοσθούν πρωτοκολλα που απαιτούν 14 μέρες καραντίνα στους πελάτες”. Επίσης, μας ανέλυσε την κατάσταση στη Γερμανία, όπου μόλις ανοιξαν τα πρώτα ξενοδοχεία, ενώ τμηματικά ανοίγουν και τα υπόλοιπα. Τα περισσότερα ξενοδοχεία ανοίγουν χωρίς F&B, με πρωινό στο δωμάτιο, λιγότερα καθίσματα στα εστιατόρια και, φυσικά, όλα τα πορσελάνινα σκεύη απολυμαίνονται συχνά. “Τα 5αστερα ξενοδοχεία δεν μπορουν να προσφέρουν με αυτήν την κατάσταση 5αστερες υπηρεσίες”, τόνισε.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top