Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Ξενοδοχεία

'We care clean', πρόγραμμα καθαρισμού στα ξενοδοχεία της Best Western Hotels & Resorts

Τατιάνα Ρόκου - 15 May 2020, 13:31

Το πρόγραμμα εξασφαλίζει υψηλό επίπεδο προτύπων καθαριότητας και βέλτιστες πρακτικές λειτουργίας στα Best Western ξενοδοχεία διεθνώς.


Η Best Western Hotels & Resorts διαμόρφωσε το 2012 το “I Care Clean” πρόγραμμα, εφαρμόζοντας στα ξενοδοχεία της υψηλού επιπέδου πρακτικές καθαριότητας και λειτουργίας. Το πρόγραμμα αυτό αποτέλεσε τη βάση για τις αναθεωρημένες πρακτικές που πλέον εισάγει η αλυσίδα για να διασφαλίσει την υγεία πελατών και υπαλλήλων των ξενοδοχείων με βάση τα νέα δεδομένα, αλλά και την ποιότητα των υπηρεσιών που παρέχονται. Λαμβάνει παράλληλα υπόψη και ενσωματώνει τους κανόνες που προβλέπονται από τους διαπιστευμένους φορείς.

Το αναθεωρημένο πρόγραμμα “We Care Clean” προβλέπει πρωτόκολλα καθαρισμού και απολύμανσης των δωματίων και των κοινόχρηστων χώρων, καθώς και βελτιωμένες διαδικασίες λειτουργίας και παροχής υπηρεσιών που ελαχιστοποιούν την επαφή μεταξύ επισκεπτών και υπαλλήλων, διατηρώντας παράλληλα τα υψηλά επίπεδα εξυπηρέτησης που ο πελάτης θέλει να απολαμβάνει. Το πρόγραμμα θα ενημερώνεται τακτικά με βάση τα τελευταία πρότυπα και συστάσεις από κυβερνητικές υπηρεσίες.

H επιβολή αυξημένων και ολοκληρωμένων προτύπων καθαριότητας συνοψίζεται σε πέντε βασικούς τομείς:
1. Υποδοχή & Λόμπι:
α. Τα νεα πρωτόκολλα λειτουργίας προβλέπουν την ελάχιστη επαφή των πελατών με τους υπαλλήλους της υποδοχής δίνοντας δυνατότητες ακόμη και για online check-in & check-out διαδικασία
β. Εφαρμόζονται πρακτικές για κοινωνική απόσταση στους κοινόχρηστους χώρους των ξενοδοχείων, ενημέρωσης των πελατών με ειδική σήμανση και οδηγίες, αφαίρεση περιοδικών, εφημερίδων ή ενημερωτικών φυλλαδίων από όλους τους κοινόχρηστους χώρους και δημιουργία σημείων όπου οι πελάτες θα έχουν πρόσβαση σε απολυμαντικά μέσα.
γ. Στη ρεσεψιόν, στο λόμπι και σε όλα τα σημεία επαφής των επισκεπτών σε όλο το ξενοδοχείο θα υπάρχουν πρόσθετες και βελτιωμένες διαδικασίες καθαρισμού και απολύμανσης με ακόμη μεγαλύτερη συχνότητα καθημερινά.

2. Δωμάτια:
α. Τα μη απαραίτητα και διακοσμητικά αντικείμενα θα απομακρυθούν από τα δωμάτια.
β. Ο καθημερινός καθαρισμός του δωματίου θα είναι επιλογή του πελάτη.
γ. Όλα τα σημεία επαφής των δωματίων (διακόπτες, πρίζες, πόμολα, ρολόγια κ.λπ.) θα καθαρίζονται με προϊόντα που η αποτελεσματικότητά τους κατά του ιού είναι πιστοποιημένη. Θα υπάρχει πρόβλεψη, ώστε τα δωμάτια να μη χρησιμοποιούνται άμεσα από άλλο πελάτη μετά τον καθαρισμό τους.

3. Πρωινό: Αν και αναγνωρίζεται η σημασία του πρωινού βάζοντας σε προτεραιότητα την ασφάλεια και την υγεία των πελατών προσαρμόζονται και οι επιλογές στο πρωινό.
α. Σε χώρες ή περιοχές που δεν επιτρέπεται η λειτουργία των χώρων εστίασης δε θα λειτουργούν τα εστιατόρια των ξενοδοχείων.
β. Προεπιλεγμένα συσκευασμένα τρόφιμα και ροφήματα θα υπάρχουν διαθέσιμα υποστηρίζοντας το “Grab & Go” πρωινό.
γ. Εφόσον η νομοθεσία τοπικά το προβλέπει τα ξενοδοχεία θα προσφέρουν σερβιριζόμενο πρωινό ή πρωινό με προεπιλεγμένα ή και συσκευασμένα τρόφιμα ώστε να αποκλειστεί η επαφή των πελατών με επιφάνειες και τρόφιμα στον μπουφέ των ξενοδοχείων.

4. Πρόσθετες Υπηρεσίες:
α. Όταν επιτραπεί, η λειτουργία της πισίνας, του γυμναστηρίου, των αιθουσών των ξενοδοχείων ο καθαρισμός και η απολύμανση θα διαμορφωθεί ανάλογα ώστε να γίνεται με μεγαλύτερη συχνότητα, κάθε ημέρα, και με ειδικά απολυμαντικά προϊόντα και συσκευές ενώ κατά τη λειτουργία τους θα εφαρμόζονται οι κανόνες για διατήρηση επαρκών αποστάσεων.
β. Χώροι με προιόντα προσωπικού καθαρισμού και απολύμανσης θα βρίσκονται σε όλους αυτούς τους χώρους.

5. Προσωπικό ξενοδοχείων:
α. Το προσωπικό θα εκπαιδεύεται στα νέα πρωτόκολλα καθαριότητας και ασφαλούς λειτουργίας, καθώς και στα προσωπικά μέτρα υγιεινής που θα κληθεί να εφαρμόσει κατά την εργασία του, ενώ θα είναι απαραίτητη η χρήση προστατευτικών μασκών και γαντιών.
β. Οι χώροι εργασίας θα καθαρίζονται και θα απολυμαίνονται ανάμεσα στις βάρδιες.
γ. Το προσωπικό θα παραμένει στο σπίτι του εφόσον παρουσιάζει το οποιοδήποτε σύμπτωμα ή αδιαθεσία ή υπάρχει υποψία για έκθεσή του στον ιό.

Η προστασία των πελατών και του προσωπικού ήταν και παραμένει η μεγαλύτερη προτεραιότητα της αλυσίδας και γι’αυτό η εφαρμογή του προγράμματος “We Care Clean” δρομολογείται με ταχύτατους ρυθμούς για να διασφαλίσει όχι μόνο την ασφάλεια και την υγεία υπαλλήλων και επισκεπτών, αλλά και την ίδια την εμπειρία διαμονής που πάνω από 70 χρόνια παρέχουν τα Best Western ξενοδοχεία.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top