Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Τάσεις

Οι Κινέζοι ξεκινούν τα διεθνή ταξίδια αμέσως μετά την άρση των απαγορεύσεων

Βίκυ Καραντζαβέλου - 20 May 2020, 12:04

Περίπου 7 στους 10 Κινέζους λένε ότι θα πετάξουν (διεθνείς πτήσεις) το συντομότερο δυνατό μετά την άρση των διεθνών ταξιδιωτικών περιορισμών.


Σύμφωνα με έκθεση της ελβετικής εταιρείας ερευνών m1nd-set ο Κινέζος ταξιδιώτης θα είναι από τους πρώτους που θα ξαναρχίσουν τα διεθνή ταξίδια. Η εταιρεία διεξήγαγε μια έρευνα εξπρές στις 14 και 15 Μαΐου, μεταξύ 1.000 Κινέζων καταναλωτών που έχουν ταξιδέψει διεθνώς τους τελευταίους 12 μήνες, για να κατανοήσει καλύτερα τη συμπεριφορά τους μετά τον COVID-19 σχετικά με τα ταξίδια και την κατανάλωση.

Τα ευρήματα αποκαλύπτουν ότι περίπου 7 στους 10 Κινέζους λένε ότι θα πετάξουν (διεθνείς πτήσεις) το συντομότερο δυνατό μετά την άρση των διεθνών ταξιδιωτικών περιορισμών. Περίπου οι μισοί από αυτούς τους ταξιδιώτες λένε ότι το κίνητρό τους για να πετάξουν είναι περισσότερο η απογοήτευση από το γεγονός ότι δεν μπορούν να ταξιδέψουν διεθνώς για τόσο πολύ καιρό. Το 58% δηλώνει ότι θα ταξιδέψει στην Ασία και σκοπεύει να ταξιδέψει ξανά στις αρχές τυο καλοκαιριού. Οι “Millennials” είναι πιο πιθανό να πετάξουν αμέσως. Περίπου οι μισοί από αυτούς που θα ταξιδέψουν ξανά θα είναι ηλικίας κάτω των 35 ετών. Τα ομαδικά ταξίδια θα μειωθούν σε σύγκριση με τα επίπεδα πριν από την πανδημία του COVID-19, με μόλις το 12% των Κινέζων να δηλώνουν ότι θα επιλέξουν ένα ταξίδι σε γκρουπ όταν επανεκκινήσουν οι διεθνείς πτήσεις.

Όσον αφορά τις δαπάνες ταξιδιού και αγορών, υπάρχουν καλά και κακά νέα: ενώ περισσότεροι από τους μισούς (55%) των Κινέζων καταναλωτών δηλώνουν ότι σκοπεύουν να δαπανήσουν περισσότερα για ταξίδια από ό,τι πριν από τον COVID-19, μια ακόμη μεγαλύτερη πλειοψηφία (63%) δηλώνει ότι θα διαθέσει μικρότερο προϋπολογισμό για αγορές από ό,τι πριν από την κρίση.

Παρ’όλο που σχεδόν 9 στους 10 αγοραστές δηλώνουν ότι θα είναι πιστοί σε μάρκες με τις οποίες είναι εξοικειωμένοι, οι προσφορές και οι εκπτώσεις θα διαδραματίσουν σημαντικό ρόλο στην προώθηση των αγορών στο μετα-COVID-19 ταξιδιωτικό λιανικό περιβάλλον για τους Κινέζους, με 69% να δηλώνουν ότι θα προτιμήσουν προσφορές για το επόμενο ταξίδι τους. Ενώ οι μάρκες πολυτελείας θα παραμείνουν προτίμηση για περισσότερους από 6 στους 10 Κινέζους ταξιδιώτες και μετά την πανδημία, ένας αυξανόμενος αριθμός -τώρα είναι λίγο κάτω τους μισούς Κινέζους αγοραστές- λένε ότι ενδιαφέρονται για προϊόντα βιώσιμης οικονομίας.

Όσον αφορά στις μάρκες που επιθυμούν να προσελκύσουν τους Κινέζους ταξιδιώτες στην νέα εποχή ταξιδιών, αυτοί εξακολουθούν να εκφράζουν μια ηχηρή προτίμηση για τα Social Media ως την προτιμώμενη πηγή πληροφοριών τους για ψώνια.



|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top