Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
TOs

Συνεργασία TUI με Booking.com για εμπειρίες, δραστηριότητες και εκδρομές

Βίκυ Καραντζαβέλου - 09 Ιούνιος 2020, 14:34

Οι πελάτες της Booking.com θα έχουν άμεση πρόσβαση σε ένα χαρτοφυλάκιο με πάνω από 70.000 περιηγήσεις, αξιοθέατα και δραστηριότητες μέσω της TUI Musement.


Οι κορυφαίες ταξιδιωτικές εταιρείες TUI και Booking.com ανακοίνωσαν μια στρατηγική παγκόσμια συνεραγσία στο τμήμα δραστηριοτήτων και εκδρομών, παρέχοντας σε εκατομμύρια πελάτες της Booking.com παγκοσμίως άμεση πρόσβαση στο ταχέως αναπτυσσόμενο τμήμα δραστηριοτήτων της TUI και της ψηφιακής θυγατρικής της Musement. Οι συμβάσεις έχουν υπογραφεί και η συνεργασία ξεκινά αυτό το καλοκαίρι.

Οι δραστηριότητες είναι ένας από τους κινητήριους μοχλούς ανάπτυξης του Ομίλου TUI, ο οποίος πέρυσι πούλησε περίπου 10 εκατ. δραστηριότητες σε προορισμούς διακοπών και σε ευρωπαϊκές εγχώριες αγορές, όπως η Γερμανία. Μέσω της στρατηγικής συνεργασίας με την Booking.com, έναν από τους κορυφαίους διαδικτυακούς παρόχους ταξιδιών στον κόσμο, ο Όμιλος TUI επεκτείνει σημαντικά τις δραστηριότητές του σε τρίτους στον τομέα δραστηριοτήτων.

Σύμφωνα με τη συμφωνία με την Booking.com, οι πελάτες θα έχουν άμεση πρόσβαση σε ένα χαρτοφυλάκιο με περισσότερες από 70.000 περιηγήσεις, αξιοθέατα και δραστηριότητες μέσω της θυγατρικής TUI Musement, που θα ξεκινήσει σταδιακά στο Booking.com τους επόμενους μήνες. Η Musement θα είναι ο πρώτος τρίτος πάροχος περιηγήσεων και αποθέματος δραστηριοτήτων στην ταξιδιωτική πλατφόρμα Booking.com, καθώς η εταιρεία επιδιώκει να επεκτείνει την προσφορά της και να προσφέρει στους πελάτες μια πιο ολοκληρωμένη ταξιδιωτική προσφορά.

Η TUI εξαγόρασε την Musement, με έδρα το Μιλάνο, πριν από 18 μήνες και σκοπεύει να την αναπτύξει στην κορυφαία πλατφόρμα για εκδρομές και δραστηριότητες στον κόσμο. Το επόμενο βήμα είναι να αναπτυχθεί το χαρτοφυλάκιο της πλατφόρμας ώστε να περιλαμβάνει ένα εκατομμύριο δραστηριότητες, εμπειρίες και εκδρομές. Εκτός από τους επισκέπτες που απολαμβάνουν αυτές τις δραστηριότητες σε προορισμούς διακοπών, σχεδιάζεται επίσης μια αυξανόμενη προσφορά στις ευρωπαϊκές εγχώριες αγορές. Ο στόχος είναι να μπορούν οι πελάτες να επωφεληθούν πλήρως από την ψηφιακή προσφορά, είτε στο σπίτι είτε στις διακοπές τους.

Το μάρκετινγκ των προϊόντων της TUI στους πελάτες της Booking.com έχει προγραμματιστεί να ξεκινήσει τον Ιούλιο, με τους πελάτες να μπορούν να επιλέξουν από έως και 70.000 δραστηριότητες από το “απόθεμα” της Musement για περιηγήσεις, αξιοθέατα και εμπειρίες. Στο πλαίσιο της συμφωνίας, η θυγατρική της TUI θα συνεχίσει να επεκτείνει το χαρτοφυλάκιό της τις επόμενες εβδομάδες και μήνες, λαμβάνοντας υπόψη τις ειδικές απαιτήσεις της Booking.com. Το ποικίλο χαρτοφυλάκιο περιλαμβάνει επίσης πολλές δραστηριότητες για παραθεριστές που ταξιδεύουν στη χώρα τους αυτό το καλοκαίρι: από εμπειρίες ευεξίας και περιπέτειας, εισιτήρια για επισκέψεις σε μουσεία και αξιοθέατα, καθώς και ξεναγήσεις στην πόλη και μεμονωμένες περιηγήσεις στα αξιοθέατα. Ένα αυξανόμενο μέρος του χαρτοφυλακίου περιλαμβάνει επίσης αποκλειστικές προσφορές που μπορούν να βρουν οι ταξιδιώτες μόνο μέσα από τη Musement.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top