Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικοί ΦορείςΕλληνικοίΔ. Φραγκάκης: 'Στόχος του ΕΟΤ η Ελλάδα να παραμείνει σε τουριστική καμπάνια διαρκώς έως το 2021'
Τουριστική πολιτική

Δ. Φραγκάκης: 'Στόχος του ΕΟΤ η Ελλάδα να παραμείνει σε τουριστική καμπάνια διαρκώς έως το 2021'

'Μέχρι πριν από κάποιες εβδομάδες δεν ήταν αυτονόητο ότι θα πάμε σε έναρξη της τουριστικής περιόδου, τώρα όμως ξεκινάμε το εγχείρημα του ανοίγματος της Ελλάδας προς τους επισκέπτες της, κάτι το οποίο είναι εξαιρετικά ελπιδοφόρο', δήλωσε ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ.

“Το μεγάλο στοίχημα της φετινής σεζόν είναι να μείνει όρθια η τουριστική μας βιομηχανία. Για να συμβεί αυτό πρέπει να συνεργαστούμε και να είμαστε όλοι -κράτος, αυτοδιοίκηση, φορείς και ιδιωτικός τομέας-  όσο το δυνατόν πιο συντονισμένοι”. Αυτό τόνισε, μεταξύ άλλων, ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ, κ. Δημήτρης Φραγκάκης, μιλώντας σήμερα στο Οικονομικό Φόρουμ των Δελφών 2020 (Delphi Economic Forum) και την κα Μαρία Θεοφανοπούλου, από το Greek Travel Pages (GTP).

Ο κ. Φραγκάκης υπογράμμισε το γεγονός ότι “η πανδημία του κορωνοϊού άλλαξε δραματικά και αναπάντεχα τα δεδομένα για τον ελληνικό τουρισμό” και πρόσθεσε: “Φέτος θα είναι μία εξαιρετικά δύσκολη χρονιά. Μέχρι πριν από κάποιες εβδομάδες δεν ήταν αυτονόητο ότι θα πάμε σε έναρξη της τουριστικής περιόδου, τώρα όμως ξεκινάμε το εγχείρημα του ανοίγματος της Ελλάδας προς τους επισκέπτες της, κάτι το οποίο είναι εξαιρετικά ελπιδοφόρο αλλά θα έχει και δυσκολίες. Έχουμε ήδη αρχίσει να εφαρμόζουμε έναν οδικό χάρτη για την επανεκκίνηση του τουρισμού η οποία θα γίνει σταδιακά, προσεκτικά και με προτεραιότητα την προστασία της υγείας επαγγελματιών, εργαζόμενων αλλά και των επισκεπτών”.

Σχετικά με τις ανησυχίες των επιχειρηματιών του κλάδου, ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ δήλωσε πως τις κατανοεί πλήρως, καθώς και ο ίδιος προέρχεται από αυτόν τον χώρο και από τουριστική περιοχή, αλλά επισήμανε πως “δε μας επιτρέπεται η αδράνεια και η φυγομαχία καθώς έχουμε μπροστά μας και τις προκλήσεις του 2021 που θα είναι έτος ανάκαμψης. Το στοίχημα της επανεκκίνησης του τουρισμού μας φέτος θα το κερδίσουμε όλοι μαζί”.  

Αναφερόμενος στην καμπάνια προβολής χαρακτήρισε το 2020 ως “περιπετειώδες” όσον αφορά στην προβολή της χώρας από τον ΕΟΤ, καθώς για πρώτη φορά ξεκίνησε καμπάνια branding τον Ιανουάριο η οποία διακόπηκε λόγω πανδημίας. “Ωστόσο, δε μείναμε αδρανείς και εν μέσω καραντίνας βγήκε το ‘Greece From Home’, ενώ και τώρα είμαστε ήδη έτοιμοι με νέα καμπάνια, η οποία έγινε σε συνεργασία με τον ιδιωτικό τομέα και παρουσιάστηκε από τον πρωθυπουργό” ανέφερε χαρακτηριστικά, διευκρινίζοντας πως στόχος του ΕΟΤ είναι η Ελλάδα να παραμείνει σε τουριστική καμπάνια διαρκώς μέχρι το 2021 με διακυμάνσεις ανάλογα με το χρόνο και την στόχευση.

Κλείνοντας, ο κ. Φραγκάκης, συνεχάρη τους διοργανωτές του Delphi Economic Forum που σε δύσκολες συνθήκες δε δίστασαν και διοργάνωσαν άλλο ένα εξαιρετικά επιτυχημένο συνέδριο, το οποίο θα συνεχίσει να στηρίζει ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού.

Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024
18/04/2024