Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Θαλάσσιος τουρισμός

Plazz: Η επόμενη ημέρα και οι προσκλήσεις για τις οργανωμένες παραλίες

Τατιάνα Ρόκου - 12 Ιούνιος 2020, 10:00

Με την πλατφόρμα, οι ιδιοκτήτες μπορούν να παρακολουθούν σε πραγματικό χρόνο τις κρατήσεις, ώστε να οργανώνουν εύκολα και άμεσα τους επισκέπτες που προσέρχονται στην παραλία ή στην πισίνα χωρίς απώλειες και δυσαρεστημένους πελάτες και να έχουν στη διάθεση τους όλο τον απαραίτητο χρόνο, ώστε να απολυμαίνουν τους χώρους και τα αντικείμενα ύστερα από κάθε αναχώρηση επισκέπτη


Μια νέα ημέρα με ξεχωριστές προκλήσεις και αναζήτηση λύσεων έχει ξεκινήσει για τις τουριστικές επιχειρήσεις αλλά και τις οργανωμένες παραλίες της χώρας που αναμένεται να αποτελέσουν το “αντικείμενο του πόθου” για εγχώριους και ξένους επισκέπτες, ύστερα από την κορύφωση της κρίσης της πανδημίας.

Η βραβευμένη πλατφόρμα online κράτησης και διαχείρισης παραλίας Plazz που διαθέτει ήδη ένα δίκτυο από 3.500 ξαπλώστρες σε όλη την Ελλάδα και πάνω από 50.000 χρήστες, ανταποκρινόμενη απόλυτα στα ζητούμενα που διαμορφώθηκαν –μέσα από την έρευνα που διεξήγαγε σε οργανωμένες παραλίες/πισίνες τόσο στην Αττική, όσο και στην υπόλοιπη Ελλάδα– προσάρμοσε στις νέες συνθήκες, τις ανανεωμένες της υπηρεσίες.



Με την πλατφόρμα, οι ιδιοκτήτες μπορούν να παρακολουθούν σε πραγματικό χρόνο τις κρατήσεις, ώστε να οργανώνουν εύκολα και άμεσα τους επισκέπτες που προσέρχονται στην παραλία ή στην πισίνα χωρίς απώλειες και δυσαρεστημένους πελάτες και να έχουν στη διάθεση τους όλο τον απαραίτητο χρόνο, ώστε να απολυμαίνουν τους χώρους και τα αντικείμενα ύστερα από κάθε αναχώρηση επισκέπτη. Μέσω της Plazz, η επιχείρηση μπορεί να δημιουργήσει ειδικά εκπτωτικά πακέτα για τις reserved ξαπλώστρες στην παραλία ή στην πισίνα ώστε να αυξήσει την προσέλκυση των επισκεπτών όπως επίσης και την δυνατότητα  αναλυτικής εικόνα στατιστικών στοιχείων επισκεψιμότητας και εσόδων.

“Τόσο οι επισκέπτες, όσο και οι τουριστικές επιχειρήσεις” σύμφωνα με τους ιδρυτές της πλατφόρμας Plazz “χρειάζονται να αισθάνονται ασφαλείς και εμείς είμαστε εδώ για να δημιουργήσουμε, όλες εκείνες τις προϋποθέσεις, ώστε να τους προσφέρουμε, ένα περιβάλλον ασφάλειας που τόσο πολύ έχουν ανάγκη”.

Με υψηλό αίσθημα ευθύνης απέναντι στους χρήστες της πλατφόρμας και της συνεργαζόμενες με αυτή επιχειρήσεις, σε συνδυασμό με τους περιορισμούς κοινωνικής απόστασης (social distancing) και την ανάγκη του κόσμου για ασφάλεια, σχεδίασαν από την αρχή τον χάρτη απεικόνισης του χώρου της παραλίας και της πισίνας ώστε να είναι διακριτές οι αποστάσεις μεταξύ των θέσεων των ομπρελών. Έθεσαν σε εφαρμογή τη δυνατότητα περιορισμού μαζικής προσέλευσης σε επιλεγμένες ώρες προς αποφυγήν συνωστισμού. Πρόσθεσαν τη δυνατότητα αυτόματης εμφάνισης στην εφαρμογή τον καταλόγου φαγητού / ποτού (food menu) της επιχείρησης ώστε να αποφεύγεται κάθε επαφή με οποιονδήποτε τυπωμένο κατάλογο.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top