Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Τάσεις

Οι ταξιδιώτες υπερπόντιων αγορών μένουν μακρυά από την Ευρώπη φέτος το καλοκαίρι

Τατιάνα Ρόκου - 12 Ιούνιος 2020, 14:39

Αδύναμη η τάση για ταξίδια στην Ευρώπη τους καλοκαιρινούς μήνες στις έξι βασικές αγορές μεγάλων αποστάσεων (Κίνα, Ινδία, Ιαπωνία, Βραζιλία, Ρωσία και ΗΠΑ. Οι ταξιδιώτες δείχνουν αυξανόμενο ενδιαφέρον για λιγότερο πολυσύχναστους προορισμούς και πιο προσιτές ταξιδιωτικές εμπειρίες.


Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή Ταξιδιών (ETC), o Ευρωπαϊκός Σύνδεσμος Τουρισμού (ETOA), η Eurail BV και η Ευρωπαϊκή Επιτροπή συνεχίζουν να παρακολουθούν τις μεταβολές και τις ταξιδιωτικές τάσεις στις βασικές υπερπόντιες αγορές της Ευρώπης - Βραζιλία, Κίνα, Ινδία, Ιαπωνία, Ρωσία και τις ΗΠΑ.

Τα αποτελέσματα του τελευταίου βαρόμετρου ταξιδιων μεγάλων αποστάσεων (LHTB) δείχνουν ότι η εμπιστοσύνη για ταξίδια στην Ευρώπη το καλοκαίρι του 2020 είναι αδύναμη και στις έξι αγορές που παρακολουθούνται. Αυτό που είναι σημαντικό, ωστόσο, είναι ότι μετά από περισσότερο από δύο μήνες εγκλεισμού, οι πολίτες σε ορισμένες από τις αγορές αυτές αρχίζουν τελικά να ονείρεύονται να ξαναρχίσουν τα ταξίδια. Το κατά πόσον τα σχέδιά τους θα γίνουν πραγματικότητα θα εξαρτηθεί τελικά από την εξέλιξη της επιδημίας του COVID-19 τους επόμενους μήνες και τους ταξιδιωτικούς περιορισμούς που ισχύουν.

Μερικά από τα αποτελέσματα της έρευνας:

  • Κίνα: Στην Κίνα, οι άνθρωποι έχουν αρχίσει να δείχνουν ενθουσιασμό για την επανεκκίνηση των ταξιδιών στο εξωτερικό τους επόμενους μήνες. Περισσότεροι από 1 στους 2 ερωτηθέντες που συμμετείχαν στην έρευνα δήλωσαν ότι έχουν αρχικά σχέδια να επισκεφθούν έναν ευρωπαϊκό προορισμό το διάστημα μεταξύ Μαΐου-Αυγούστου 2020. Ωστόσο, η χαμηλή αξία του δείκτη ταξιδιωτικών συναισθημάτων, αντικατοπτρίζει την αβεβαιότητα τους σχετικά με τη σκοπιμότητα ενός τέτοιου ταξιδιού. Μαζί με την άρση των περιορισμών στην Κίνα λόγω επιδημίας, η εμπιστοσύνη των καταναλωτών άρχισε να βελτιώνεται και περισσότεροι άνθρωποι έχουν αρχίσει να σκέφτονται τα ταξίδια. Από εκείνους που επιθυμούν να ταξιδέψουν στην Ευρώπη, το 41% ​​σκέφτεται να αλλάξει τις ημερομηνίες και το δρομολόγιο του ταξιδιού του, ενώ το 36% σκέφτεται να αλλάξει μόνο την ημερομηνία.
  • Ινδία: Υπάρχει αισιοδοξία για ταξίδια στην Ευρώπη μεταξύ των ερωτηθέντων από την Ινδία, με το 55% των ερωτηθέντων να δηλώνουν τις ελπίδες τους να επισκεφθούν την περιοχή τους επόμενους μήνες. Είναι ενδιαφέρον ότι μεταξύ των ερωτηθέντων που τώρα δεν σκοπεύουν να ταξιδέψουν στην Ευρώπη, το 53% σημείωσε ότι είχε όντως προγραμματίσει ένα ταξίδι για το καλοκαίρι πριν τεθούν σε εφαρμογή οι περιορισμοί.
  • Ιαπωνία: Στην Ιαπωνία, ο δείκτης ταξιδιωτικών τάσεων υποχώρησε στο χαμηλότερο επίπεδο από το 2015, με μόλις το 9% των ερωτηθέντων να εκφράζουν την πρόθεσή τους να επισκεφθούν την Ευρώπη μεταξύ Μαΐου και Αυγούστου 2020. Η αισιοδοξία των καταναλωτών στην Ιαπωνία ήταν πολύ χαμηλή τους τελευταίους μήνες, και, κατανοητά, πολλοί έχουν επιλέξει να περιορίσουν τις μη απαραίτητες δαπανών τους, οι οποίες πιθανόν περιελάμβαναν ταξίδια στο εξωτερικό. Πράγματι, ένας σημαντικός αριθμός των Ιαπώνων ερωτηθέντων (85%) δήλωσαν ότι δεν είχαν σχέδια να ταξιδέψουν σε μεγάλες αποστάσεις το καλοκαίρι του 2020, ανεξάρτητα από την πανδημία του COVID-19, αποδεικνύοντας τις επιπτώσεις μιας εξασθενημένης οικονομίας.
  • Βραζιλία, Ρωσία και ΗΠΑ: Οι χαμηλές τιμές του δείκτη τάσεων στη Βραζιλία, τη Ρωσία και τις ΗΠΑ δείχνουν ότι οι ταξιδιώτες από αυτές τις αγορές δεν είναι ακόμη έτοιμοι να εξετάσουν σοβαρά ένα ταξίδι στην Ευρώπη τους επόμενους μήνες. Από την έναρξη της πανδημίας του COVID-19, οι ανησυχίες για την ασφάλεια της εργασίας και το προσωπικό εισόδημα αυξήθηκαν δραστικά μεταξύ των καταναλωτών σε αυτές τις χώρες. Οικονομικές ανησυχίες όπως αυτές σημαίνουν ότι οι άμεσες προτεραιότητες ενδέχεται να στραφούν προς την εργασία και να απομακρυνθούν από δραστηριότητες αναψυχής.


ETC Long-Haul Travel Barome…




|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top