Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
TOs

Συνεργασία του Υπουργείου Τουρισμού με την TUI - ο Τ.Ο. θα φέρει 1,5 εκατ. τουρίστες

Τατιάνα Ρόκου - 30 Ιούνιος 2020, 15:51

Για φέτος η Ελλάδα θα είναι η πρώτη επιλογή για τους πελάτες της TUI, πάντα με οδηγό τη στρατηγική συνεργασία. Sebastian Ebel, CEO της TUI: 'Θα απογοητευτώ αν δεν πιάσουμε τον στόχο του 50% με την Ελλάδα'.


Η σημερινή συμφωνία μεταξύ του Υπουργείου Τουρισμού και της TUI περιλαμβάνει και δράσεις για επέκταση της τουριστικής περιόδου, αύξηση της διάρκειας παραμονής των επισκεπτών της TUI στην Ελλάδα, αλλά και έμφαση στην κρουαζιέρα, καθώς και η TUI δείχνει έντονο ενδιαφέρον και για αυτό το μέτωπο. Την ίδια στιγμή η πληροφόρηση των ξένων επισκεπτών θα είναι έντονη και πάντα με γνώμονα την ασφαλή παραμονή τους στους ελληνικούς προορισμούς.

Ο υπουργός Τουρισμού, κ. Χάρης Θεοχάρης, αφού εξέφρασε την ικανοποίηση του για την παρούσα εξέλιξη, υπογράμμισε ότι η εν λόγω συνεργασία αφενός μεν στέλνει το μήνυμα της δυναμικής επανεκκίνησης της ελληνικής τουριστικής βιομηχανίας στην παγκόσμια τουριστική σκηνή, αφετέρου δημιουργεί και νέα δεδομένα στις τουριστικές ροές προς την Ελλάδα.

 Ο κ. Θεοχάρης επανέλαβε ότι η Ελλάδα είναι θωρακισμένη στο σκέλος των υγειονομικών υποδομών και έστειλε μήνυμα ασφαλούς διαμονής σε κάθε επισκέπτη της Ελλάδας από το εξωτερικό.

Σύμφωνα με το ΑΠΕ/ΜΠΕ, ο κ. Θεοχάρης αναφερόμενος στη συμφωνία τόνισε:

  • “Βάζουμε κοινό στόχο να φέρουμε το 50% των περσινών τουριστών που έφερε η εταιρία στη χώρα μας. Υπενθυμίζουμε πως πέρσι ήρθαν μέσω της TUI 2,8 με 3 εκατ. επισκέπτες.
  • Υλοποιούμε τον στόχο αυτόν μέσω της συνδιαφήμισης, στην οποία η Ελλάδα θα είναι η πρώτη χώρα με την οποία η εταιρία θα συνεργαστεί.
  • Σχεδιάζουμε κοινές δράσεις για την επέκταση της τουριστικής περιόδου, κρίσιμο ζήτημα για την επιτυχία της χρονιάς.
  • Επιπρόσθετα, εντείνουμε τις ενέργειες για την επέκταση του χρόνου παραμονής των επισκεπτών στην χώρα μας.
  • Δίνουμε έμφαση στον στρατηγικό μετασχηματισμό με δράσεις για τη βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη.
  • Θα σχεδιάσουμε νέους πλόες κρουαζιέρας για φέτος και τις επόμενες χρονιές.
  • Εστιάζουμε σε δράσεις ψηφιοποίησης και εμπειρίας απαλλαγμένης από το χαρτί”.

Ο διευθύνων σύμβουλος της TUI Sebastian Ebel τόνισε ότι ο διεθνής Tour Operator θα καταβάλλει κάθε προσπάθεια προκειμένου τα 130 αεροπλάνα του ομίλου να πετάνε γεμάτα προς Ελλάδα. “Θα φέρουμε όσους περισσότερους τουρίστες μπορούμε”, δήλωσε ο κ. Εbel. “Θα απογοητευτώ αν δεν πιάσουμε τον στόχο των 1,5 εκατ. επισκεπτών στην Ελλάδα”, ανέφερε χαρακτηριστικά. Μάλιστα ο κ. Ebel εκτίμησε πως διαγράφεται μια σπουδαία ευκαιρία για την Ελλάδα εφέτος, να ελκύσει πελάτες που τα προηγούμενα χρόνια επισκέπτονταν εξωτικούς προορισμούς και όχι μόνο να τους ικανοποιήσει, αλλά και να τους διατηρήσει και για τα επόμενα, μιας και η Ελλάδα είναι ένας εξαιρετικός προορισμός, όπως είπε. Τέλος εκθείασε τις προσπάθειες που κατέβαλε η Ελλάδα στο μέτωπο της πανδημίας στέλνοντας το δικό του μήνυμα ασφαλούς διαμονής των ξένων επισκεπτών στην χώρα μας.

Οι δύο πλευρές βρέθηκαν στην Κω, στο πλαίσιο πρωτοβουλίας της TUI και της γερμανικής εφημερίδας Bild, οι οποίες από κοινού προσέφεραν μια εβδομάδα δωρεάν διακοπών σε ιατρικό προσωπικό από τη Γερμανία. Πρόκειται για ιατρούς και νοσηλευτές που έδωσαν τη μάχη κατά του κορονοϊού στην πρώτη γραμμή, με ηρωισμό και αυταπάρνηση.

Η πρωτοβουλία αυτή χαιρετίστηκε από την ελληνική κυβέρνηση, εξού και δόθηκε ειδική άδεια προκειμένου η συγκεκριμένη πτήση, δύο ημέρες πριν από τον επίσημο προγραμματισμό για την άρση των απαγορεύσεων και το άνοιγμα της χώρας, να προσγειωθεί στο αεροδρόμιο της Κω απευθείας από το Αννόβερο.

Επίσης στο πλαίσιο του ίδιου μνημονίου, ο Υπουργός Τουρισμού, κ. Χάρης Θεοχάρης, έθεσε ρητώς ως στρατηγικό στόχο την επέκταση της φετινής περιόδου, τουλάχιστον έως το μέσο Νοεμβρίου. Οι δύο πλευρές συμφώνησαν να προβούν σε από κοινού ενέργειες ώστε να επιτευχθεί ο στόχος της επέκτασης της τουριστικής περιόδου για την Ελλάδα.

Ιδιαίτερα σημαντικό είναι το γεγονός ότι η TUI δημιουργεί ένα νέο τουριστικό προϊόν για τη δυναμική αγορά της κρουαζιέρας. Πρόκειται για ένα δρομολόγιο με αφετηρία τον Πειραιά και στάσεις αποκλειστικά σε ελληνικά λιμάνια.

Τη συνάντηση του κ. Θεοχάρη με τον επικεφαλής του Ομίλου TUI και την υπογραφή του μνημονίου συνεργασίας ακολούθησε κοινή συνέντευξη Τύπου.



Πάντως, σε αναζήτησή μας στο twitter της TUI Deutschland, της TUI UK, αλλά και του TUI Group, δεν υπάρχει ακόμη αναφορά για την ελληνική αγορά. Το ίδιο συμβαίνει και στο Facebook, όπου δεν εμφανίζεται μέχρι αυτήν τη στιγμή τουλάχιστον, κάποια προωθητική ενέργεια για τους ελληνικούς προορισμούς.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top