Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Τάσεις

GlobalData: 'Ζωτικό για την Ελλάδα να προσελκύσει τη μεγαλύτερη αγορά της, τη Γερμανία'

Τατιάνα Ρόκου - 02 Ιούλιος 2020, 09:29

Έρευνα της GlobalData στη Γερμανία έδειξε ότι το 73% των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι η ποιότητα ενός προϊόντος / υπηρεσίας επηρεάζει την υγεία και την ευημερία τους. Αυτό παρέχει μια ευκαιρία για τις ελληνικές τουριστικές εταιρείες να προωθήσουν δραστηριότητες υγείας και ευεξίας, όπως σπα.


Η Ελλάδα είχε 35,3 εκατ. διεθνείς αφίξεις το 2019 και η πρόβλεψη ήταν να καλωσορίσει 37,1 εκατ. τουρίστες το 2020 πριν από τον COVID-19. Ωστόσο, ο αντίκτυπος της πανδημίας 19 μείωσε την πρόβλεψη στα 24,3 εκατομμύρια, σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία της GlobalData.

Ωστόσο, η TUI ανακοίνωσε ότι η γερμανική αγορά παρουσιάζει σημαντική αύξηση της ζήτησης για διακοπές στην Ελλάδα και αυτό μετά την άρση των ταξιδιωτικών περιορισμών από τη γερμανική κυβέρνηση. Το γεγονός αυτό θα επιτρέψει στην Ελλάδα να προσελκύσει τουρίστες εγκαίρως για την καλοκαιρινή περίοδο.

Ο Amber Barnes, αναλυτής Ταξιδιών και Τουρισμού στην GlobalData, σχολίασε: “Είναι σημαντικό για την Ελλάδα να προσελκύσει τουρίστες καθώς αποτελεί βασικό πυλώνα της οικονομίας της χώρας. Η Γερμανία είναι ζωτικής σημασίας για τον ελληνικό τουρισμό, όχι μόνο επειδή έστειλε στη χώρα 4 εκατ. τουρίστες πέρυσι, αλλά και επειδή άλλες σημαντικές αγορές για την Ελλάδα εξακολουθούν να εφαρμόζουν ταξιδιωτικούς περιορισμούς. Το άνοιγμα της Ελλάδας για τον τουρισμό θα βοηθήσει τη χώρα να επανεκκινήσει ένα ζωτικό μέρος της οικονομίας της”.

Σε πρόσφατη έρευνα καταναλωτών της GlobalData για τον COVID-19 στη Γερμανία, το 59% των Γερμανών ερωτηθέντων τόνισε ότι ανησυχεί πολύ ή αρκετά για την πανδημία. Παρά τη χαλάρωση των lockdown και με την τουριστική βιομηχανία να δείχνει σημάδια ανάκαμψης, οι αμφιβολίες των ανθρώπων σχετικά με τα ταξίδια είναι ακόμα προφανείς.

Και ο Barnes καταλήγει: “Η Ελλάδα πρέπει τώρα να προωθήσει στους Γερμανούς τουρίστες ό,τι έχει να προσφέρει η χώρα. Η έρευνα επεσήμανε ότι το 73% των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι η ποιότητα ενός προϊόντος / υπηρεσίας επηρεάζει την υγεία και την ευημερία τους. Αυτό παρέχει μια ευκαιρία για τις ελληνικές τουριστικές εταιρείες να προωθήσουν δραστηριότητες”.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top