Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Αερομεταφορές

Έρευνα: Οι επιβάτες είναι πρόθυμοι αλλά ακόμη πολύ διαστακτικοί για τα αεροπορικά ταξίδια

Τατιάνα Ρόκου - 08 Ιούλιος 2020, 14:15

Τα τρία βασικά μέτρα που θα κάνουν τους επιβάτες να νιώσουν ασφαλέστερα είναι κατά τους ίδιους ο έλεγχος για COVID-19 στα αεροδρόμια αναχώρησης (37%), η υποχρεωτική μάσκα προσώπου (34%) και τα μέτρα κοινωνικής απόστασης στα αεροσκάφη (33%).


Η Διεθνής Ένωση Αεροπορικών Μεταφορών (IATA) δημοσίευσε έρευνα κοινής γνώμης που δείχνει ότι η προθυμία για ταξίδι μετριάζεται από της ανησυχίες σχετικά με τους κινδύνους του COVID-19 κατά τη διάρκεια των αεροπορικών ταξιδιών.

Οι ταξιδιώτες λαμβάνουν προφυλάξεις για να προστατευθούν από τον COVID-19 με το 77% να δηλώνει ότι πλένουν τα χέρια τους πιο συχνά, το 71% αποφεύγουν μεγάλες συναθροίσεις και το 67% φορούν μάσκα προσώπου σε δημόσιο χώρο. Περίπου το 58% των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι αποφεύγουν τα αεροπορικά ταξίδια, ενώ το 33% λέει ότι θα αποφύγουν τα ταξίδια στο μέλλον ως συνεχιζόμενο μέτρο για τη μείωση του κινδύνου του COVID-19.

Οι ταξιδιώτες εντοπίζουν τις τρεις κυριότερες ανησυχίες τους στις εξής:

Στο αεροδρόμιο
1. Στο να βρίσκονται σε λεωφορείο / τρένο γεμάτο κόσμο στο δρόμο προς το αεροσκάφος (59%)
2. Στην ουρά για το check-in / ασφάλεια / συνοριακό έλεγχο ή επιβίβαση (42%)
3. Στη χρήση των τουαλετών των αεροδρομίων (38%)

Στο αεροσκάφος
1. Στο να κάθονται δίπλα σε κάποιον που μπορεί να είναι μολυσμένος (65%)
2. Στη χρήση τουαλετών (42%)
3. Στο να αναπνέουν τον αέρα μέσα στο αεροπλάνο (37%)

Όταν τους ζητήθηκε να ονοματίσουν τα τρία βασικά μέτρα που θα τους κάνουν να νιώσουν ασφαλέστερα, το 37% ανέφερε τον έλεγχο για COVID-19 στα αεροδρόμια αναχώρησης, το 34% συμφώνησε με την υποχρεωτική μάσκα προσώπου και το 33% ανέφερε μέτρα κοινωνικής απόστασης στα αεροσκάφη.

Οι ίδιοι οι επιβάτες επέδειξαν προθυμία να παίξουν ρόλο στη διατήρηση της ασφάλειας των πτήσεων με το να:

  1. υποβάλλονται σε ελέγχους θερμοκρασίας (43%)
  2. φορούν μάσκα κατά τη διάρκεια του ταξιδιού (42%)
  3. να κάνουν online  check-in για να ελαχιστοποιηθούν οι αλληλεπιδράσεις στο αεροδρόμιο (40%)
  4. να κάνουν τεστ για COVID-19 πριν από το ταξίδι (39%)
  5. να απολυμάνουν τη θέση τους (38%).

Η έρευνα επεσήμανε επίσης ορισμένα βασικά ζητήματα για την αποκατάσταση της εμπιστοσύνης. Οι κορυφαίες ανησυχίες των ταξιδιωτών περιλαμβάνουν τα εξής:

  • Ποιότητα αέρα καμπίνας: Οι ταξιδιώτες δεν έχουν αποφασίσει για την ασφάλεια στην ποιότητα του αέρα καμπίνας. Ενώ το 57% των ταξιδιωτών πίστευαν ότι η ποιότητα του αέρα είναι επικίνδυνη, το 55% απάντησε ότι κατάλαβαν ότι ήταν τόσο καθαρός όσο ο αέρας σε ένα νοσοκομείο. Η ποιότητα του αέρα στα σύγχρονα αεροσκάφη είναι, στην πραγματικότητα, πολύ καλύτερη από τα περισσότερα άλλα κλειστά περιβάλλοντα. Ανταλλάσσεται με καθαρό αέρα κάθε 2-3 λεπτά, ενώ ο αέρας στα περισσότερα κτίρια γραφείων ανταλλάσσεται 2-3 φορές την ώρα. Επιπλέον, τα φίλτρα υψηλής απόδοσης αέρα σωματιδίων (HEPA) συλλαμβάνουν πάνω από το 99,999% των μικροβίων, συμπεριλαμβανομένου του Coronavirus.
  • Κοινωνική απόσταση: Οι κυβερνήσεις συμβουλεύουν τους πολίτες τους να φορούν μάσκα (ή κάλυμμα προσώπου) όταν δεν είναι δυνατή η κοινωνική απόσταση, όπως συμβαίνει στις δημόσιες συγκοινωνίες. Αυτό ευθυγραμμίζεται με την ειδική καθοδήγηση για απογείωση του ICAO. Επιπλέον, ενώ οι επιβάτες κάθονται πολύ κοντά στο αεροσκάφος, η ροή του αέρα καμπίνας είναι από την οροφή προς το πάτωμα. Αυτό περιορίζει την πιθανή εξάπλωση ιών ή μικροβίων προς τα πίσω ή προς τα εμπρός στην καμπίνα. Υπάρχουν πολλά άλλα φυσικά εμπόδια στη μετάδοση του ιού επί του σκάφους, όπως ο προσανατολισμός των επιβατών προς τα εμπρός (περιορισμός της αλληλεπίδρασης πρόσωπο με πρόσωπο), οι πλάτες καθισμάτων που περιορίζουν τη μετάδοση από σειρά σε σειρά και η περιορισμένη κίνηση των επιβατών στην καμπίνα.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top