Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστική ΠολιτικήΔιαφήμιση & ΠροβολήΣυνεργασία ΕΟΤ και Travel Channel για τη θερινή διαφημιστική καμπάνια 2020 του ελληνικού τουρισμού
Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού

Συνεργασία ΕΟΤ και Travel Channel για τη θερινή διαφημιστική καμπάνια 2020 του ελληνικού τουρισμού

Τα γυρίσματα ξεκίνησαν από την Αθήνα και το επιβλητικό αρχαίο θέατρο Ηρώδου Αττικού, ενώ η δημιουργική ομάδα του καναλιού θα ταξιδέψει τις επόμενες μέρες σε σειρά ελληνικών προορισμών για να αποτυπώσει με ήχους και εικόνες την αυθεντική εμπειρία του ελληνικού τουρισμού.

Το δημοφιλέστερο παγκοσμίως τουριστικό τηλεοπτικό κανάλι, Travel Channel International, βρίσκεται από χθες στην Ελλάδα, στο πλαίσιο της νέας διαφημιστικής καμπάνιας που ετοιμάζει ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού (ΕΟΤ) για το καλοκαίρι 2020.
 
Τα γυρίσματα ξεκίνησαν από την Αθήνα και το επιβλητικό αρχαίο θέατρο Ηρώδου Αττικού, ενώ η δημιουργική ομάδα του καναλιού θα ταξιδέψει τις επόμενες μέρες σε σειρά ελληνικών προορισμών για να αποτυπώσει με ήχους και εικόνες την αυθεντική  εμπειρία του ελληνικού τουρισμού.
 
Στόχος, η δημιουργία μιας σειράς τηλεοπτικών σποτ αφιερωμένα στις θεματικές εμπειρίες, που μπορούν ζήσουν οι επισκέπτες στη χώρα μας, προωθώντας την Ελλάδα σε ακόμα μεγαλύτερο κοινό τουριστών.
 
 
Στο Ηρώδειο βρέθηκε ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ, κ. Δημήτρης Φραγκάκης, ο οποίος δήλωσε: “Στόχος μας είναι, η Ελλάδα να πρωταγωνιστεί στη διεθνή τουριστική αγορά και αυτό το καλοκαίρι, παρά τις πρωτοφανείς δυσκολίες που έχει προκαλέσει ο κορονοϊός. Γι’ αυτό συνεχίζουμε την στρατηγική μας συνεργασία με ένα από τα μεγαλύτερα ταξιδιωτικά τηλεοπτικά δίκτυα του κόσμου. Το ελληνικό τουριστικό προϊόν θα προβληθεί, με τον καλύτερο και πλέον πρωτότυπο τρόπο, μέσα από τα γυρίσματα του Travel Channel και σύντομα θα είμαστε έτοιμοι να παρουσιάσουμε το νέο προωθητικό υλικό. Συνεχίζουμε δυναμικά προς όφελος του ελληνικού τουρισμού“.
 
Το Travel Channel International, με εκατομμύρια τηλεθεατές σε Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική, έχει αναλάβει για τον ΕΟΤ τη δημιουργία τουριστικών θεματικών σποτ και την προώθηση της καλοκαιρινής καμπάνιας 2020 σε όλο τον κόσμο. Το σύνολο της παραγωγής, θα παραχωρηθεί ελεύθερο δικαιωμάτων στον ΕΟΤ, ως αντισταθμιστικό όφελος για την μακρόχρονη συνεργασία με τον Οργανισμό και θα ανήκει αποκλειστικά στον ΕΟΤ. Ο ΕΟΤ ευχαριστεί για την ευγενική υποστήριξη της προσπάθειας αυτής, την Aegean Airlines, την Blue Star Ferries, το Δήμο Πάρου και Δήμο Αντιπάρου, την Ένωση Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης, την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας καθώς και το Υπουργείο Πολιτισμού για τις διευκολύνσεις του στην πραγματοποίηση των γυρισμάτων. 
Υπεύθυνη Ύλης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Τατιάνα ελέγχει καθημερινά τη ροή των εισερχόμενων ειδήσεων και επιμελείται την ύλη που δημοσιεύεται στο δίκτυο των TravelDailyNews.

15/03/2024
14/03/2024
13/03/2024
12/03/2024
11/03/2024
08/03/2024