Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Προώθηση προορισμού

'Ο γύρος της Ελλάδας σε 80 συναντήσεις': Διαδικτυακή προβολή της Ελλάδας στην Ιταλία

Βίκυ Καραντζαβέλου - 14 Ιούλιος 2020, 11:21

Η συγκεκριμένη δράση με πρώτη στάση τη Θεσσαλονίκη, είναι μία νέα μορφή προσέγγισης και προβολής, χρησιμοποιώντας τεχνολογικά μέσα που παρουσιάζουν τους προορισμούς στοχευμένα σε Tour Operators, travel agents, δημοσιογράφους και bloggers.


Τα πιο αντιπροσωπευτικά σημεία της Θεσσαλονίκης και της κουλτούρας της ανέλαβαν να παρουσιάσουν από κοινού στην αγορά – στόχο της Ιταλίας ο ΕΟΤ Ιταλίας, σε συνεργασία με την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας και τον Οργανισμό Τουρισμού Θεσσαλονίκης, στο πλαίσιο της διαδικτυακής προβολής της Ελλάδας στη γειτονική χώρα, με θέμα “Ο γύρος της Ελλάδας σε 80 συναντήσεις”.

Η πρώτη “συνάντηση” στο διαδικτυακό ταξίδι προβολής της Ελλάδας, κατόπιν πρωτοβουλίας της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας,  διοργανώθηκε στη Θεσσαλονίκη, όπου πραγματοποιήθηκε ζωντανή σύνδεση, μέσω της διαδικτυακής πλατφόρμας του ΕΟΤ Ιταλίας, με τρία σημεία κλειδιά της πόλης, τη Νέα Παραλία, το Λευκό Πύργο και τα Λαδάδικα.

Τη διαδικτυακή συνάντηση παρακολούθησαν δημοσιογράφοι, επαγγελματίες του τουρισμού, Tour Operators, food και travel bloggers από τις 20 Περιφέρειες της Ιταλίας, οι οποίοι ενημερώθηκαν αναλυτικά για την πόλη της Θεσσαλονίκης, τα αξιοθέατα, τη γαστρονομία, τον τρόπο διασκέδασης, τις γειτονιές της τα μνημεία και όλα όσα μπορεί να απολαύσει ο επισκέπτης σε κοντινή απόσταση 60 λεπτών από τη Θεσσαλονίκη.

Η γνωριμία με το γαστρονομικό ατού της Θεσσαλονίκης έγινε με θέα τον Θερμαϊκό, σε συνεργασία με το εστιατόριο “Ciel”, όπου αναδείχτηκαν τοπικές λιχουδιές. Η παρουσίαση ολοκληρώθηκε με την προϊσταμένη του ΕΟΤ στην Ιταλία, κα Κυριακή Μπουλασίδου να μιλά για τη δική της εμπειρία κατά τη διάρκεια της φοιτητικής της ζωής στη Θεσσαλονίκη, τονίζοντας η πόλη είναι ο ιδανικός city break προορισμός για το ιταλικό κοινό.

“Η συνεργασία της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας με τον ΕΟΤ Ιταλίας είναι πολύ σημαντική, γιατί παραδοσιακά οι Ιταλοί επιλέγουν την Κεντρική Μακεδονία ως τουριστικό προορισμό. Θεωρώ ότι θα διατηρηθεί αυτή η ζέση των Ιταλών προς την Περιφέρειά μας, η οποία κινείται με τις δράσεις της σε αυτήν την κατεύθυνση”, δήλωσε ο τομεάρχης Τουρισμού κ. Αλέξανδρος Θάνος.

Τη “σκυτάλη” στο διαδικτυακό ταξίδι προβολής της Ελλάδας στην τουριστική αγορά της Ιταλίας θα πάρει σύντομα η Χαλκιδική.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top