Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικοί ΦορείςΕλληνικοίΔ. Φραγκάκης: 'Στόχος μας για το 2020 είναι να κρατηθεί η ελληνική τουριστική βιομηχανία όρθια'
Τουριστική πολιτική

Δ. Φραγκάκης: 'Στόχος μας για το 2020 είναι να κρατηθεί η ελληνική τουριστική βιομηχανία όρθια'

'Φέτος δεν έχουμε την πολυτέλεια να αφήσουμε τίποτα στην τύχη. Θα τα κυνηγήσουμε όλα, και τον οδικό τουρισμό κυνηγάμε, και τον εσωτερικό τουρισμό κυνηγάμε, και προφανώς κυνηγάμε τις μεγάλες σημαντικές αγορές μας στο εξωτερικό', λέει ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ.

Την αισιοδοξία του ότι ο ελληνικός τουρισμός θα αντέξει φέτος, εξέφρασε ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ, κ. Δημήτρης Φραγκάκης, σε συνέντευξή του στον ομογενειακό ραδιοφωνικό σταθμό της Αυστρίας “Hephaestus”, τονίζοντας ταυτόχρονα πως ο στόχος είναι “να μείνουμε όρθιοι ώστε να μπορέσουμε να κεφαλαιοποιήσουμε το 2021, αυτό που καταφέραμε τη φετινή χρονιά”.

Μιλώντας στην εκπομπή “Η εφημερίς της Τέχνης”, ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ επισήμανε πως “εμείς κάναμε αυτό που έπρεπε, το κράτος δούλεψε αποτελεσματικά. Ακόμα και μέσα στην καραντίνα, το Υπουργείο Τουρισμού και ο ΕΟΤ δεν σταμάτησαν να δουλεύουν. Ο ΕΟΤ ήταν από τους λίγους Οργανισμούς Τουρισμού στην Ευρώπη, που έκανε καμπάνια μέσα στην καραντίνα, το Greece From Home. Πρόκειται για μία εξαιρετική προσπάθεια, προϊόν συνεργασίας του ΕΟΤ με τον ιδιωτικό τομέα, η οποία πήρε διθυραμβικές κριτικές όπου προβλήθηκε και μας βοήθησε πολύ να κρατήσουμε την εικόνα της χώρας σε ένα πολύ καλό επίπεδο, σε μία περίοδο μάλιστα, που ήταν πολύ σκληρή για όλους”.

Στη συνέχεια, ο κ. Φραγκάκης ανέφερε ότι “στον ΕΟΤ έχουμε ήδη ξεκινήσει το νέο πρόγραμμα προβολής της χώρας στο εξωτερικό, που είναι έτσι διαρθρωμένο ώστε να μπορούμε να αλλάζουμε χώρες όποτε απαιτείται. Βλέποντας δηλαδή τα επιδημιολογικά στοιχεία, κάποιες χώρες τις αφήνουμε για λίγο πιο μετά και κάποιες χώρες τις δουλεύουμε τώρα, όσον αφορά το κομμάτι της προβολής. Δεν είναι εύκολο, είναι κάτι πολύ καινούριο, αλλά έτσι πρέπει να κάνουμε”.

Σχετικά με τους περιορισμούς πτήσεων, ο κ. Φραγκάκης ανέφερε πως “είμαστε ρεαλιστές, αυτή τη στιγμή υπάρχει στον Ευρωπαίο πολίτη μία συστολή να ταξιδέψει. Κάνουμε μία προσπάθεια να φύγει ο φόβος από τον Ευρωπαίο πολίτη και να μπορέσει να ταξιδέψει στην Ελλάδα, στην ασφαλέστερη χώρα που μπορεί να κάνει διακοπές. Φέτος δεν έχουμε την πολυτέλεια να αφήσουμε τίποτα στην τύχη. Θα τα κυνηγήσουμε όλα, και τον οδικό τουρισμό κυνηγάμε, και τον εσωτερικό τουρισμό κυνηγάμε, και προφανώς κυνηγάμε τις μεγάλες σημαντικές αγορές μας στο εξωτερικό. Ανοίγουμε τη σεζόν με ασφάλεια, όμως και γι’αυτό πρέπει να είμαστε πάρα πολύ προσεκτικοί στο ποιες χώρες ανοίγουν έτσι ώστε να μην έχουμε προβλήματα με τη διάδοση της πανδημίας“.

Αναφερόμενος στον οδικό χάρτη ανοίγματος του ελληνικού τουρισμού,ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ σημείωσε ότι “γίνεται μία τεράστια προσπάθεια από όλους και αυτό οφείλω να το πω. Αναφέρομαι στους επιχειρηματίες, τους εργαζόμενους, τις Ενώσεις Ξενοδόχων, τις αεροπορικές εταιρείες, σε όλους όσους έχουν άμεση σχέση με το τουριστικό μας προϊόν. Και αυτό είναι μία νέα συλλογικότητα για την Ελλάδα, ένα πολύ σημαντικό κέρδος για τη χώρα, το οποίο πρέπει να το κρατήσουμε ζωντανό και το επόμενο διάστημα. Στόχος μας φέτος, για το 2020, είναι να κρατηθεί η ελληνική τουριστική βιομηχανία όρθια. Αυτός είναι ο πρώτος και βασικός στόχος: Να ανοίξουν και να δουλέψουν όσο το δυνατόν περισσότερες επιχειρήσεις και εργαζόμενοι φέτος. Πιστεύω προσωπικά ότι η σεζόν αν και πολύ δύσκολη θα κρατηθεί σε σχετικά καλά επίπεδα, έτσι ώστε να προετοιμαστούμε και για το 2021. Ήδη υπάρχει ενδιαφέρον για το 2021 και από tour operators και από αεροπορικές. Άρα, ο στόχος είναι να μπορέσουμε να κεφαλαιοποιήσουμε ως χώρα το 2021 πια, αυτό που πετύχαμε το 2020”.

Ο κ. Φραγκάκης αναφέρθηκε, επίσης, στην ανάγκη ενίσχυσης του εσωτερικού τουρισμού. “Το θέμα του εσωτερικού τουρισμού μας έχει απασχολήσει από την αρχή” υπογράμμισε και διευκρίνισε ότι “ο Έλληνας ταξιδιώτης είχε εξαφανιστεί από την ελληνική τουριστική αγορά την τελευταία δεκαετία, λόγω της δημοσιονομικής κρίσης που περάσαμε. Η στρατηγική μας ήδη από τον Σεπτέμβριο του 2019 είναι να τονώσουμε τον εσωτερικό Τουρισμό. Στη σημερινή συγκυρία, έχουμε ήδη αρχίσει να δουλεύουμε ώστε να τονώσουμε περαιτέρω τη ζήτηση του εσωτερικού Τουρισμού με τα τρία προγράμματα ενίσχυσης του Κοινωνικού Τουρισμού, τα οποία έχουμε ήδη ανακοινώσει”.

Τέλος, ερωτηθείς για την στήριξη των εργαζομένων στον τουρισμό ο κ. Φραγκάκης τόνισε πως “700.000 οικογένειες στηρίζονται πάνω στο τουριστικό προϊόν και στη λειτουργία του. Η κυβέρνηση από την πρώτη στιγμή έδειξε πολύ γρήγορα αντανακλαστικά. Περίπου 13 δισ. ευρώ έχουν δαπανηθεί σε προγράμματα στήριξης και των εργαζομένων, και των επιχειρήσεων οι οποίες πλήττονται. Βασική μας επιδίωξη, όμως, είναι να φέρουμε κόσμο στη χώρα για διακοπές, να ανοίξει ο τουρισμός, να δουλέψουν οι επιχειρήσεις, να έχουν εισόδημα οι εργαζόμενοι, για να μπορέσουμε να αντέξουμε μέχρι τις αρχές του 2021, που πιστεύω ότι θα είναι μια πολύ καλύτερη χρονιά”.

Στη φωτογραφία, ο γενικός γραματέας του ΕΟΤ κ. Δημήτρης Φραγκάκης στην παρουσίαση της καμπάνιας Greek Summer 2020.

Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

19/04/2024
18/04/2024
17/04/2024
16/04/2024
15/04/2024
12/04/2024