Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Αερομεταφορές

Έντεκα ευρωπαϊκές καταναλωτικές οργανώσεις καταγγέλουν καταχρηστικές πρακτικές αεροπορικών εταιρειών

Τατιάνα Ρόκου - 22 Ιούλιος 2020, 16:29

Η BEUC ενημέρωσε την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και το Δίκτυο Συνεργασίας Εθνικών Αρχών αρμοδίων για την Προστασία των καταναλωτών για τις 'καταχρηστικές πρακτικές 8 αεροπορικών εταιρειών - Ryanair, Easyjet, Air France, TAP, Transavia, KLM, Aegean, Norwegian'.


Η Ευρωπαϊκή Ομοσπονδία Ενώσεων Καταναλωτών αναφέρει ότι από την έναρξη της κρίσης του COVID-19, κάποιες από τις μεγαλύτερες εταιρείες:

  • Αρνούνται να επιστρέψουν το αντίτιμο των εισιτηρίων των καταναλωτών, για πτήσεις που δεν πραγματοποιήθηκαν.
  • Δεν παρέχουν πλήρη πληροφόρηση για τα δικαιώματα των επιβατών στην επιστροφή χρημάτων.
  • Επιβάλλουν στους επιβάτες να αποδεχτούν κουπόνια (vouchers) αντί να τους επιστρέψουν χρήματα.

“Παρ‘ότι στην Ελλάδα, η εχθρική και καταχρηστική συμπεριφορά των αεροπορικών εταιρειών, προς τους καταναλωτές, ‘βαπτίστηκε’ νόμιμη με την Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου της 13.4.2020 που δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ 84Α/13.4/2020, το ΚΕ.Π.ΚΑ. επιμένει ότι η συμπεριφορά αυτή αποτελεί καταχρηστική εμπορική πρακτική, με κυβερνητική κάλυψη”, επισημαίνει η Ευρωπαϊκή Ομοσπονδία Ενώσεων Καταναλωτών.

“Η BEUC ενημέρωσε την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και το Δίκτυο Συνεργασίας Εθνικών Αρχών αρμοδίων για την Προστασία των καταναλωτών για τις καταχρηστικές πρακτικές 8 αεροπορικών εταιρειών: Ryanair, Easyjet, Air France, TAP, Transavia, KLM, Aegean, Norwegian που δυστυχώς συνεχίζονται, παρά τις συστάσεις του Didier Reynders, Ευρωπαίου Επιτρόπου Δικαιοσύνης και Καταναλωτών προς τα κράτη-μέλη να μην υποβαθμίζουν τα δικαιώματα των καταναλωτών”.

Έντεκα οργανώσεις Καταναλωτών, μέλη της BEUC (Altroconsumo, Adiconsum, DECO, ΕΚΠΟΙΖΩ, Forbrukerrådet, ΚΕ.Π.ΚΑ., OCU, Spoločnosť ochrany spotrebiteľov, Test-Achats/Test-Aankoop, UFC Que Choisir, Which?) έχουν καταγγείλει αυτές τις καταχρηστικές πρακτικές και/ή έχουν ενημερώσει τις εθνικές αρχές να παρέμβουν, για την προστασία των καταναλωτών.

Η Monique Goyens, γενική διευθύντρια της BEUC, αφού κατήγγειλε τις πρακτικές των αεροπορικών εταιρειών, σχολίασε: “Η αυστηρή τήρηση της νομοθεσίας και η επιβολή μέτρων  από τις εθνικές αρχές, για την εφαρμογή της είναι απαραίτητες ώστε να γίνονται σεβαστά τα δικαιώματα των καταναλωτών και σε περιόδους κρίσης. Ο μεγάλος αριθμός παραπόνων των Ευρωπαίων καταναλωτών για τις αεροπορικές εταιρίες από την έναρξη της πανδημίας, αποδεικνύει το μέγεθος της παραβίασης των θεσμοθετημένων δικαιωμάτων των καταναλωτών. Θέλουμε να δούμε να διεξάγεται έρευνα για τις καταχρηστικές πρακτικές της αεροπορικής βιομηχανίας. Θέλουμε να δούμε κυρώσεις και άμεση διακοπή αυτών των πρακτικών. Η συμπεριφορά, όμως, των αεροπορικών εταιρειών καθιστά το αίτημα των καταναλωτών για βελτίωση της υφιστάμενης νομοθεσίας καθώς και αυστηρή, χωρίς εξαιρέσεις, εφαρμογή της”.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top