Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Αεροπορικές εταιρείες

Η Wizz Air ζήτησε συγνώμη για σύγχυση με την ελληνική φόρμα PLF

Βίκυ Καραντζαβέλου - 12 Αύγουστος 2020, 12:00

Τις τελευταίες εβδομάδες έχουν υπάρξει και άλλες αναφορές για άρνηση αεροπορικών εταιρειών σε βρετανικά αεροδρόμια να επιβιβάσουν ταξιδιώτες προς Ελλάδα που είτε έκαναν λάθη στη συμπλήρωση της φόρμας PLF, είτε τη συμπλήρωσαν με καθυστέρηση με αποτέλεσμα να μη λάβουν εγκαίρως τον κωδικό QR που αποτελεί προϋπόθεση για την είσοδο στη χώρα.


Απολογία και τη δυνατότητα να ξανακλείσουν εισιτήριο προσφέρει η αεροπορική εταιρεία Wizz Air σε επιβάτες πτήσης από το Luton της Βρετανίας προς Αθήνα μετά από την απαγόρευση επιβίβασης λόγω σύγχυσης αναφορικά με τη φόρμα εντοπισμού επιβατών (PLF).

Σύμφωνα με το ΑΠΕ/ΜΠΕ, η εταιρεία δεν επέτρεψε σε 28 επιβάτες της πτήσης της προηγούμενης εβδομάδας να επιβιβαστούν επειδή δεν είχαν συμπληρώσει το προαιρετικό πεδίο με το αρχικό γράμμα του μεσαίου ονόματός τους, όπως καταγγέλλουν οι ίδιοι.

Αρχικά η εταιρεία είχε δηλώσει πως η απαγόρευση επιβίβασης αποφασίστηκε λόγω λανθασμένης ή ανεπαρκούς συμπλήρωσης της φόρμας PLF που απαιτούν οι ελληνικές αρχές.

Σε νεότερη δήλωση, ωστόσο, αναφέρεται ότι εξετάζεται κατά πόσο η εταιρεία έκανε λάθος.

Οι 28 επιβάτες είχαν καταγγείλει πως οι υπεύθυνοι της Wizz Air αγνόησαν τος διαμαρτυρίες τους και την επισήμανση ότι το συγκεκριμένο πεδίο στη φόρμα PLF είναι προαιρετικό. “Αν υπάρχουν επιβάτες που έχουν επηρεαστεί (από λανθασμένη απαγόρευση επιβίβασης), η Wizz Air θα επικοινωνήσει μαζί τους απευθείας για να απολογηθεί και για να προσφέρει τη σχετική αποζημίωση, καθώς και επιλογές νέας κράτησης ή επιστροφής χρημάτων για το εισιτήριό τους”, ανέφερε εκπρόσωπος της αεροπορικής εταιρείας.

Σημειώνεται ότι τις τελευταίες εβδομάδες έχουν υπάρξει και άλλες αναφορές για άρνηση αεροπορικών εταιρειών σε βρετανικά αεροδρόμια να επιβιβάσουν ταξιδιώτες προς Ελλάδα που είτε έκαναν λάθη στη συμπλήρωση της φόρμας PLF, είτε τη συμπλήρωσαν με καθυστέρηση με αποτέλεσμα να μη λάβουν εγκαίρως τον κωδικό QR που αποτελεί προϋπόθεση για την είσοδο στη χώρα.

Απολογία και τη δυνατότητα να ξανακλείσουν εισιτήριο προσφέρει η αεροπορική εταιρεία Wizz Air σε επιβάτες πτήσης από το Luton της Βρετανίας προς Αθήνα μετά από την απαγόρευση επιβίβασης λόγω σύγχυσης αναφορικά με τη φόρμα εντοπισμού επιβατών (PLF).  Πιο συγκεκριμένα, οι επιβάτες αυτοί δικαιόυνται έως και 400 ευρώ ως αποζημίωση σύφμωνα με την Οδηγία EU261 της ΕΕ.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top