Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Αερομεταφορές

CAA: 'Αρκετές αεροπορικές εταιρείες καθυστερούν τις αποζημιώσεις από ακυρώσεις πτήσεων'

Τατιάνα Ρόκου - 12 Αύγουστος 2020, 14:22

Η βρετανική ένωση καταναλωτών Which? διαπίστωσε ότι τρεις αεροπορικές εταιρείες, ειδικότερα, η Ryanair, η Virgin Atlantic και η TUI, δεν ανταποκρίνονται στις υποσχέσεις τους προς την CAA.


Η βρετανική ένωση καταναλωτών Which? προτρέπει την κυβέρνηση της χώρας να δώσει στην Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας της Βρετανίας CAA την εξουσιοδότηση να λάβει ταχύτερα νομικά μέτρα εναντίον αεροπορικών εταιρειών που καθυστερούν την επιστροφή χρημάτων στους επιβάτες.

Σε έρευνά της σχετικά με τη συμπεριφορά των αεροπορικών εταιρειών, η CAA εντόπισε αρκετές αεροπορικές εταιρείες που δεν πληρώνουν τις επιστροφές χρημάτων “αρκετά γρήγορα”, αλλά αποφάσισε να μην επιβάλει μέτρα επιβολής, αφού όλες υποσχέθηκαν να βελτιώσουν τους χρόνους τους.

Ωστόσο, η Which? διαπίστωσε ότι τρεις αεροπορικές εταιρείες, ειδικότερα, η Ryanair, η Virgin Atlantic και η TUI, δεν ανταποκρίνονται στις υποσχέσεις τους προς την CAA.

Μετά την έρευνα της CAA, η Ryanair δεσμεύθηκε δημόσια στον ιστότοπό της ότι όλες οι αιτήσεις επιστροφής χρημάτων ππου έγιναν έως τα τέλη Μαΐου θα είχαν εκκαθαριστεί έως τις 31 Ιουλίου, αλλά ορισμένους επιβάτες δήλωσαν στην Which? ότι περίμεναν επιστροφές χρημάτων από τον Μάρτιο.

Η Virgin δήλωσε στην CAA ότι ο μέγιστος χρόνος αναμονής για επιστροφές χρημάτων ήταν 120 ημέρες και υποσχέθηκε να βελτιωθεί, αλλά επίσης επιβάτες κατήγγειλαν στην Which? ότι περιμένουν ακόμη επιστροφές χρημάτων για 130 ή περισσότερες ημέρες μετά την ακύρωση των πτήσεων τους. Η Virgin δικαιολογήθηκε για αυτές τις εξαιρετικά μεγάλες καθυστερήσεις με το ότι πρόκειται για σφάλμα του διαχειριστή.

Η TUI, παρακινημένη από την CAA ξεκίνησε την αυτόματη έκδοση κουπονιών και, στη συνέχεια, έκανε τους πελάτες να περιμένουν άλλες 28 ημέρες προτού μπορέσουν να υποβάλουν αίτηση για επιστροφή χρημάτων. Η αεροπορική εταιρεία υποσχέθηκε ότι η διαδικασία επιστροφής χρημάτων θα ξεκινά μόλις κάθε επιβάτης ειδοποιείται για ακύρωση της πτήσης του. Ωστόσο, επιβάτης της TUI του οποίου οι πτήσεις ακυρώθηκαν τον περασμένο Απρίλιο είπε στην Which? ότι περιμένει ακόμη το κουπόνι. Εκπρόσωπος της TUI δήλωσε ότι η εταιρεία επεξεργάζεται επιστροφές χρημάτων για ακυρώσεις από τις 11 Ιουλίου εντός 14 ημερών.

Η CAA δήλωσε: “Ενώ η αρχική μας έρευνα έχει ολοκληρωθεί, σαφέστατα θα συνεχίσουμε να παρακολουθούμε στενά την απόδοση (των αεροπορικών εταιρειών) και σε περίπτωση που οποιαδήποτε εταιρεία δεν πληροί τις δεσμεύσεις που έχει αναλάβει σε εμάς, θα αναλάβουμε περαιτέρω μέτρα, όπως απαιτείται”. Ωστόσο, η CAA έχει προειδοποιήσει ότι η νομική δράση εναντίον των αεροπορικών εταιρειών μπορεί να διαρκέσει χρόνια έως ότου φτάσει στα δικαστήρια.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top