Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστική ΠολιτικήΔιαφήμιση & Προβολή#WhatILoveAboutRhodes, νέα καμπάνια για την προβολή της Ρόδου
Προώθηση προορισμού

#WhatILoveAboutRhodes, νέα καμπάνια για την προβολή της Ρόδου

Η καμπάνια έχει ήδη ξεκινήσει από τις 13 Αυγούστου και μέχρι στιγμής η απήχηση των διαφημιστικών βίντεο έφθασε στις 250.000. Οι χώρες στόχευσης είναι καταρχήν οι Ηνωμένο Βασίλειο, Γερμανία, Ισραήλ και Σουηδία.

Συνέντευξη τύπου πραγματοποιήθηκε στον Δήμο Ρόδου σχετικά με καμπάνια προβολής της Ρόδου με τίτλο #WhatILoveAboutRhodes, παρουσία του αντιδημάρχου Τουριστικής Ανάπτυξης, Πολιτισμού και Διεθνών Σχέσεων και του κ. Ραφαήλ Κουδούνη, διεύθυνοντα συμβούλου της Dingo Marketing Team.

Η καμπάνια συνδυάζει “καμπάνια hashtag” (#hashtag campaign) στα κοινωνικά δίκτυα σε συνδυασμό με διαφημιστική προβολή (καμπάνιες PPV) των βίντεο.

Το διαφημιστικό μέρος της καμπάνιας αποτελείται από μια σειρά βίντεο, τα οποία με μικρό διαφημιστικό κόστος προβάλλονται στα κανάλια Youtube, Google, Facebook και Instagram και λοιπά Ad Networks, η στόχευση των οποίων γίνεται βάση ενδιαφερόντων στηριζόμενη σε παγκόσμιες δεξαμενές “big data”. Τα βίντεο αυτά αποτελούνται από αυθεντικές “ιστορίες” επισκεπτών που περιγράφουν τι αγαπούν περισσότερο από τη Ρόδο (“what I love about Rhodes”).

Παράλληλα, οι χρήστες προτρέπονται να ανεβάσουν το δικό τους βίντεο ή φωτογραφία στα κοινωνικά του δίκτυα κάνοντας χρήση των hashtag #WhatILoveAboutRhodes και #Rhodes με θέμα τι αγαπούν στη Ρόδο, ώστε να αυξηθεί το περιεχόμενο του προορισμού στα κοινωνικά δίκτυα και η οργανική του προβολή.

Για το σκοπό της καμπάνιας έχει δημιουργηθεί επίσης και σχετική ιστοσελίδα “whatiloveaboutrhodes.com”, στην οποία περιλαμβάνονται τα βίντεο της καμπάνιας αλλά και
1) Όλες οι αναρτήσεις επισκεπτών που γίνονται με το hashtag “whatiloveaboutrhodes”
2) “Vlogs” (εκπομπές από influencers στο Youtube) με θέμα τη Ρόδο
3) “Συστάσεις” επισκεπτών

Το concept της καμπάνιας όπως υποδεικνύεται και από το hashtag είναι να επικοινωνηθεί η αυθεντική εμπειρία των ήδη επισκεπτών του νησιού της Ρόδου. Σκοπός δεν είναι να πούμε εμείς τη δική μας ιστορία, αλλά παράλληλα με τη διαφημιστική προβολή να προτρέψουμε τους ίδιους τους επισκέπτες να πουν τη δική τους ιστορία μέσα από τις φωτογραφίες και τα βίντεο τους στα κοινωνικά δίκτυα και έτσι να παρακινήσουν άλλους να επισκεφθούν το νησί (word of mouth).

Ο αντιδήμαρχος κ. Κώστας Ταρασλιάς δήλωσε ότι “η επιθυμία της Δημοτικής Αρχής και ειδικότερα του δημάρχου μας Αντώνη Καμπουράκη είναι να εντείνουμε τις προσπάθειές μας ακόμα περισσότερο για την προβολή του νησιού, που πλήττεται οικονομικά εξαιτίας του covid-19. Όλοι μαζί, Δήμαρχος, επιχειρηματίες και πολίτες της Ρόδου, θα δουλέψουμε οργανωμένα και συντονισμένα ώστε η Ρόδος μας να διατηρηθεί στην πρωτοπορία της τουριστικής αγοράς”.

Η καμπάνια έχει ήδη ξεκινήσει από τις 13 Αυγούστου και μέχρι στιγμής η απήχηση των διαφημιστικών βίντεο έφθασε στις 250.000. Στην πρώτη φάση της καμπάνιας, οι χώρες στόχευσης είναι Ηνωμένο Βασίλειο, Γερμανία, Ισραήλ και Σουηδία, ενώ στη συνέχεια θα μεταβληθεί το set με τη στόχευση άλλων χωρών. Η διάρκειά της είναι πεντάμηνη με προοπτική συνέχισης της.

Υπεύθυνη Ύλης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Τατιάνα ελέγχει καθημερινά τη ροή των εισερχόμενων ειδήσεων και επιμελείται την ύλη που δημοσιεύεται στο δίκτυο των TravelDailyNews.

28/03/2024
27/03/2024
26/03/2024
22/03/2024
21/03/2024
20/03/2024