Τελευταία νέα
ΑρχικήΑερομεταφορέςΗ Emirates επέστρεψε 1,4 δισ. δολ. από ακυρώσεις λόγω COVID-19 στους πελάτες της
Αεροπορικές εταιρείες

Η Emirates επέστρεψε 1,4 δισ. δολ. από ακυρώσεις λόγω COVID-19 στους πελάτες της

Η Emirates έχει έως τώρα εξυπηρετήσει το 90% των αιτημάτων επιστροφής χρημάτων που ήταν σε εκκρεμότητα. Ακόμη, δίνει τη δυνατότητα στους εμπορικούς εταίρους να επιταχύνουν τη διαδικασία επιστροφής χρημάτων.

Η Emirates ανακοίνωσε ότι επέστρεψε 1,4 δισ. δολ. στους πελάτες της, έπειτα από ακυρώσεις που προκλήθηκαν από την πανδημία του COVID-19. Η κορυφαία αεροπορική εταιρεία για μία ακόμα φορά παραμένει συνεπής στις δεσμεύσεις της πραγματοποιώντας ισχυρή και σταθερή πρόοδο προς την ολοκλήρωση της διαδικασίας επιστροφής χρημάτων που ήταν σε εκκρεμότητα.

Περισσότερα από 1,4 εκατ. αιτήματα επιστροφής χρημάτων έχουν ικανοποιηθεί από τον Μάρτιο, αντιπροσωπεύοντας το 90% των συνολικών αιτημάτων που κλήθηκε να διαχειριστεί η αεροπορική εταιρεία. Αυτό περιλαμβάνει όλα τα αιτήματα που έχουν αποσταλεί από πελάτες σε όλο τον κόσμο μέχρι το τέλος Ιουνίου, εκτός από μερικές περιπτώσεις οι οποίες απαιτούσαν περαιτέρω έλεγχο.

Από την εμφάνιση της πανδημίας και μετά, η Emirates έχει επενδύσει επιπλέον πόρους για να ανταποκριθεί στις ανάγκες που προέκυψαν, ενώ βρίσκεται σε συνεχή επικοινωνία με συνεργάτες του κλάδου για τη διευκόλυνση της επιστροφής χρημάτων σε όσους έχουν κάνει κράτηση για πτήσεις της Emirates μέσω ταξιδιωτικών γραφείων. Στα παραπάνω συμπεριλαμβάνεται και η δυνατότητα άμεσης επεξεργασίας επιστροφών χρημάτων μέσω των συστημάτων κρατήσεων (GDS).

Ο Sir Tim Clark, πρόεδρος της Emirates Airline δήλωσε: “Κατανοούμε ότι από την πλευρά των πελατών μας, κάθε αίτημα επιστροφής χρημάτων που εκκρεμεί είναι απαράδεκτο. Δεσμευόμαστε να ολοκληρώσουμε τις επιστροφές χρημάτων και καταβάλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια για να εξαλείψουμε τη μαζική και άνευ προηγουμένου καθυστέρηση που προκλήθηκε από την πανδημία. Οι περισσότερες από τις περιπτώσεις είναι απλές και θα τις επεξεργαστούμε γρήγορα. Υπάρχουν όμως περιπτώσεις που θα απαιτήσουν λίγο περισσότερο χρόνο προκειμένου να ελεγχθούν και να ολοκληρωθούν από τις ομάδες εξυπηρέτησης πελατών μας. Είμαστε ευγνώμονες για την υπομονή και την κατανόηση των πελατών μας”.

Καθώς οι παγκόσμιες ταξιδιωτικές αγορές ανοίγουν ξανά, η Emirates ξεκίνησε σταδιακά και πάλι τις επιβατικές της δραστηριότητες σε όλο τον κόσμο, διασφαλίζοντας πάντα ότι παρέχει στους πελάτες μια ασφαλή και ομαλή ταξιδιωτική εμπειρία.

Η αεροπορική εταιρεία εισήγαγε μια σειρά κορυφαίων πρωτοβουλιών στον κλάδο για να παρέχει στους πελάτες το αίσθημα ασφάλειας σε κάθε βήμα του ταξιδιού έως και δωρεάν ιατρική κάλυψη COVID-19 και ευέλικτες πολιτικές κρατήσεων.

Οι πελάτες μπορούν να κάνουν στάση ή να ταξιδέψουν και στο Ντουμπάι, καθώς η πόλη δέχεται και πάλι τουρίστες και ταξιδιώτες. Με στόχο την εξασφάλιση της ασφάλειας των ταξιδιωτών, των επισκεπτών και της κοινότητας, τα COVID-19 τεστ είναι υποχρεωτικά για όλους τους επιβάτες εισερχόμενων πτήσεων καθώς και πτήσεων ανταπόκρισης που φτάνουν στο Ντουμπάι (και τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα), συμπεριλαμβανομένων των πολιτών των ΗΑΕ, των κατοίκων και των τουριστών, ανεξάρτητα από τη χώρα από την οποία έρχονται.

Ευελιξία και ασφάλεια: Οι πολιτικές κρατήσεων της Emirates προσφέρουν στους πελάτες ευελιξία και αυτοπεποίθηση για το σχεδιασμό του ταξιδιού τους. Οι πελάτες που αγοράζουν εισιτήριο της Emirates έως τις 30 Σεπτεμβρίου 2020 για ταξίδια έως τις 30 Νοεμβρίου 2020, μπορούν να απολαύσουν ευνοϊκούς όρους και επιλογές επανέκδοσης εισιτηρίων, εάν πρέπει να αλλάξουν τα ταξιδιωτικά τους σχέδια λόγω απροσδόκητων περιορισμών πτήσεων ή ταξιδιωτικών περιορισμών που σχετίζονται με τον COVID-19 ή όταν κάνουν κράτηση εισιτηρίου Flex ή Flex plus.

Υπεύθυνη Ύλης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Τατιάνα ελέγχει καθημερινά τη ροή των εισερχόμενων ειδήσεων και επιμελείται την ύλη που δημοσιεύεται στο δίκτυο των TravelDailyNews.

19/04/2024
18/04/2024
17/04/2024
16/04/2024
15/04/2024
12/04/2024