Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
OTAs

Η Thomas Cook επαναλανσάρεται σήμερα, πλέον ως ΟΤΑ και μόνο

Βίκυ Καραντζαβέλου - 16 Σεπτέμβριος 2020, 09:18

Οι διακοπές αρχικά θα είναι διαθέσιμες σε δημοφιλείς παραλιακούς προορισμούς και πόλεις σε χώρες, όπως η η Ελλάδα, η Ιταλία και η Τουρκία, σύμφωνα με τους υπάρχοντες ταξιδιωτικούς διαδρόμους.


Ο Thomas Cook ξεκινά και πάλι σήμερα την επιχειρηματική του δραστηριότητα ως διαδικτυακή ταξιδιωτική επιχείρηση και μόνο, μετά την απόκτησή του, από ένα από τα πιο γνωστά ονόματα από τη διεθνή εταιρεία αναψυχής, τον όμιλο Fosun Tourism Group.

Η νέα “Covid-ready” ταξιδιωτική εταιρεία θα πουλά αρχικά διακοπές σε προορισμούς που βρίσκονται στη λίστα ασφαλών ταξιδιωτικών διαδρομών της βρετανικής κυβέρνησης.

Με την άδεια της CAA και υπό “ATOL-protection”, ο νέος Thomas Cook θα ξεκινήσει ως μια καθαρά διαδικτυακή επιχείρηση μέσω ενός νέου ιστότοπου (thomascook.com), προσφέροντας στους πελάτες χιλιάδες ξενοδοχεία και πτήσεις, ώστε να μπορούν να σχεδιάσουν τις δικές τους διακοπές.



Κατά την έναρξή του, οι διακοπές θα είναι διαθέσιμες σε δημοφιλείς παραλιακούς προορισμούς και πόλεις σε χώρες όπως η Ιταλία, η Ελλάδα και η Τουρκία, σύμφωνα με τους υπάρχοντες ταξιδιωτικούς διαδρόμους. Οι πελάτες θα μπορούν να επιλέξουν πακέτα, από μόνο δωμάτιο έως all inclusive, σε ξενοδοχεία τριών, τεσσάρων και πέντε αστέρων.

Ο νέος ιστότοπος δίνει στους πελάτες τον έλεγχο των διακοπών τους, με τη δυνατότητα να σχεδιάζουν το ταξίδι τους σύμφωνα με τον προϋπολογισμό, τις ανάγκες και τις προδιαγραφές τους. Τα πρόσθετα περιλαμβάνουν μεταφορά, ενοικίαση αυτοκινήτου, χώρο στάθμευσης αεροδρομίου, συνάλλαγμα και ταξιδιωτική ασφάλιση.

Τους επόμενους μήνες, ο Thomas Cook θα συνεχίσει να επενδύει στις ψηφιακές του προσφορές για να προσαρμοστεί στις μεταβαλλόμενες ανάγκες και τον τρόπο ζωής των διακοπών, συμπεριλαμβανομένης της προσθήκης νέων συνεργατών πτήσεων και άλλων ταξιδιωτικών επιλογών, καθώς και πρόσθετων ξενοδοχείων και άλλων τύπων καταλυμάτων. Περαιτέρω προορισμοί θα προστεθούν όταν αρθούν οι κυβερνητικοί περιορισμοί.

Ο όμιλος Fosun Tourism Group -μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες αναψυχής στον κόσμο που έχει στο χαρτοφυλάκιό του επίσης το Club Med- απέκτησε τη μάρκα και τα διαδικτυακά περιουσιακά στοιχεία της Thomas Cook τον Νοέμβριο του περασμένου έτους. Η νέα εταιρεία θα διατηρήσει το γνωστό λογότυπο “Sunny Heart”.

Ο Alan French, διευθύνων σύμβουλος της Thomas Cook στο Ηνωμένο Βασίλειο, δήλωσε: “Επαναλανσάρουμε ένα από τα πιο αναγνωρίσιμα ονόματα στα βρετανικά ταξίδια. Η νέα μας επιχείρηση θα συνδυάσει τη φανταστική εξυπηρέτηση πελατών, με έδρα το Ηνωμένο Βασίλειο, με ένα επικαιροποιημένο μοντέλο λειτουργίας που προστατεύεται με ATOL και με την υποστήριξη ενός οργανισμού πολλών δισεκατομμυρίων δολαρίων. Ξεκινάμε τώρα γνωρίζοντας ξεκάθαρα τις βραχυπρόθεσμες προκλήσεις που θέτει η πανδημία. Τόσο εμείς όσο και η Fosun κοιτάμε μακροπρόθεσμα και θέλουμε να προσφέρουμε επιλογές, προσαρμογή και εξυπηρέτηση πελατών 24/7 σε διακοπές, σε οικογένειες που επιθυμούν να ταξιδέψουν τώρα και στο μέλλον.

Γνωρίζουμε ότι οι Βρετανοί επιθυμούν να ταξιδέψουν, αλλά νιώθουν ανήσυχοι για την ασφάλεια και τυχόν αλλαγές στους κυβερνητικούς κανόνες για την καραντίνα. Πουλάμε μόνο προορισμούς στη λίστα των ταξιδιωτικών διαδρομών και όλα τα ξενοδοχεία είναι ευέλικτα. Επίσης, δε θα χρεώσουμε τους πελάτες σε τυχόν αλλαγή των διακοπών τους, εάν αλλάξουν οι κυβερνητικοί κανόνες.

Το πάθος μας είναι το ταξίδι και επικεντρωνόμαστε στην παροχή υπέροχων ξενοδοχείων σε προορισμούς που λατρεύουν οι παραθεριστές, ώστε οι πελάτες μας να μπορούν να σχεδιάσουν τη δική τους απόδραση, όλα σε εξαιρετικές τιμές. Με ευελιξία, φροντίδα 24/7 στις διακοπές και προστασία ATOL, οι πελάτες μπορούν να κάνουν κράτηση με Thomas Cook για διακοπές με σιγουριά.

Θα προσφέρουμε στους πελάτες επιλογή και καλύτερη εμπειρία κράτησης. Ο ιστότοπός μας έχει σχεδιαστεί για να είναι γρήγορος και απλός στη χρήση και προτεραιότητά μας είναι να διασφαλίσουμε ότι οι πελάτες μπορούν να κάνουν κράτηση για τις διακοπές τους με απόλυτη εμπιστοσύνη. Χάρη στη νέα ιδιοκτησία και τη νέα ισχυρή χρηματοοικονομική δομή, οι πελάτες μπορούν να είναι σίγουροι ότι τα χρήματά τους προστατεύονται.

Θα χρησιμοποιήσουμε ένα μοντέλο εμπιστοσύνης για να προασπίσουμε τις πληρωμές των πελατών μας, πράγμα που σημαίνει ότι η Thomas Cook λαμβάνει τα χρήματά τους μόνο όταν αυτοί επιστρέψουν από τις διακοπές”.

Ο Jim Qian, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του Fosun Tourism Group, δήλωσε: “Η Thomas Cook έχει μια υπερήφανη κληρονομιά και μετά την απόκτηση της μάρκας πέρυσι θέλαμε να την επιστρέψουμε γρήγορα στο ‘σπίτι’ της, στο Ηνωμένο Βασίλειο. Η υποστήριξη της ανάπτυξης της μάρκας στην Κίνα και η επανεκκίνησή της στο Ηνωμένο Βασίλειο είναι ένα μεγάλο βήμα στο σχέδιό μας να μετατρέψουμε την Thomas Cook σε μια παγκόσμια ιστορία επιτυχίας και ένα βασικό ορόσημο στην ανάπτυξη της στρατηγικής του Fosun Tourism Group”.

Και πρόσθεσε: “Η εκ νέου παρουσίαση της Thomas Cook ως επιχείρησης που έχει σχεδιαστεί για τον σημερινό παραθεριστή είναι τιμή. Αυτό που συνέβη πέρυσι ήταν μια τραγωδία σε προσωπικό επίπεδο για πολλές χιλιάδες πρώην συναδέλφους μου, τους επιχειρηματικούς μας εταίρους και, φυσικά, τους πιστούς πελάτες μας. Η πίστη και η αγάπη που εξακολουθούν να αισθάνονται για τη μάρκα ‘Thomas Cook’ αντικατοπτρίζουν την τεράστια δέσμευση και τον επαγγελματισμό αυτών των πρώην συναδέλφων. Τους είμαστε υποχρεωμένοι σε μεγάλο βαθμο και ελπίζουμε να έχουμε την υποστήριξή τους, καθώς προσβλέπουμε να μεταφέρουμε το τη μάρκα σε μια νέα εποχή”.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top