Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
TOs

Η TUI υπόσχεται να πληρώσει αποζημιώσεις στους πελάτες της έως τέλος Σεπτεμβρίου

Τατιάνα Ρόκου - 16 Σεπτέμβριος 2020, 12:02

Οι δεσμεύσεις για επιοστροφή χρημάτων ισχύουν για όλες τα εμπορικά σήματα της TUI UK, συμπεριλαμβανομένων των First Choice, Marella Cruises, Crystal, TUI Scene, TUI Lakes & Mountains και Skytours.


Η TUI UK υποσχέθηκε στον επιτηρητή για την προστασία των καταναλωτών, Αρχή Ανταγωνισμού και Αγορών (CMA) της Βρετανίας ότι θα επιστρέψει τα χρήματα σε όλους τους πελάτες που είχαν πληρώσει για διακοπές που ακυρώθηκαν, λόγω της πανδημίας μέχρι το τέλος του μήνα.

Η CMA έχει λάβει χιλιάδες παράπονα από πελάτες της TUI που δεν έχουν λάβει επιστροφές χρημάτων για τις ακυρωμένες διακοπές τους εντός των 14 ημερών που ορίζονται από τους Κανονισμούς για τα Οργανωμένα Ταξίδια.

Ωστόσο, η CMA είπε ότι η TUI έχει “εμπλακεί εποικοδομητικά” σε έρευνα που ξεκίνησε από τους υπαλλήλους της και ότι η “συντριπτική πλειοψηφία” των ανθρώπων έχει ήδη λάβει τις επιστροφές τους ή έχει κάνει νέα κράτηση κατά τη διάρκεια της έρευνας.

Η TUI έχει επίσης υποσχεθεί ότι τυχόν εκκρεμή αιτήματα επιστροφής χρημάτων θα αποπερατωθούν έως τις 30 Σεπτεμβρίου και συμφώνησε να επικοινωνήσει με πελάτες που δεν έχουν χρησιμοποιήσει πιστωτικά voucher, ώστε να τους ενημερώσουν ότι μπορούν να τα μετατρέψουν σε επιστροφή χρημάτων, η οποία θα πληρωθεί εντός 14 ημερών.

“Η CMA θέλει να διασφαλίσει ότι η TUI UK εκπληρώνει την υποχρέωσή της να πληρώσει επιστροφές εγκαίρως στο μέλλον. Ως εκ τούτου, η TUI UK θα υποβάλλει τακτικά αναφορά στην CMA κατά το επόμενο έτος σχετικά με τον χρόνο που χρειάζεται για την επιστροφή χρημάτων στους πελάτες”, δήλωσε η Αρχή.

Οι δεσμεύσεις ισχύουν για όλες τα εμπορικά σήματα της TUI UK που πωλούν πακέτα διακοπών, συμπεριλαμβανομένων των First Choice, Marella Cruises, Crystal, TUI Scene, TUI Lakes & Mountains και Skytours.

Η CMA έχει στείλει επιστολές σε περισσότερες από 100 τουριστικές επιχειρήσεις οργανωμένων διακοπών για να τους υπενθυμίσει τις υποχρεώσεις τους να συμμορφωθούν με τη νομοθεσία περί προστασίας των καταναλωτών και έχει ξεκινήσει έρευνες για έναν αριθμό ταξιδιωτικών πρακτορείων.

“Η CMA κατανοεί ότι η πανδημία έχει δημιουργήσει εξαιρετική πίεση για τις ταξιδιωτικές εταιρείες, συμπεριλαμβανομένης της TUI UK. Ωστόσο, οι πελάτες που ακύρωσαν τις διακοπές τους λόγω του COVID-19 πρέπει να αντιμετωπίζονται δίκαια και να λαμβάνουν τις επιστροφές τους αμέσως”, ανέφερε. “Είναι απαραίτητο όλες οι επιχειρήσεις να συμμορφώνονται με το νόμο περί προστασίας των καταναλωτών, έτσι ώστε οι άνθρωποι να μη μένουν χωρίς τα χρήματά τους. Η CMA δημοσίευσε οδηγίες για τις επιχειρήσεις νωρίτερα φέτος για να τις βοηθήσει να κατανοήσουν τις νομικές τους υποχρεώσεις”.

Ο διευθύνων σύμβουλος της CMA δρ. Andrea Coscelli πρόσθεσε: “Η CMA συνεχίζει να ερευνά εταιρείες πακέτων διακοπών στο πλαίσιο της κρίσης του COVID-19. Εάν διαπιστώσουμε ότι οι επιχειρήσεις δε συμμορφώνονται με το νόμο περί προστασίας των καταναλωτών, δε θα διστάσουμε να λάβουμε περαιτέρω μέτρα”.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top