Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
MICE

Γ. Φραγγίδης: 'Η προσωπική επαφή στις εκθέσεις είναι αναντικατάστατη'

Τατιάνα Ρόκου - 18 Σεπτέμβριος 2020, 10:03

Η εφαρμογή υβριδικών μοντέλων διοργάνωσης, που συνδυάζουν τη φυσική παρουσία και την ψηφιακή αλληλεπίδραση, τη συμμετοχή δηλαδή λίγων εκθετών και επισκεπτών με φυσική παρουσία και πολύ περισσότερων ψηφιακά, έχει ήδη ξεκινήσει σε χώρες όπως η Γερμανία, η Κίνα και άλλες.


Στο πάνελ των ομιλητών της συζήτησης με θέμα “Εκθέσεις VS Πανδημία, Φυσική και Ψηφιακή Αλληλεπίδραση” συμμετείχε ο βουλευτής Κιλκίς και υπεύθυνος τομέα τουρισμού του Κινήματος Αλλαγής κ. Γιώργος Φραγγίδης, στο πλαίσιο του Thessaloniki Helexpo Forum, που διεξάγεται 11-20 Σεπτεμβρίου, στο συνεδριακό κέντρο “Ι. Βελλίδης”.

Ο κ. Φραγγίδης, στην τοποθέτησή του, αναφέρθηκε αρχικά στις αρνητικές συνέπειες που είχε η πανδημία στην εκθεσιακή βιομηχανία. “Εκατοντάδες εκθέσεις ακυρώθηκαν σε ευρωπαϊκό και σε παγκόσμιο επίπεδο, λόγω του κορωνοϊού. Η οικονομική ζημία αποτιμάται σε δισεκατομμύρια ευρώ, ενώ διακυβεύονται δεκάδες χιλιάδες θέσεις εργασίας, μόνο στην Ευρώπη”, όπως είπε χαρακτηριστικά.



Στη συνέχεια μίλησε για την προσπάθεια που κάνει η εκθεσιακή βιομηχανία, για να ξεπεράσει τα εμπόδια της πανδημίας και να περιορίσει τις απώλειες. Η εφαρμογή υβριδικών μοντέλων διοργάνωσης, που συνδυάζουν τη φυσική παρουσία και την ψηφιακή αλληλεπίδραση, τη συμμετοχή δηλαδή λίγων εκθετών και επισκεπτών με φυσική παρουσία και πολύ περισσότερων ψηφιακά, έχει ήδη ξεκινήσει σε χώρες όπως η Γερμανία, η Κίνα και άλλες.

“Ευτυχώς, η ψηφιακή τεχνολογία μας προσφέρει τη δυνατότητα να καταφύγουμε σε αυτήν τη λύση ανάγκης και να προσαρμοστούμε στις νέες συνθήκες”, είπε ο βουλευτής, “ενώ στα θετικά της λογίζονται η δυνατότητα που προσφέρει για ευρύτερη ενημέρωση του κοινού, η υπέρβαση των εμποδίων της φυσικής παρουσίας και ο δυναμικός χαρακτήρας που προσδίδει”. Ωστόσο, η ψηφιακή αλληλεπίδραση μόνο συνδυαστικά μπορεί να χρησιμοποιηθεί στις εκθέσεις, αφού η προσωπική επαφή είναι αναντικατάστατη όσον αφορά στην δικτύωση, την ανταλλαγή γνώσεων, την ανάπτυξη επαφών με πιθανούς πελάτες, την ενημέρωση για νέες αγορές. Η κατανόηση της κουλτούρας, του πολιτισμού, του τρόπου σκέψης και αλληλεπίδρασης έχει τεράστια σημασία για τη διείσδυση σε μια ξένη αγορά. Ο ανθρώπινος παράγοντας και το συναίσθημα που αυτός δημιουργεί θα είναι πάντα καθοριστικός και δεν μπορεί η τεχνολογία να τον υπερκεράσει.

Συνοψίζοντας, ο κ. Φραγγίδης είπε, ότι η στήριξη του εκθεσιακού κλάδου που συνδέεται στενά με τον τουρισμό οφείλει να είναι προτεραιότητά μας, καθώς η πανδημία του κορωνοϊού έχει πλήξει σημαντικά τις επιχειρήσεις και τους εργαζόμενους.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top