Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Προώθηση προορισμού

Μεγάλο ενδιαφέρον της γερμανικής αγοράς για Θεσσαλονίκη-Χαλκιδική στο FVW workshop Greece 2020

Βίκυ Καραντζαβέλου - 24 Σεπτέμβριος 2020, 12:59

Πολύ μεγάλο περιθώριο να αναπτυχθεί η σχέση και συνεργασία με τη γερμανική αγορά τόσο στη Θεσσαλονίκη, που δέχεται μεγάλο αριθμό τακτικών πτήσεων από πολλά αεροδρόμια της Γερμανίας όσο και στη Χαλκιδική, που αποτελεί ιδανικό μοντέλο προορισμού με θεματικές προτάσεις.


Το FVW workshop Greece 2020 πραγματοποιήθηκε στη Θεσσαλονίκη και τη Χαλκιδική από 15-20 Σεπτεμβρίου με πολύ μεγάλη επιτυχία και μετέδωσε το πιο αισιόδοξο μήνυμα για την επανεκκίνηση του ελληνικού τουρισμού, στους 40 περίπου επαγγελματίες του τουρισμού που συμμετείχαν. Η συνεδριακή ημέρα 17/09/20 με συντονιστή τον αρχισυντάκτη του FVW Klaus Hildebrand, κατέδειξε την ανάγκη για ανάπτυξη της αγοράς σε προορισμούς με πλούσιο προϊοντικό χαρτοφυλάκιο και ποιοτικές υπηρεσίες.

Η διοργάνωση, από τις ελάχιστες στην COVID-19 εποχή, κάλυψε τη μεγάλη ανάγκη της γερμανικής αγοράς, που αναζητά προορισμούς και θέλει να δώσει προτάσεις στη ζήτηση για διακοπές. Η Θεσσαλονίκη και η Χαλκιδική αποκάλυψαν θησαυρούς και πρόσφεραν ελληνική φιλοξενία πέρα από κάθε προσδοκία στους 40 συμμετέχοντες.

Διοργανωτές ήταν το FVW, το μεγαλύτερο ΜΜΕ για τον τουρισμό στη Γερμανία, με πορεία 50 ετών και με μοναδική εμπειρία στα θέματα τουρισμού, καθώς και ο Δήμος Θεσσαλονίκης, ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης, ο Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής, το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο της Ελλάδος. Η στήριξη και παρουσία του ΕΟΤ ως silver sponsor έδωσε προστιθέμενη αξία στη διοργάνωση. Το Υπουργείο Τουρισμού έθεσε υπό την αιγίδα του το γεγονός.

Στη συνεδριακή ημέρα ο γενικός γραμματέας ΕΟΤ, κ. Δημήτρης Φρακάκης παρουσίασε την εθνική στρατηγική για την επανεκκίνηση του τουρισμού με πληροφόρηση η οποία έδωσε εμπιστοσύνη στην ασφάλεια και προσστασία της ελληνικής φιλοξενίας και της χώρας σε εξαιρετικά δύσκολες συνθήκες.

Μεταξύ άλλων, αναφέρθηκε σε τρία θέματα του ελληνικού τουρισμού 2020 που αποτελούν παρακαταθήκη για το 2021:
“α) ο ελληνικός τουρισμός άνοιξε παρά τα δυσοίωνα μηνύματα
β) κερδίσαμε σε επαγγελματισμό και αξιοπιστία με την εφαρμογή πρωτοκόλλων, τεστ κ.λπ.
γ) καταφέραμε να κινήσουμε την τουριστική βιομηχανία ένα πολύ δύσκολο εγχείρημα το οποίο είχε ανάγκη η οικονομία. Το 2021 είναι πρόκληση, δεν γνωρίζουμε πως θα διαμορφωθούν οι παράγοντες, προσπαθούμε να είναι ασφαλής ο τουρισμός, επενδύουμε στον ποιοτικό τουρισμό και ανταποκρινόμαστε στις αλλαγές του τρόπου με τον οποίο γίνονται πλέον τα ταξίδια”.

Ιδιαίτερη αναφορά, έκανε στους επαγγελματίες του τουρισμού που έκαναν εξ’ίσου καλά του δουλειά τους με την κυβέρνηση στο άνοιγμα του τουρισμού, επιχειρηματίες, ξενοδόχους, εστιάτορες, εργαζόμενους σε όλες τις τουριστικές επιχειρήσεις.

Συμμετείχαν στη διοργάνωση από το γραφείο ΕΟΤ της Γερμανίας η προϊσταμένη κα Βίκυ Στρούμπου και η αναπληρώτρια, κα Αρετή Πρίνου.

Η αντιδήμαρχος Πολιτισμού και Τουρισμού του Δήμου Θεσσαλονίκης κα Μαρία Καραγιάννη, παρουσίασε τα πλεονεκτήματα της πόλης και μετέφερε το μήνυμα ότι η Θεσσαλονίκη είναι ένας ασφαλής και ελκυστικός προορισμός για τη γερμανική αγορά, όπου οι επισκέπτες μπορούν να ακολουθήσουν όμορφες διαδρομές στα ρωμαϊκά, βυζαντινά και οθωμανικά μονοπάτια, στα πολλά και ενδιαφέροντα μουσεία, ενώ επισήμανε την εξαιρετική κουζίνα της πόλης και τις μοναδικές υπηρεσίες φιλοξενίας που προσφέρουν οι εργαζόμενοι στις τουριστικές επιχειρήσεις. Στις συναντήσεις που ακολούθησαν τόνισε ότι οι δεσμοί της Θεσσαλονίκης με πολλές πόλεις της Γερμανίας είναι ισχυροί, αφού είναι αδελφοποιημένη πόλη με την Κολωνία και την Λειψία. Το συνέδριο αυτό βάζει ακόμα ένα λιθαράκι στις ήδη υπάρχουσες δομές συνεργασίας.
 
Η κα Βούλα Πατουλίδου, με τον διττό ρόλο της αντιπεριφερειάρχου της Μητροπολιτικής Ενότητας Θεσσαλονίκης και της προέδρου του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης, παρουσίασε την κομβική σημασία της πρωτεύουσας της Μακεδονίας αναφορικά με τη θέση της, τις υποδομές, το κλίμα, και τις θεματικές μορφές τουρισμού που έχει αναπτύξει μέχρι σήμερα. Αξιοποιώντας κάθε πλεονέκτημα της πόλης παρουσίασε την οργανωμένη φιλοξενία που παρέχει στον επισκέπτη, αλλά και την ετοιμότητα και προσαρμογή που έχει επιδείξει στα νέα δεδομένα. Χρησιμοποιώντας το συμβολισμό του μύθου της Γοργόνας εξήγησε στους εκπροσώπους της γερμανικής αγοράς πως ο λόγος που υπάρχει η Θεσσαλονίκη εδώ και 2.300 χρόνια είναι γιατί είναι μια πόλη που ξέρει να μετατρέπει κάθε δυσκολία σε ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Τόνισε πως η συγκεκριμένη δράση είναι υψίστης σημασίας, επειδή είναι πρώτη που πραγματοποιείται από κοινού από την Μητροπολιτική Θεσσαλονίκη και τη Χαλκιδική βάζοντας τα θεμέλια για την μετα COVID-19 εποχή.

Ο κ. Γρηγόρης Τάσιος, πρόεδρος του Τουριστικού Οργανισμού Χαλκιδικής και της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων, μετά την παρουσίαση της Χαλκιδικής στους Γερμανούς ταξιδιωτικούς πράκτορες, δήλωσε πως “ήταν μία μοναδική ευκαιρία ανάδειξης του κοινού προορισμού, Θεσσαλονίκη - Χαλκιδική, σε μία εθνικότητα που μπορεί να φέρει πολύ περισσότερες ποιοτικές διανυκτερεύσεις ώστε να πετύχουμε καλύτερο οικονομικό αποτέλεσμα. Η ανάδειξη της χώρας και των προορισμών ως απόλυτα ασφαλείς σε περίοδο πανδημίας είναι το καλύτερο ‘διαβατήριο’ για ανάκαμψη το 2021”. Στη διάρκεια του συνεδρίου, μεταξύ άλλων, απευθυνόμενος στους Tour Operators που συμμετείχαν και ιδιαίτερα στην εκπρόσωπο του FTI, τόνισε τη δυνατότητα μεταξύ άλλων της ανάπτυξης του οδικού τουρισμού από τη Γερμανία, όπως πριν μερικές δεκαετίες. Είναι ανάγκη να δοθούν έτοιμες προτάσεις, “τουριστικά προϊόντα” στην αγορά για την ταχύτερη ανάπτυξη των πωλήσεων 2021 στην περιοχή.



Μετά την παρουσίαση των προορισμών ακολούθησαν panels με τους Tour Operators FTI (Halina Stryzyzewska), Attica Reisen (Christiane Pilz), LMX (Mario Krug) και TUI (κ. Γιώργο Δήμα), οι οποίοι παρουσίασαν την πορεία των κρατήσεων για το 2020, έδωσαν το νέο για την παράταση της τουριστικής σεζόν σε κάποιες περιοχές ως το τέλος Νοεμβρίου και τη δυναμική του 2021. Οι κρατήσεις τελευταίας στιγμής δείχνουν την εμπιστοσύνη των πελατών και την επιθυμία για διακοπές. Οι Έλληνες ξενοδόχοι απέδειξαν ότι προσφέρουν ασφάλεια και φιλοξενία ενώ παράλληλα αποδείχθηκαν πολύ ευέλικτοι στις νέες συνθήκες. Η πρόκληση για όλους είναι η νέα σεζόν.

Η εταιρεία ερευνών trevo trend, παρουσίασε την τάση της ζήτησης για διακοπές στους καταναλωτές με συγκριτική ανάλυση και έδειξε ότι υπάρχει πολύ μεγάλο περιθώριο να αναπτυχθεί η σχέση και συνεργασία με τη γερμανική αγορά τόσο στη Θεσσαλονίκη που δέχεται μεγάλο αριθμό τακτικών πτήσεων από πολλά αεροδρόμια της Γερμανίας όσο και στη Χαλκιδική που αποτελεί ιδανικό μοντέλο προορισμού με θεματικές προτάσεις. Ακολούθησε τo πάνελ με τους ξενοδόχους, κ. Γιάννη Ασλάνη, πρόεδρο του TCB, ξενοδοχείο Grand Hotel Palace, κα Ισμήνη Τορνιβούκα, ξενοδοχεία Eagles στη Χαλκιδική, Exelsior και City στη Θεσσαλονίκη και τον κ. Γιάννη Λασπά, μέλος ΔΣ Ένωσης Ξενοδόχων Χαλκιδικής, ξενοδοχείο Flegra Palace, οι οποίοι έδωσαν στον κ. Hildebrand το στίγμα φιλοξενίας στην COVID-19 εποχή, τα προβλήματα που αντιμετώπισαν, την ευελιξία που επέδειξαν στην αυστηρή εφαρμογή μέτρων για την ασφάλεια και προστασία της υγείας τόσο των επισκεπτών όσο και του προσωπικού, τα οικονομικά μέτρα, τα θέματα ρευστότητας για την καλή λειτουργία, την πορεία των κρατήσεων, την ποιότητα των υπηρεσιών, την αποφασιστικότητα για την επανεκκίνηση, την αισιοδοξία, τα σχέδιά τους, τις προοπτικές.

Το πάνελ με τους travel agents και την προϊσταμένη του Γραφείου ΕΟΤ Γερμανίας παρουσίασε τις διαπιστώσεις των επαγγελματιών και τους τρόπους πώλησης των προορισμών κατ’ευθείαν στους πελάτες τους. Η εξειδίκευση σε τουριστικά προϊόντα που διαθέτει η Θεσσαλονίκη και η Χαλκιδική αντίστοιχα, με δραστηριότητες, πλούτο αρχαιολογικό, μουσεία, μνημεία αναγνωρισμένα από την UNESCO, πολιτισμό, βυζαντινά στοιχεία, συνεδριακές υποδομές, αγορά, γαστρονομία, διασκέδαση και τόσα άλλα που διαπίστωσαν στις ημέρες φιλοξενίας, καλύπτουν ανάγκες μεγάλου εύρους της γερμανικής αγοράς και διαφορετικές ηλικίες. Δεσμεύτηκαν να μεταφέρουν τον πλούτο της πληροφορίες και να τον μετατρέψουν σε συνεργασίες και πωλήσεις για τους προορισμούς.



Το πρόγραμμα φιλοξενίας ήταν ένα μεγάλο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στο fvw workshop 2020. Σχεδιάστηκε προσεκτικά από τις υπεύθυνες των οργανισμών τουρισμού Θεσσαλονίκης και Χαλκιδικής, την κυρία Μαρία Πουλουκτσή και την κα Τάνια Ακριτίδου και έφερε το καλύτερο αποτέλεσμα με την επίβλεψή τους. Το πρόγραμμα περιελάμβανε εκδρομές, περιηγήσεις, επισκέψεις στο Μουσείο, τη Βεργίνα, τα τείχη, τα Αρχαία Στάγειρα, τα τρία πόδια της Χαλκιδικής, παραδοσιακά χωριά κ.λπ. Έδωσε εμπειρίες του ρεμπέτικου, κουλούρι και τρίγωνο Θεσσαλονίκης που ενθουσίασαν τους συμμετέχοντες. Υλοποιήθηκε από την πρόεδρο Συνδέσμου Ξεναγών κα Αναστασία Γαϊτάνου και τις συναδέλφους κ.κ. Μαρία Κεσόγλου και Φανή Δούρου με προσήλωση στους στόχους του workshop. Οι γαστρονομικές εμπειρίες με κουζίνα δημιουργική, με τοπικά υλικά, αγιορείτικες συνταγές, θαλασσινές γεύσεις, έδωσαν μοναδικότητα στους προορισμούς. Την επιμέλεια κάποιων από τα ανωτέρω είχε η προϊσταμένη τμήματος τουρισμού Δήμου
Θεσσαλονίκης κα Αλεξία Μαργαρίτη.

Το fvw workshop Θεσσαλονίκη Χαλκιδική, ολοκλήρωσε τις εργασίες στους προορισμούς, δημιούργησε φιλίες, συνεργασίες, επαγγελματικές σχέσεις για τη συνέχεια και τώρα αρχίζει το έργο σχεδιασμού προτάσεων τουριστικού ενδιαφέροντος με επικοινωνία στη γερμανική αγορά από τους προορισμούς. Από την άλλη πλευρά, υπάρχει η δεύσμευση που προέρχεται από την απόλυτη ικανοποίηση σε όλα τα επίπεδα των συμμετεχόντων τουριστικών πρακτόρων να προωθήσουν τις εμπειρίες στους πελάτες τους, να τις μετατρέψουν σε πωλήσεις για το 2021. Σ‘αυτό θα βοηθήσει η παρουσίαση που θα ακολουθήσει από το FVW και η ανοικτή επικοινωνία με κάθε τρόπο. Στην εξέλιξη των παραπάνω θα συμβάλλει με τις ενέργειές της η εταιρεία praxis plus που συντόνισε και υλοποίησε το έργο, με υπεύθυνη την κα Άντα Καραγιάννη, η οποία θα ενημερώνει αντίστοιχα.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top