Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Έρευνα

Το μέλλον των ταξιδιών και του τουρισμού στη μετά-COVID εποχή - Έρευνα του WTTC

Τατιάνα Ρόκου - 28 Σεπτέμβριος 2020, 11:05

Οι καταναλωτές δίνουν μεγαλύτερη προσοχή πλέον στη 'βιωσιμότητα' των εμπορικών τουριστικών σημάτων. Οι ταξιδιώτες θα συνεχίσουν να δίνουν μεγαλύτερη προσοχή στην υγεία και την υγιεινή ακόμη και μετά από την ύπαρξη εμβολίου για τον COVID-19.


Το Παγκόσμιο Συμβούλιο Ταξιδιών και Τουρισμού (WTTC) παρουσιάζει, σε συνεργασία με την Oliver Wyman, μια νέα έκθεση που διερευνά τις επιπτώσεις των τάσεων για καθέναν από τους τέσσερις βασικούς ενδιαφερόμενους στον τομέα: ταξιδιώτες, επιχειρήσεις, εργατικό δυναμικό και κοινότητες.

Η έκθεση “Recovery & Beyond. The Future of Travel & Tourism in the Wake of COVID-19” υπογραμμίζει τη σημασία της υιοθέτησης μιας παγκόσμιας συντονισμένης προσέγγισης για την ανάκαμψη: ενίσχυση της τρέχουσας απρόσκοπτης ταξιδιωτικής εμπειρίας, την ενσωμάτωση νέων τεχνολογιών και ΤΗ θέσπιση διεθνών πρωτοκόλλων για την υγεία και την υγιεινή, για την τελική ανοικοδόμηση της εμπιστοσύνης των ταξιδιωτών.


Συγκεκριμένα, υπογραμμίζει την ανάγκη συνεργασίας του δημόσιου και του ιδιωτικού τομέα για την ανάκτηση των εκατομμυρίων θέσεων εργασίας που επηρεάστηκαν, την ανοικοδόμηση της εμπιστοσύνης των ταξιδιωτών και την οικοδόμηση της ανθεκτικότητας του τουρισμού.

Η έκθεση τονίζει ότι, καθώς φανταζόμαστε ξανά το μέλλον των ταξιδιών και του τουρισμού και διερευνούμε τις συστάσεις πολιτικής, τέσσερις είναι οι μακροοικονομικές τάσεις που αναμένεται να οδηγήσουν στην ανάκαμψη και πέραν αυτής: η εξέλιξη της ζήτησης, η υγεία και υγιεινή, η καινοτομία και ψηφιοποίηση και η βιωσιμότητα.



Σύμφωνα με την έκθεση, το 70% των ταξιδιωτών αναψυχής της Βόρειας Αμερικής δηλώνουν ότι θα κάνουν κράτηση κατά τη διάρκεια της πανδημίας του COVID-19 εάν οι αλλαγές στις κρατήσεις ήταν δωρεάν. Επιπλέον, πάνω από 9 στους 10 (92%) των καταναλωτών εμπιστεύονται προσωπικές συστάσεις σχετικά με την υγεία και την υγιεινή, και το 69% των ταξιδιωτών αναφέρουν την καθαριότητα ως κρίσιμο συστατικό της ανταπόκρισης μιας ταξιδιωτικής μάρκας. Αναμένεται ότι οι ταξιδιώτες θα συνεχίσουν να δίνουν μεγαλύτερη προσοχή στην υγεία και την υγιεινή ακόμη και μετά από την ύπαρξη εμβολίου για τον COVID-19.

Αυτό υποδηλώνει την ανάγκη για ετοιμότητα του προορισμού, καθώς οι προτεραιότητες των καταναλωτών εξελίσσονται μαζί με την ανάγκη υιοθέτησης νέων πρωτοκόλλων σε μέτρα υγείας και ασφάλειας, ώστε να συμβαδίζει με την εξέλιξη της ζήτησης.



Η ψηφιοποίηση υπήρξε βασικό στοιχείο κατά τη διάρκεια της πανδημίας COVID-19. Λαμβάνοντας υπόψη τη μετάβαση στην απομακρυσμένη εργασία, καθώς και τα lockdown σε όλο τον κόσμο, σημειώθηκε μια γρήγορη στροφή προς την ψηφιοποίηση, με τους ανθρώπους να αισθάνονται όλο και πιο άνετα με μια “ανέπαφη” ταξιδιωτική εμπειρία. Η έκθεση αποκαλύπτει ότι η ψηφιοποίηση ήρθε για να μείνει, με σχεδόν τους μισούς (45%) ταξιδιώτες να λένε ότι είναι έτοιμοι να περάσουν από τα χάρτινα διαβατήρια σε μια ψηφιακή ταυτότητα. Ακόμη, σχεδόν τα 3/4 (73%) των καταναλωτών δηλώνουν ότι λαμβάνουν υπόψη τις εμπορικές μάρκες που κάνουν τη διαφορά κατά τη διάρκεια του COVID-19, δείχνοντας ότι δίνεται όλο και μεγαλύτερη προσοχή στη βιωσιμότητα.

Η έκθεση του WTTC προσφέρει συστάσεις για το πως ο τουριστικός μπορεί να εξασφαλίσει μια πιο ομαλή ανάκαμψη:

  • Άνοιγμα συνόρων και επαναπατρισμός: Εναρμονισμένη προσέγγιση για την άρση των ταξιδιωτικών περιορισμών, με μια προηγούμενη εκτίμηση κινδύνου, καθώς και τυποποιημένες απαιτήσεις τεστ και ανίχνευσης κατά την αναχώρηση.
  • Ορισμός κοινών προτύπων υγείας και ασφάλειας: Ο δημόσιος και ο ιδιωτικός τομέας θα πρέπει να συμφωνήσουν από κοινού για την εφαρμογή των προτύπων υγείας και ασφάλειας σε όλες τις επιχειρηματικές δραστηριότητες ταξιδιών και τουρισμού.
  • Ενίσχυση καθεστώτων στήριξης εργαζομένων: Παροχή προστασίας μισθοδοσίας και επιδοτήσεων μισθών, καθώς και γενικών μέτρων “τόνωσης” των καταναλωτών και αναβολής πληρωμών φόρου.
  • Ταξιδιωτικά κίνητρα: Εισαγωγή κινήτρων στους καταναλωτές για ταξιδιωτικές δαπάνες, ξεκινώντας από τους εγχώριους ταξιδιώτες και με επέκταση σε περιφερειακό και διεθνές επίεδο, το συντομότερο δυνατό και όταν είναι η κατάλληλη στιγμή.
  • Προώθηση του τουρισμού ξεκινώντας από τα εγχώρια και περιφερειακά ταξίδια: Για να επωφεληθούν από την αρχική ανάκαμψη, οι κυβερνήσεις, τα τουριστικά συμβούλια και οι οργανισμοί θα πρέπει να κατευθύνουν έγκαιρες προσπάθειες μάρκετινγκ και προώθησης, για να δώσουν κίνητρα στα εγχώρια και περιφερειακά ταξίδια, ώστε να τονώσουν την ταχύτερη δυνατή ανάπτυξη και ανάκαμψη των εσωτερικών ταξιδιών και του τουρισμού.
  • Επέκταση της ψηφιακής υποδομής σε αγροτικούς προορισμούς: Η επένδυση σε ψηφιακή υποδομή αναδυόμενων προορισμών και απομακρυσμένων περιοχών θα είναι κρίσιμη, καθώς και η ενίσχυση των ψηφιακών δεξιοτήτων εντός των τοπικών κοινοτήτων.
  • Ενσωμάτωση ψηφιακών ταυτοτήτων: Η επιτάχυνση της υιοθέτησης ψηφιακών ταυτοτήτων και λύσεων θα είναι το κλειδί για τη μεγιστοποίηση της ακρίβειας στην προστασία της υγείας και της ασφάλειας, ενώ ταυτόχρονα μειώνεται η διαδικασία στον έλεγχο των συνόρων και επιταχύνεται η κυκλοφορία των επιβατών.
  • Επανεξέταση του χώρου εργασίας: Η γρήγορη μετάβαση στην απομακρυσμένη εργασία θα απαιτήσει από τον δημόσιο και τον ιδιωτικό τομέα να συναντηθούν, για να καθορίσουν τον τρόπο βελτιστοποίησης των νέων εργασιακών ρυθμίσεων.
  • Τόνωση πρακτικών αειφορίας: Ανάπτυξη και παροχή κινήτρων για την ενθάρρυνση της εφαρμογής μέτρων βιωσιμότητας στον ιδιωτικό τομέα.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top