Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Έρευνα

Το 70% των Αμερικανών καταναλωτών σχεδιάζουν ήδη διακοπές για το 2021

Τατιάνα Ρόκου - 14 Οκτώβριος 2020, 14:43

Σε έρευνα του Travel Leaders Group, το 23% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι σκοπεύουν να ταξιδέψουν μέχρι το τέλος του 2020, το 70% δήλωσε ότι θα ταξιδέψει το 2021, ενώ μόλις 18% είπε ότι θα ξεκινήσει να ταξιδεύει και πάλι το 2022.


Η συντριπτική πλειοψηφία των ταξιδιωτών σε ΗΠΑ και Καναδά (99%) είναι πρόθυμοι να ταξιδέψουν ξανά, με το 70% να δηλώνει ότι σκοπεύουν να κάνουν διακοπές το 2021, σύμφωνα με έρευνα του Travel Leaders Group σε περίπου 3.000 συχνούς ταξιδιώτες. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε τον Σεπτέμβριο σε συνεργασία με το World Travel & Tourism Council (WTTC).

Τα αποτελέσματα δείχνουν ότι το 45% των ερωτηθέντων έχουν ήδη κάνει σχέδια ή αρχίζουν να κάνουν σχέδια για τις επόμενες διακοπές τους, ενώ το 54% λένε ότι ονειρεύονται για το πότε μπορούν να ταξιδέψουν ξανά.

“Πρόκειται για πραγματικά ‘δυνατά’ νούμερα. Το γεγονός ότι το 99% των ταξιδιωτών που ρωτήθηκαν δήλωσαν ότι σχεδιάζουν ένα ταξίδι ή ανυπομονούν για το πότε μπορούν να ταξιδέψουν ξανά δείχνει ότι όσο αντιμετωπίζονται οι ανησυχίες για τον COVID-19, οι ταξιδιώτες αναψυχής θα οδηγούν την ανάκαμψη”, δήλωσε ο John Lovell, πρόεδρος του Travel Leaders Group.

Στην έρευνα, το 23% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι σκοπεύουν να ταξιδέψουν μέχρι το τέλος του 2020, το 70% δήλωσε ότι θα ταξιδέψει το 2021, ενώ μόλις 18% είπε ότι θα ξεκινήσει να ταξιδεύει και πάλι το 2022.

“Η αβεβαιότητα των καταναλωτών σχετικά με τον κίνδυνο έκθεσης στον ιό ή τις ανησυχίες σχετικά με την απομόνωση είναι ένα βασικό πρόβλημα”, δήλωσε η Gloria Guevara, πρόεδρος και διευθύνουσα σύμβουλος του WTTC. “Με rapid test προς αντικατάσταση των απαιτήσεων καραντίνας, βελτιωμένη ανίχνευση επαφών και προτύπων σε ολόκληρο τον κλάδο ανά τομέα που μπορούν να κοινοποιηθούν σαφώς στο κοινό, μπορούμε να βοηθήσουμε στην ανακούφιση πολλών από αυτές τις ανησυχίες”.

Η προθυμία των Αμερικανών να ταξιδέψουν φαίνεται στην αργή, αλλά σταθερή, αύξηση των καθημερινών αριθμών ελέγχου της Υπηρεσίας Ασφάλειας Μεταφορών (TSA), οι οποίοι ήταν κάτω από 90.000 την ημέρα τον Απρίλιο και τώρα πλησιάζουν το 1 εκατομμύριο την ημέρα σε περιόδους αιχμής. Το 2019, η TSA καταμετρούσε κατά μέσο όρο 2,3-2,7 εκατ. επιβάτες την ημέρα.

Πάνω από τους μισούς ταξιδιώτες που ρωτήθηκαν δηλώνουν ότι ανησυχούν για τον κίνδυνο μόλυνσης όταν ταξιδεύουν με αεροπλάνο ή κρουαζιερόπλοιο, κολλήσουν ενώ βρίσκονται μακριά από το σπίτι ή σε καραντίνα σε κρουαζιερόπλοιο ή σε ξενοδοχείο. Ένας μικρότερος αριθμός ανησυχούν για προσβολή από τον ιό για τους ίδιους ή για ένα μέλος της οικογένειας ενώ ταξιδεύουν, για το αν λάβουν επιστροφή χρημάτων αν το ταξίδι ακυρωθεί και ανησυχούν επίσης για τα μέλη της οικογένειας που βρίσκονται σε ομάδα υψηλού κινδύνου.

Η πλειονότητα των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι αυτό που θα κάνει τη μεγάλη διαφορά στην απόφασή τους να ταξιδέψουν στο μέλλον είναι οι υγειονομικοί κανονισμοί στα αεροδρόμια, τα αεροσκάφη και στα θέρετρα: υποχρεωτική μάσκα, κοινωνικές αποστάσεις, βελτιωμένος καθαρισμός, έλεγχοι θερμοκρασίας και πρόσβαση σε απολυμαντικό τζελ. Για τα θέρετρα, αναφέρθηκαν επίσης οι ανέπαφες υπηρεσίες και εξατομικευμένος καθαρισμός των δωματίων.

Η βιομηχανία μας πρέπει να κάνει περισσότερα για να ενημερώσει τους μελλοντικούς ταξιδιώτες για όλα τα πρωτόκολλα υγείας και ασφάλειας που έχουν εφαρμοστεί σε ολόκληρο τον κλάδο και να συνεχίσει να τα ακολουθεί, ώστε να αποκαταστήσει την εμπιστοσύνη των καταναλωτών στα ταξίδια, δήλωσε ο Lovell. “Οι αεροπορικές εταιρείες, τα αεροδρόμια και οι γραμμές κρουαζιέρας έχουν σημειώσει σημαντική πρόοδο στα μέτρα υγείας και υγιεινής που έχουν λάβει, σε στενή συνεννόηση με κορυφαίους ιατρικούς εμπειρογνώμονες του κόσμου. Πρέπει να το μοιραστούμε αυτό με το κοινό που ταξιδεύει”.

Σχεδόν το 60% των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι η απαίτηση ενός αρνητικού τεστ PCR πριν από την άφιξη σε έναν προορισμό δε θα έκανε καμία διαφορά ή θα ήταν κάτι θετικό, ενώ περίπου το 40% δήλωσε ότι μια τέτοια απαίτηση θα ήταν αποτρεπτική. “Αυτές οι ανησυχίες μπορούν να αντιμετωπιστούν με τα rapid test”, δήλωσε ο Lovell. “Πιστεύουμε ότι η ευρεία διαθεσιμότητα των rapid test θα οδηγήσει σε μεγαλύτερη αποδοχή των τεστ πριν από το ταξίδι και θα ενθαρρύνει περισσότερους ανθρώπους να ταξιδέψουν”.

Οι περισσότεροι από τους ερωτηθέντες που δήλωσαν ότι σκοπεύουν να κάνουν διακοπές είπαν ότι θα πετάξουν στον επόμενο προορισμό των διακοπών τους (47%), το 21%  θα οδηγήσει, το 17% ότι σκοπεύουν να κάνουν μια ωκεάνια κρουαζιέρα, με ένα 5% να επιλέγουν μια κρουαζιέρα ποταμού.

“Συνεχίζουμε να βλέπουμε έντονο ενδιαφέρον για εγχώρια ταξίδια, προορισμούς παραλίας και λιγότερο πολυσύχναστους προορισμούς τόσο στις ΗΠΑ όσο και στον Καναδά, ενώ η δημοτικότητα της Ευρώπης σε γενικές γραμμές είναι ενθαρρυντική”, δήλωσε ο Stephen McGillivray, Chief Marketing Officer του Travel Leaders Group.

Η Ευρώπη (38%), η Καραϊβική (34%) και το Μεξικό (15%) είναι οι κορυφαίοι διεθνείς προορισμοί ενδιαφέροντος και να ακολουθεί ο Καναδάς (για τους ταξιδιώτες των ΗΠΑ), η Κεντρική και Νότια Αμερική, η Αυστραλία, η Αφρική και η Ασία.

Οι κρατήσεις τελευταίας στιγμής είναι τάση μεταξύ των αγοραστών στο διαδίκτυο. Η πλειονότητα των καταναλωτών που αναζητούν διακοπές διαδικτυακά θέλουν να ταξιδέψουν μέχρι το τέλος του 2020, ακολουθούμενη από τον Ιανουάριο / Φεβρουάριο του 2021, την άνοιξη και το καλοκαίρι. Τα γενέθλια, οι επέτειοι κάθε είδους (γαμήλιοι κ.λπ.) είναι δημοφιλείς λόγοι για ταξίδια. Τέλος, τα τροχόσπιτα και οι ενοικιάσεις σπιτιών και βιλών έχουν μεγάλη ζήτηση.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top