Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Εκθέσεις

Οι ξενοδοχειακές εκθέσεις στην COVID-19 εποχή και η νέα λογική επικοινωνίας της τουριστικής αγοράς

Τατιάνα Ρόκου - 16 Οκτώβριος 2020, 10:50

Το 100% Hotel Show επανέρχεται με μια νέα πρόταση που δεν υπόσχεται απλά να δώσει online εργαλεία επικοινωνίας, αλλά να διεξάγει μια online έκθεση που θα προσομοιάζει όσο το δυνατόν περισσότερο με την πραγματική εμπειρία.


Η επίσκεψη ξενοδοχειακών εκθέσεων δεν αποτελεί απλά μία από τις πλέον καθιερωμένες συνήθειες των ξενοδόχων, αλλά και μια σημαντική ενέργεια που συμβάλλει στην ανάπτυξη της επιχειρηματικότητας του κλάδου, καθώς και στη συνολική του εξέλιξη. Δεδομένου ότι ο COVID-19 έχει “τραβήξει χειρόφρενο” στη διοργάνωση εκθέσεων, είναι γεγονός ότι υπάρχει έντονος προβληματισμός στον τουριστικό κλάδο, ενώ τόσο οι ξενοδόχοι όσο και οι εταιρείες αναζητούν λύσεις που θα γεφυρώσουν
το κενό επικοινωνίας που έχει δημιουργηθεί.

Kατόπιν προσεκτικής ανάλυσης των αναγκών επικοινωνίας του κλάδου, το 100% Hotel Show επανέρχεται με μια νέα πρόταση που δεν υπόσχεται απλά να δώσει online εργαλεία επικοινωνίας, αλλά να διεξάγει μια online έκθεση που θα προσομοιάζει όσο το δυνατόν περισσότερο με την πραγματική εμπειρία.

Σύμφωνα με την ομάδα του 100% Hotel Show, “αν και το 2020 ήταν μια πρωτόγνωρη χρονιά, η πράξη έδειξε ότι ακόμη και στις πλέον αντίξοες συνθήκες η ταξιδιωτική επιθυμία είναι υψηλή, και το 2021 φαίνεται ότι θα επανέλθει με πολύ καλύτερες πληρότητες- αλλά με μια αγορά που θα έχουν αλλάξει οι όροι της, όπως και ο τρόπος που τα ξενοδοχεία λειτουργούν. Με δεδομένα λοιπόν τα παραπάνω, οι ξενοδόχοι θα χρειαστεί να επαναπροσδιορίσουν τα καταλύματά τους σε όλα τα επίπεδα, από τη στρατηγική μέχρι και το design, και να υπάρξουν σε ένα νέο, πιο ανταγωνιστικό περιβάλλον, που, εκτός από τα επιπρόσθετα πρωτόκολλα λειτουργίας, θα συμπεριλαμβάνει και μια σειρά από νέες απαιτήσεις των ταξιδιωτών.

Η αλλαγή αυτή της αγοράς απαντά με τον καλύτερο τρόπο σε ό,τι αφορά στη σημασία της επικοινωνίας των ξενοδόχων με όλες αυτές τις εταιρείες που παρέχουν λύσεις, και οι οποίες έρχονται πλέον με νέες προτάσεις που πολλές φορές δεν είναι επαρκώς γνωστές στους ξενοδόχους- αν και τώρα τις έχουν ανάγκη περισσότερο από ποτέ. Με το σημαντικότερο εργαλείο επικοινωνίας, τις ξενοδοχειακές εκθέσεις, να είναι ανενεργό, είναι πλέον επιτακτική η ανάγκη να βρεθούν νέοι τρόποι πραγματοποίησης των Εκθέσεων, ώστε να προκύψει η αντίστοιχη τόνωση της επικοινωνίας της αγοράς.

Και αν υπάρχει ο προβληματισμός ότι δύσκολα θα γίνουν νέες επενδύσεις στα ξενοδοχεία φέτος, η πράξη υποδεικνύει ότι η επένδυση είναι πλέον απαραίτητη, καθώς τα δεδομένα άλλαξαν και τα ξενοδοχεία πρέπει να αναπροσαρμοστούν, έτσι ώστε να είναι βιώσιμα”.



Όπως λένε οι διοργανωτές, το 100% Hotel Show είχε πάντα μια πιο επαυξημένη digital υπόσταση, καταγράφοντας εκατοντάδες χιλιάδες επισκέψεις στο επίσημο website της διοργάνωσης, με πάνω από 40.000 από αυτούς να έχουν κάνει προεγγραφή σε αυτό, κάνοντας την ιδέα της Online διοργάνωσης της έκθεσης ακόμη πιο εφικτή. Και η ιδέα είναι ιδιαίτερα απλή:

  • Όλοι οι εκθέτες είναι έτοιμοι on camera, όπως ακριβώς και στα περίπτερά τους στην έκθεση.
  • Οι ξενοδόχοι βλέπουν ποιοι εκθέτες είναι διαθέσιμοι, και ανοίγουν και αυτοί Camera.
  • Η συνάντηση γίνεται με Video Κλήση, και ο Ξενοδόχος μπορεί να δείξει και τον δικό του χώρο.

Τα παραπάνω, σε συνδυασμό με το γεγονός ότι όλες οι εταιρείες και όλο το κοινό θα μπορούν να αλληλεπιδράσουν ακριβώς τις ώρες της έκθεσης, δηλαδή 20-23 Νοεμβρίου από τις 10:00 μέχρι τις 18:00, ενισχύει τις συνθήκες της πραγματικής εκθεσιακής εμπειρίας. Άρα, ο ξενοδόχος ξέρει ότι ανά πάσα στιγμή τις ημέρες της έκθεσης, θα μπορεί να μπει στο hotelshow.gr  και να δει, αλλά και να συνομιλήσει ζωντανά, με πάνω από 200 εταιρείες σε ειδικά διαμορφωμένο One to One περιβάλλον. Όπως θα έκανε και στο MEC Παιανίας- αλλά σε online επίπεδο.

“Για να διατηρηθεί όμως η εμπειρία στο απόλυτο, παράλληλα με τις One to One Συναντήσεις, ο ξενοδόχος θα μπορεί να παρακολουθεί Workshops σε πραγματικό χρόνο, αλλά και παρουσιάσεις από εκπροσώπους των συμμετοχών στα 100% Hotel Designβ Awards, κάνοντας έτσι πιο πλήρη τη συνολική του εκθεσιακή επίσκεψη. Στην ουσία, η εμπειρία όχι μόνο θα μείνει αναλλοίωτη ως προς τη λογική της έκθεσης, αλλά θα εμπλουτιστεί με ακόμη περισσότερα κομμάτια, που θα κρατάνε αμείωτο το ενδιαφέρον για όσο χρόνο κανείς πλοηγείται στο ειδικό εκθεσιακό περιβάλλον”.

Το 100% Hotel Show σκοπεύει να διατηρήσει και τη δυνατότητα απομακρυσμένης επίσκεψης στην έκθεση, ακόμη και όταν η έκθεση θα πραγματοποιηθεί με φυσικό τρόπο την επόμενη χρονιά στο MEC Παιανίας, δίνοντας τη δυνατότητα ακόμη και στους ξενοδόχους που δε θα έχουν την ευκαιρία να ταξιδέψουν, να επικοινωνήσουν ζωντανά με τους εκθέτες του.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top