Τελευταία νέα
ΑρχικήΑερομεταφορέςΑεροπορικές ΕταιρίεςΑύξηση των κερδών για τον όμιλο εταιριών Emirates

Αύξηση των κερδών για τον όμιλο εταιριών Emirates

Αύξηση των καθαρών κερδών για το οικονομικό έτος 2001-2002 ανακοίνωσε ο όμιλος εταιριών Emirates φθάνοντας τα 164 εκατ. δολάρια. Σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος η αύξηση είναι της τάξεως […]

Αύξηση των καθαρών κερδών για το οικονομικό έτος 2001-2002 ανακοίνωσε ο όμιλος εταιριών Emirates<.> φθάνοντας τα<...> 164 εκατ. δολάρια. Σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος η αύξηση είναι της τάξεως του 3,5%.

Ο Ετήσιος Απολογισμός (Annual Report) του Ομίλου, που αποτελείται από τις εταιρίες Emirates Airlines<.> και την Dnata Cargo, ανακοινώθηκε προχθές, 30 Απριλίου 2002 στο Ντουμπάι, από την Α.Μ. Σεΐχη Ahmed bin Saeed Al-Maktoum.

Ο Σεΐχης Ahmed στην ανασκόπησή του για τη χρονιά που πέρασε δήλωσε τα ακόλουθα ότι 'υπό κανονικές συνθήκες, οι ανοδικές αποδόσεις μας θα αποτελούσαν εξαιρετικό επίτευγμα, για το οικονομικό έτος 2001-2002, ένα δύσκολο και κρίσιμο έτος, τα αποτελέσματα χαρακτηρίζονται ως καταπληκτικά και ίσως μοναδικά".

Τα ενοποιημένα προ φόρων κέρδη του Ομίλου μετά το κλείσιμο του έτους την 31η Μαρτίου, ανήλθαν σε 2,1 δισ. δολάρια σημειώνοντας αύξηση της τάξης του 12,9%, έναντι των 1,9 δισ. δολαρίων της αντίστοιχης περυσινής περιόδου.

Από τα καθαρά κέρδη του Ομίλου τα οποία ανήλθαν σε 164 εκατ. δολάρια, το μερίδιο της Emirates<.> Airlines σημείωσε αύξηση της τάξης του 11%, με καθαρά κέρδη 127 εκατ. δολάρια, σε σύγκριση με τα περυσινά κέρδη τα οποία ήταν 115 εκατ. δολάρια. Η Dnata παρουσίασε καθαρά κέρδη της τάξης των 37 εκατ. δολαρίων, σημειώνοντας αύξηση σε σύγκριση με τα περυσινά κέρδη τα οποία ήταν 30 εκατ. δολάρια.

Αναφερόμενος στις τελευταίες τάσεις της αγοράς και στα τραγικά συμβάντα της 11ης Σεπτεμβρίου, η Α.Μ. Σεΐχης Ahmed σχολίασε ότι 'η βιομηχανία στην οποία δραστηριοποιούνται οι εταιρίες του Ομίλου Emirates, βρισκόταν ήδη σε πολύ χαμηλά επίπεδα στις αρχές του Σεπτεμβρίου 2001. Τα γεγονότα της 11ης Σεπτεμβρίου έφεραν το χάος. Κανείς δεν έμεινε ανεπηρέαστος".

Ωστόσο, σημείωσε ότι παρόλο που θα ήταν κατανοητό να μην κάνει κανείς προβλέψεις για ένα κερδοφόρο επόμενο έτος, η Emirates έκανε. "Περιορίσαμε και οριακά τα προγράμματά μας, διπλασιάσαμε τις προσπάθειές μας σε όλες τις αγορές που δραστηριοποιούμαστε, μειώσαμε σημαντικά τα έξοδά μας και παραμείναμε πιστοί στα σχέδιά μας".

"Αυτό σήμαινε από μέρους μας την αμέριστη υποστήριξη προς την κυβέρνηση του Ντουμπάϊ με στόχο την υλοποίηση των τεράστιων τουριστικών και εμπορικών αναπτυξιακών έργων, με σκοπό την προσέλκυση 15 εκατομμυρίων επισκεπτών μέχρι το 2010 – στρατηγική στην οποία έχουμε απόλυτη εμπιστοσύνη. Στο πλαίσιο αυτό, στο Dubai Air Show που πραγματοποιήθηκε το Νοέμβριο του 2001, ανακοινώσαμε την παραγγελία αεροσκαφών ύψους 15 δισ. δολαρίων για 22 καινούργια αεροσκάφη super jumbo, τύπου Α380, 25 αεροσκάφη τύπου Boeing 777 και οχτώ αεροσκάφη τύπου Α330-200, συμπληρωματικά στα έξι A340-500 που είχαν παραγγελθεί ήδη".

Ο κ. Maurice Flanagan, γενικός διευθυντής του Ομίλου Emirates, στον απολογισμό του έτους που έκανε, έθιξε ένα θέμα που απασχολεί την Emirates, σημειώνοντας ότι λανθασμένες κατηγορίες για κρυφές επιδοτήσεις (παρόλη τη διαφάνεια των διαδικασιών και δημοσιοποίηση των ετήσιων ισολογισμών) μπορεί να επηρεάσουν την κυβέρνηση στην έκδοση αδειών εναέριας κυκλοφορίας στην Emirates.

"Αυτό αγγίζει για εμάς ένα ευαίσθητο σημείο αφού δεν μας παρέχεται τέτοια προστασία. Η κυβέρνηση του Ντουμπάϊ, στο πλαίσιο προώθησης της οικονομίας του, διατηρεί μια πολιτική Ανοιχτών Ουρανών (Open Skies Policy), γεγονός το οποίο μας αφήνει εκτεθειμένους στον ξένο ανταγωνισμό μέσα στη χώρα μας. Κάτω από αυτές τις συνθήκες, θα πρέπει να φανούμε έξυπνοι στις κινήσεις μας με στόχο να επιβιώσουμε. Βρίσκομαι λοιπόν στην ευχάριστη θέση να σας πω ότι καταφέρνουμε πολλά περισσότερα από το να επιβιώνουμε απλώς".

H έξυπνη "business as usual" στρατηγική που υιοθετήθηκε, από όλο το δίκτυο των πωλήσεων της Emirates, μετά τα γεγονότα της 11ης Σεπτεμβρίου, είχε ως αποτέλεσμα τα καταπληκτικά μεγέθη στον κλάδο πωλήσεων τους τελευταίους 4 μήνες, διασφαλίζοντας έτσι τις εργασίες μας έναντι των ανταγωνιστών οι οποίοι αναγκάστηκαν είτε να ακυρώσουν ή να καταργήσουν τις πτήσεις προς το Ντουμπάϊ.

Γενικά, η επιβατική κίνηση έφτασε τα 6,9 εκατ. σημειώνοντας αύξηση 18,3%, με τον δείκτη πληρότητας σε λίγο χαμηλότερα επίπεδα από 75,1% σε 74,3%. Η διαθεσιμότητα των θέσεων ανά χιλιόμετρο αυξήθηκε κατά 19,7%, με αύξηση του κόστους της τάξης του 13,6%, αποτέλεσμα της αυξημένης παραγωγικότητας.

Παρά το παράδοξο ότι η αύξηση της επιβατικής κίνησης μείωσε την διαθεσιμότητα σε φορτία, η Emirates SkyCargo σημείωσε σημαντική βελτίωση της τάξης του 8,7% σε απόδοση, με φορτίο σε τόνους αυξημένο κατά 19,5%, αγγίζοντας τους 400.569 τόνους.

Ο κ. Flanagan σχολίασε, επίσης ότι 'οι επιχειρήσεις μας υπέστησαν έντονες δοκιμασίες από τη γενική αντίληψη που επικράτησε μετά την 11η Σεπτεμβρίου, ότι οι χώρες που βρίσκονται πιο κοντά στο Αφγανιστάν διατρέχουν μεγαλύτερους κινδύνους, παρόλο που υπάρχουν στοιχεία που αποδεικνύουν το αντίθετο και το Ντουμπάϊ κακώς θεωρήθηκε ότι βρίσκεται πολύ κοντά. Η κίνηση σε πολλά δρομολόγια και ειδικότερα στα δρομολόγια με προορισμό την Ευρώπη, μειώθηκε σημαντικά. Επομένως, είναι πολύ σημαντικό που μπορούμε να ανακοινώνουμε, σε λιγότερο από επτά μήνες μετά τα τραγικά γεγονότα, ότι ο όμιλος κατάφερε να ανακτήσει την ισορροπία του'.

Το δίκτυο της Emirates επέκτεινε τα δρομολόγιά του σε 57 προορισμούς προς 40 χώρες με την έναρξη νέων πτήσεων προς την πόλη Hyderabad στην Ινδία και την κοσμοπολίτικη πρωτεύουσα του Μαρόκο, Καζαμπλάνκα, καθώς και προς το Χονγκ Κονγκ, την Τεχεράνη και το Γιοχάνεσμπουργκ.

Το τμήμα της Emirates, Destination and Leisure Management, που περιλαμβάνει τις εταιρίες Emirates Holidays, Dubai Destination Management Company Arabian Adventures και το Al Maha Resort ανακοίνωσαν αποτελέσματα πέρα από τις προσδοκίες τους, με τον αριθμό των επισκεπτών να φτάνει τους 170.000.

Ο αριθμός των αεροπορικών εταιριών που χρησιμοποιούν το Διεθνές αεροδρόμιο του Ντουμπάϊ, αυξήθηκε από 98 στις 105. Η Dnata Airport Services είναι ο αποκλειστικός διαχειριστής εδάφους 60.000 αεροσκαφών περίπου, και περισσότερων από 13,8 εκατ. επιβατών, νούμερα που αυξήθηκαν κατά 7,9% σε σχέση με τα περυσινά δεδομένα.

Η διαχείριση φορτίων στο Διεθνές αεροδρόμιο του Ντουμπάϊ σημείωσε ρεκόρ αυξάνοντας τους τόνους της σε 635,298 σημειώνοντας αύξηση της τάξης του 10,9%. Το τμήμα αυτό έχει πιστοποιηθεί κατά το πρότυπο ποιοτικής διαχείρισης ISO9001/2000, μετά την αναβάθμιση του αρχικού που είχε αποκτηθεί το 1995.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

Ετικέτες
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024
18/04/2024