Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Εκθέσεις

Η HORECA υποδέχεται τους επαγγελματίες του τουρισμού 17–21 Απριλίου 2021

Τατιάνα Ρόκου - 22 Οκτώβριος 2020, 16:02

Το trade show θα φιλοξενήσει εταιρείες leader του κλάδου σε 50.000 τ.μ. εκθεσιακής επιφάνειας, όπου θα παρουσιάσουν όλες τις σύγχρονες τάσεις και εξελίξεις για τα ξενοδοχεία και τη μαζική εστίαση, καθώς και πρωτότυπες ιδέες, προτάσεις, λύσεις για την είσοδό τους στην post COVID εποχή.


H έκθεση για την τροφοδοσία και τον εξοπλισμό των ξενοδοχείων και των μονάδων μαζικής εστίασης θα λάβει χώρα από τις 17 έως τις 21 Απριλίου.

Λόγω των εξελίξεων της πανδημίας, τόσο στην Ελλάδα όσο και το εξωτερικό, οι συνθήκες που δημιουργούνται είναι πιθανό να επηρεάσουν αρνητικά την επιτυχή διεξαγωγή της HORECA, που είχε προγραμματιστεί αρχικά 11 με 15 Φεβρουαρίου.

Έτσι λοιπόν η FORUM ΑΕ, έχοντας ως γνώμονα πάντοτε την προστασία εκθετών και επισκεπτών και θέλοντας να διασφαλίσει την μεγάλη επισκεψιμότητα και την εμπορική αποτελεσματικότητα που έχουν χαρακτηρίσει την έκθεση, αποφάσισε να μεταθέσει τις ημερομηνίες διεξαγωγής για τις 17-21 Απριλίου. Τόσο οι εκθέτες όσο και οι επισκέπτες προηγούμενων διοργανώσεων της έκθεσης, σύμφωνα με μεγάλη έρευνα της FORUM SA, θεωρούν ότι οι συγκεκριμένες ημερομηνίες εξυπηρετούν καλύτερα -με βάση τα νέα δεδομένα που έχει διαμορφώσει η πανδημία- τις εμπορικές ανάγκες των επιχειρήσεων τους, αλλά και εξασφαλίζουν ένα πιο ασφαλές περιβάλλον συναναστροφής. Τέλος, το γεγονός οι εξελίξεις αυτές είναι σχεδόν βέβαιο ότι θα μεταθέσουν και εκ των πραγμάτων την έναρξη της τουριστικής περιόδου και ότι το Πάσχα φέτος είναι 2 Μαΐου, επιβεβαιώνουν ακόμα περισσότερο την απόφαση της διοργανώτριας εταιρείας για μετάθεση της έκθεσης στις συγκεκριμένες ημερομηνίες.

Με το ενδιαφέρον των επαγγελματιών του κλάδου να είναι στραμμένο στην 16η διοργάνωση της HORECA, η έκθεση θα αποτελέσει την κορυφαία στιγμή για την εγχώρια αγορά, καθώς θα αποτελέσει σημαντικό εφαλτήριο για την ανάκαµψη όλου του κλάδου και θα έχει εξαιρετική επιτυχία, σφραγίζοντας για μία ακόμη φορά το ελπιδοφόρο μέλλον της Φιλοξενίας και της Μαζικής Εστίασης στη χώρα μας.

Το στοίχημα πλέον είναι διπλό, καθώς πλάι στον όρο “εμπορική επιτυχία” επιβάλλεται να μπαίνει αυτός της “ασφάλειας”. Προκειμένου, λοιπόν, να καλυφθούν οι αυξημένες απαιτήσεις εκθετών και επισκεπτικού κοινού, χωρίς να υπάρξουν επιπτώσεις στα υψηλά στάνταρ που έχουν καθιερωθεί εδώ και χρόνια εξασφαλίζοντας παράλληλα την προστασία της υγείας όλων των εμπλεκόμενων, η οργανωτική ομάδα της HORECA θα πορευτεί με ειδικά σχεδιασμένο πλάνο που θα έχει ως βάση τα ειδικά πρωτόκολλα υγειονομικού περιεχομένου για την διοργάνωση εκθέσεων όταν αυτά ανακοινωθούν επίσημα. Όλοι οι κανόνες, που αφορούν τόσο την διοργάνωση όσο και την διεξαγωγή της, θα εφαρμοστούν απαρέγκλιτα και αδιαπραγμάτευτα.

Το πενθήμερο 17 με 21 Απριλίου οι επαγγελματίες του τουρισμού θα έρθουν σε επαφή με ολόκληρη την προμηθευτική αλυσίδα (foodservice, καφές και ροφήματα, αλκοολούχα και μη ποτά, τρόφιμα και σνακ), κορυφαίες επιχειρήσεις με ξενοδοχειακό και εστιατορικό εξοπλισμό, τεχνολογικές λύσεις και διαδικτυακές υπηρεσίες, καθώς και εταιρείες που ειδικεύονται στην κατασκευή, την ανακαίνιση και την εξοικονόμηση ενέργειας.

Το trade show, προσαρμοσμένο στα δεδομένα της εποχής, θα φιλοξενήσει εταιρείες leader του κλάδου σε 50.000 τ.μ. εκθεσιακής επιφάνειας, όπου θα παρουσιάσουν όλες τις σύγχρονες τάσεις και εξελίξεις για τα ξενοδοχεία και τη μαζική εστίαση, καθώς και πρωτότυπες ιδέες, προτάσεις, λύσεις για την είσοδο τους στην post COVID εποχή.

Φυσικά, την τιμητική τους θα έχουν και έξυπνες εφαρμογές, προκειμένου οι μονάδες φιλοξενίας κaι εστίασης να εναρμονίζονται με τους κανόνες υγιεινής και ασφάλειας που απαιτεί η νέα πραγματικότητα. Τα δε special events θα είναι ακόμα πιο ενδιαφέροντα και εποικοδομητικά, καθώς η νέα κανονικότητα ανοίγει περισσότερα θέματα προς μελέτη, συζήτηση και παρουσίαση.

Το Metropolitan αναμένεται να αποτελέσει ξανά το κέντρο των jενοδοχείων και της mαζικής eστίασης, προσελκύοντας όλους τους ευσυνείδητους επαγγελματίες και οραματιστές του κλάδου.

Επισημαίνεται ότι το marketing budget θα είναι στα ίδια επίπεδα με τις προηγούμενες διοργανώσεις κατανεμημένο σε όλα τα κορυφαία μέσα (τηλεόραση, ραδιόφωνο, social media, digital platforms, έντυπα).

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top