Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Εκθέσεις

Με επιτυχία έληξε η ΙΤΒ Asia, σε virtual μορφή

Βίκυ Καραντζαβέλου - 23 Οκτώβριος 2020, 12:25

Η εικονική έκθεση περιελάμβανε σημαντικούς 'παίκτες' στους τομείς της φιλοξενίας, του τουρισμού και των ταξιδιών, ενώ με θέμα 'Επανανακαλύπτοντας τα Ταξίδια στη Νέα Κανονικότητα', το συνέδριο ITB Asia 2020 Virtual είχε πάνω από 160 κορυφαίους ομιλητές από μεγάλα διεθνή τουριστικά σήματα, σε περισσότερες από 100 συνεδρίες.


Πλέον, όλες οι μεγάλες τουριστικές και μη εκθέσεις, αν και διεξάγονται σε μορφή virtual, συναντούν απόλυτη επιτυχία. Το ίδιο συνέβη και με την ITB Asia 2020 Virtual, η οποία κατέγραψε ρεκόρ συμμετοχων με 35.000 περίπου επαγγελματίες του χώρο του τουρισμού.

Η ITB Asia, κορυφαία εμπορική τουριστική έκθεση ταξιδιού της Ασίας, “έκλεισε” με επιτυχία, ολοκληρώνοντας το πρώτο εικονικό εκθεσιακό γεγονός στην 13ετή ιστορία της.

Η πολυαναμενόμενη εμπορική έκθεση φιλοξενήθηκε ουσιαστικά στη νεοσύστατη διαδικτυακή πλατφόρμα, ITB Community in Asia. Για τρεις ημέρες, η εικονική εκδήλωση καλωσόρισε περισσότερους από 35.000 επαγγελματίες του ταξιδιού από όλο τον κόσμο που συμμετείχαν στη ζωντανή ατζέντα των συνεδριών και των συναντήσεων δικτύωσης, που υποστηρίζονται από παγκόσμιους ηγέτες και κορυφαίους προορισμούς. Με την εικονική πλατφόρμα να παρέχει τον τέλειο χώρο για δικτύωση, οι συμμετέχοντες συμμετείχαν επίσης σε online επιχειρηματικά ραντεβού, ενισχύοντας την εμπιστοσύνη στο μέλλον της τουριστικής βιομηχανίας.

Η Katrina Leung, διευθύνουσα σύμβουλος της Messe Berlin (Singapore), διοργανωτής της ITB Asia, δήλωσε: “Είμαστε περήφανοι που είμαστε η κορυφαία εμπορική εμπορική έκθεση στην Ασία, διαδραματίζοντας το ρόλο μας στη δημιουργία μιας συμπαγούς κοινότητας που υποστηρίζει ο ένας τον άλλο τόσο στις καλές όσο και σε δύσκολες στιγμές. Οι τελευταίες τρεις μέρες ήταν μια απόδειξη της ανθεκτικότητας όσων εμπλέκονται με τους ηγέτες της τουριστικής βιομηχανίας, να έρθουν κοντά, ενωμένοι με έναν κοινό σκοπό, του να ανοίξουν το δρόμο απέναντι στη νέα κανονικότητα”.

Φέτος, οι εκθέτες ήταν παρόντες στην έκθεση ITB Asia 2020 Virtual μέσω ψηφιακών εκθεσιακών θαλάμων. Η εικονική έκθεση περιελάμβανε σημαντικούς “παίκτες” στους τομείς της φιλοξενίας, του τουρισμού και των ταξιδιών, όπως τους Advantage Austria, Inspired by Iceland, τον Οργανισμό Τουρισμού της Κορέας, τον Οργανισμό Marketing & PR των Μαλδίβων, την Τουριστική Αρχή της Μάλτας, το Υπουργείο Τουρισμού & Δημιουργικής Οικονομίας της Ινδονησίας, το Γραφείο Έργου Τουρισμού & Ανάπτυξης Φιλοξενίας της Μόσχας, την Αρχή Τουρισμού της Σαουδικής Αραβίας, το Τουριστικό Συμβούλιο της Σιγκαπούρης, τον Κρατικό Οργανισμό Τουρισμού του Αζερμπαϊτζάν, το Visit Finland, το Visit Rovaniemi κ.ά. Ο εκθεσιακός χώρος φιλοξένησε επίσης το Τμήμα Πληροφοριών & Τουρισμού της την Ταϊπέι, το Park Hotel Group, το Γραφείο Προώθησης του Πριγκιπάτου του Μονακό, το Συνεδριακό Γραφείο Sapporo, την Περιφερειακή Κυβέρνηση Shizouka και το Switzerland Tourism, που συμμετέχουν στην έκθεση της ITB Asia για πρώτη φορά.

Με θέμα “Επανανακαλύπτοντας τα Ταξίδια στη Νέα Κανονικότητα”, το συνέδριο ITB Asia 2020 Virtual είχε περισσότερους από 160 κορυφαίους ομιλητές από μεγάλα διεθνή τουριστικά σήματα, σε πάνω από 100 συνεδρίες. Τα φετινά συνέδρια επικεντρώθηκαν ειδικά στην παροχή βοήθειας στους επαγγελματίες της ταξιδιωτικής βιομηχανίας, ώστε να ανακαλύψουν εκ νέου παραδοσιακά επιχειρηματικά μοντέλα για να προσαρμοστούν στις τρέχουσες καταστάσεις και να προετοιμαστούν για την ανάκαμψη του κλάδου.

Τα βασικά θέματα των συνεδρίων επικεντρώθηκαν σε: αγορά MICE, εταιρικά ταξίδια, τεχνολογία, περιηγήσεις και δραστηριότητες, μάρκετινγκ προορισμού, αεροπορικά ταξίδια και ξενοδοχεικά έσοδα και διανομή.

Με τη νέα εικονική μορφή της έκθεσης, όλο το υλικό διατίθεται κατ‘απαίτηση σε όλους τους εγγεγραμμένους συμμετέχοντες, για προβολή και παρακολούθηση.

Η έκθεση ITB Asia του επόμενου έτους θα είναι υβριδική, που θα περιλαμβάνει και ζωντανό και διαδικτυακό μοντέλο, για τη διευκόλυνση της συνεχούς συνεργασίας με τους ενδιαφερόμενους του κλάδου. Το τμήμα που πραγματοποιηθεί ζωντανα στη Σιγκαπούρη από τις 27 έως τις 29 Οκτωβρίου 2021, ελπίζει να επαναφέρει τις ανθρώπινες διασυνδέσεις μέσω προσωπικών επιχειρηματικών συναντήσεων και συνεδριών δικτύωσης. Συμπληρώνεται από ένα εικονικό τμήμα με βασικά στοιχεία της έκθεσης και θα ενισχύσει περαιτέρω την προσφορά της ITB Asia ως η κορυφαία ταξιδιωτική εμπορική έκθεση.

Το ενδιαφέρον ήδη είναι αυξημένο για την ITB Asia 2021, με πάνω από 40% της έκθεσης να έχει ήδη κλειστεί.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top