Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Ξενοδοχία

Οι Κερκυραίοι ξενοδόχοι προετοιμάζονται για την online αγορά του 2021

Τατιάνα Ρόκου - 30 Οκτώβριος 2020, 10:32

Τρεις εταιρείες τεχνολογίας αποκλειστικά για ξενοδοχεία, οι RevitUp.direct, Primal Res & OTA Insight, θα παρουσιάσουν τις νέες τάσεις που επικρατούν στην διαδικτυακή αγορά των ξενοδοχείων και τα νέα τεχνολογικά εργαλεία και υπηρεσίες που διαθέτουν, σε διαδικτυακή εκδήλωση για τα μέλη της Ένωσης Ξενοδόχων Κέρκυρας.


Η Ένωση Ξενοδόχων Κέρκυρας διοργανώνει διαδικτυακή εκδήλωση και προσκαλεί τους ξενοδόχους της Κέρκυρας, την Πέμπτη 5 Νοεμβρίου στις 17:00, με θέμα: “Προετοιμαζόμαστε για την σεζόν του 2021, διεκδικούμε το μερίδιο που μας αναλογεί στην Online αγορά”.

Η πανδημία έφερε στο προσκήνιο την ανάγκη για άμεση ψηφιακή αναβάθμιση ή και μεταμόρφωση (digital transformation) σε πολλές περιπτώσεις, στον ξενοδοχειακό κλάδο παγκοσμίως. Είναι δεδομένο -αρχής γενομένης από την σεζόν του 2021 – ότι όλο και μεγαλύτερος τζίρος στα ξενοδοχεία μας θα γίνεται μέσω του διαδικτύου. Πρόκειται για μια εξέλιξη που θα δημιουργήσει ευκαιρίες για όσους επιδιώξουν και αλλάξουν τον τρόπο που διανέμουν και προσφέρουν το ξενοδοχειακό προϊόν σύμφωνα με τα όσα επιτάσσει η ραγδαία αυξανόμενη διαδικτυακή (online) αγορά.

Τρείς εταιρείες τεχνολογίας αποκλειστικά για ξενοδοχεία, οι RevitUp.direct, Primal Res και OTA Insight, μετά από συνεννόηση με το Δ.Σ. της Ένωσης, θα παρουσιάσουν τις νέες τάσεις που επικρατούν στην διαδικτυακή αγορά των ξενοδοχείων και τα νέα τεχνολογικά εργαλεία και υπηρεσίες που διαθέτουν, σε διαδικτυακή εκδήλωση αποκλειστικά για τα μέλη της Ένωσης.

Ομιλητές:

  • RevitUp.direct: Ν. Γκιόκας, Business Dev. Manager, Greece & Cyprus
  • primal RES: Μ. Λαπιδάκης, Chief Administrative Officer
  • OTA INSIGHT: Β. Ριαβόγλου, Business Dev. Manager East. Med. & Balkans

RevitUp.direct: Μια ολιστική υπηρεσία που βοηθά τα ξενοδοχεία τα μεγιστοποιήσουν τον online τζίρο τους συνδυάζοντας Performance Marketing & Revenue Management. O κ. Γκιόκας θα παρουσιάσει βέλτιστες πρακτικές (Best Practices) για τη μεγιστοποίηση των διαδικτυακών, αλλά και ειδικότερα των direct κρατήσεων, με έμφαση στα ξενοδοχεία εποχικής λειτουργίας (Resorts).

Primal RES: Ένα σύγχρονο Channel Manager που βοηθά στο Online Distribution (διανομή), αλλά και την διασύνδεση του ξενοδοχείου με πολλά ηλεκτρονικά συστήματα. Η εταιρεία διαθέτει πάνω από 4.000 ενεργούς πελάτες, με ποσοστό διατήρησης άνω του 99%, απόδειξη της τεχνολογικής αρτιότητας αλλά και της υποδειγματικής υποστήριξης που προσφέρει. Ο κ. Λαπιδάκης θα παρουσιάσει τα βασικά οφέλη από τη χρήση του channel manager, καθώς και άλλα χρήσιμα για τον ξενοδόχο τεχνολογικά εργαλεία.

OTA Insight: Από το 2012, το όραμα τη εταιρείας είναι να προσφέρει φιλικά προς το χρήστη εργαλεία εσόδων και να γίνει παγκόσμια πρωτοπόρος στο Data Intelligence του ξενοδοχειακού κλάδου. O κ. Ριαβόγλου θα περιγράψει ποια κατηγορία πελατών (segment) θα ανακάμψει πρώτη και πως μπορούν οι ξενοδόχοι να στοχεύσουν σε καλύτερα αποτελέσματα για το 2021.

Η εκδήλωση θα μεταδοθεί ζωντανά από την σελίδα Facebook της Ένωσης, θα διαρκέσει περίπου μία ώρα και θα υπάρχει χρόνος για ερωτήσεις προς τους ομιλητές.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top