Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Προώθηση προορισμού

Ο ΕΟΤ στο 1ο Virtual Greek Alternative Tourism & Gastronomy Workshop για την αγορά της Δανίας

Βίκυ Καραντζαβέλου - 03 Νοέμβριος 2020, 12:27

Από τη δανική αγορά συμμετέχουν 75-85 ΤΟs και τουριστικοί πράκτορες, 30-35 δανέζικες εταιρείες( retailers), που δραστηριοποιούνται στο χώρο της γαστρονομίας (προμηθεύονται ελληνικά προϊόντα), καθώς και 15-20 διακεκριμένα media από τη Δανία.


Με την ευγενική υποστήριξη του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού και τη συμμετοχή του υπουργού Τουρισμού κ. Χάρη Θεοχάρη, του γενικού γραμματέα ΕΟΤ κ. Δημήτρη Φραγκάκη και του Έλληνα πρέσβη στην Δανία κ. Νικολάου Κοτροκόη, ξεκινά σήμερα το 1ο Virtual Greek Alternative Tourism & Gastronomy Workshop για την αγορά της Δανίας.

Η εκδήλωση τελεί υπό την Αιγίδα του Υπουργείου Τουρισμού, του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, της Πρεσβείας της Ελλάδος στη Δανία και του Διαπολιτισμικού Ομίλου για την UNESCO.

Πρόκειται για διαδικτυακή δράση, που πραγματοποιείται από 3 έως 5 Νοεμβρίου 2020, την οποία  διοργανώνει η Tourism Media & Events. Οι εργασίες ξεκινούν σήμερα 3 Νοεμβρίου 2020, ενώ οι επίσημοι χαιρετισμοί και παρουσιάσεις έχουν προγραμματιστεί για την τελευταία ημέρα, 5 Νοεμβρίου.

Απευθύνεται σε τουριστικές επιχειρήσεις και δημόσιους φορείς που ενδιαφέρονται να προβάλουν τις υπηρεσίες και τα προϊόντα που αναπτύσσουν, με στόχο την προβολή του Ελληνικού εναλλακτικού και γαστρονομικού τουρισμού. Ταυτόχρονα, απευθύνεται σε επιχειρήσεις εξαγωγικού χαρακτήρα που επιδιώκουν να διεισδύσουν ή και να ενισχύσουν την παρουσία τους σε καίριες αγορές της Ευρώπης.

Η παρουσία του ΕΟΤ στο διαδικτυακό workshop κρίθηκε απαραίτητη, καθώς εντάσσεται στο πλαίσιο των στόχων της εθνικής τουριστικής πολιτικής, αλλά και της στρατηγικής επικοινωνίας του Οργανισμού για την ενίσχυση της εικόνας της Ελλάδας στο εξωτερικό και την ανάδειξη της χώρας σε κορυφαίο παγκοσμίως προορισμό εναλλακτικού και γαστρονομικού τουρισμού.

Από ελληνικής πλευράς συμμετέχουν:

  • Περιφέρεια Κρήτης ως η τιμώμενη Περιφέρεια της εκδήλωσης
  • Δήμοι Αθηναίων, Ανατ. Σάμου, Καρπάθου, Ρεθύμνου, Τήνου
  • Τουριστικοί Οργανισμοί Θεσσαλονίκης, Χαλκιδικής και Λουτρακίου
  • Γεωπάρκα Λέσβου, Σητείας και Ψηλορείτη καθώς και
  • 20 ελληνικές τουριστικές και εξαγωγικές επιχειρήσεις, που επιδιώκουν να αποκτήσουν παρουσία ή να ισχυροποιήσουν περαιτέρω τη θέση τους στην αγορά της Δανίας, μεταξύ των οποίων οι Aegean Airlines, Hyatt Regency Thessaloniki, Hotel Marbella και Hotel Brain.

Στην εκδήλωση θα παρουσιαστεί το Ελληνικό Πρωινό του ΞΕΕ.

Από τη δανική αγορά συμμετέχουν 75-85 ΤΟs και τουριστικοί πράκτορες, 30-35  δανέζικες εταιρείες( retailers), που δραστηριοποιούνται στο χώρο της γαστρονομίας (προμηθεύονται ελληνικά προϊόντα), καθώς και 15-20 διακεκριμένα media από τη Δανία.

Κατά τις εργασίες του 1ο Virtual Greek Alternative Tourism & Gastronomy Workshop, θα πραγματοποιηθούν πάνω από 300 Business to Business (B2B) συναντήσεις μεταξύ εκπροσώπων ελληνικών τουριστικών επιχειρήσεων και δανέζικων επιχειρήσεων, που δραστηριοποιούνται στον τουρισμό. Αντίστοιχα, έχουν προγραμματιστεί 150 B2B συναντήσεις μεταξύ εκπροσώπων επιχειρήσεων γαστρονομικού ενδιαφέροντος από την Ελλάδα και τη Δανία.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top