Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Τάσεις

Τα νέα lockdown 'εξουδετέρωσαν' τη ζήτηση των Ευρωπαίων για ταξίδια

Τατιάνα Ρόκου - 05 Νοέμβριος 2020, 14:10

Στη Γαλλία, η δεύτερη ανακοίνωση για lockdown οδήγησε σε άμεση μείωση της επιθυμίας ταξιδιού, αλλά ο αντίκτυπος δεν ήταν τόσο σοβαρός όσο στη Γερμανία. Οι Βρετανοί βασίζονταν στις κρατήσεις της τελευταίας στιγμής τον Οκτώβριο, με το μερίδιο κράτησης για ταξίδια μέσα σε 0-1 ημέρες να αυξάνεται περίπου σε 36% από περίπου 30% το Σεπτέμβριο.


Η trivago, μία από τις κορυφαίες μηχανές μετα-αναζήτησης καταλύματος στον κόσμο, εξέτασε δεδομένα που συνέλεξε μέσω της πλατφόρμας της για να ρίξει φως στο πως τα τελευταία ευρωπαϊκά lockdown επηρεάζουν τις κρατήσεις ταξιδιών στην ήπειρο.

Τα αποτελέσματα βγήκαν στις 28 Οκτωβρίου, όταν η Γαλλία και η Γερμανία ανακοίνωσαν το δεύτερο (μερικό) lockdown - ξεκινώντας από τις 30 Οκτωβρίου στη Γαλλία και από την 1η Νοεμβρίου στη Γερμανία.

Τα δεδομένα της trivago, που προέκυψαν από όλο τον Οκτώβριο, δίνουν μια ματιά για τις τάσεις των αναζητήσεων έως και τις ανακοινώσεις των lockdown αλλά και μετά, συμπεριλαμβανομένης της επιθυμίας ταξιδιού, του χρόνου ταξιδιού, καθώς για τα ταξίδια στο εσωτερικό μιας χώρας έναντι των διεθνών.

Η εταιρεία ανέλυσε δεδομένα από τον Οκτώβριο και σύμφωνα με αυτά προέκυψε ότι:

  • Στη Γαλλία, η δεύτερη ανακοίνωση για lockdown οδήγησε σε άμεση μείωση της επιθυμίας ταξιδιού, αλλά ο αντίκτυπος δεν ήταν τόσο σοβαρός όσο στη Γερμανία
  • Τα εγχώρια ταξίδια έχασαν τη δημοτικότητά τους τον Οκτώβριο στη Γαλλία, τη Γερμανία και το Ηνωμένο Βασίλειο, ακόμη και πριν ανακοινωθούν τα lockdown, ωστόσο η δημοτικότητα αυτή παρέμεινε ισχυρή.
  • Με πολλούς καταναλωτές να πραγματοποιούν αναζητήσεις της τελευταίας στιγμής (το 36% των βρετανικών αναζητήσεων είναι για ταξίδια μόλις την επόμενη μέρα), αυτό το lockdown του Νοεμβρίου θα μπορούσε να αντιπροσωπεύσει σημαντική απώλεια εσόδων από κρατήσεις, για τους παρόχους διαμονής στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Η αντίδραση στο δεύτερο lockdown

  • Μέχρι το τέλος Οκτωβρίου 2020, η Γαλλία και η Γερμανία είχαν εισέλθει στο δεύτερο lockdown, με το Ηνωμένο Βασίλειο να ακολουθεί.
  • Στη Γερμανία, η ανακοίνωση του lockdown δεν οδήγησε σε απότομη μείωση στα τέλη Οκτωβρίου, αλλά αντίθετα παρουσίασε σταδιακή πτώση, μετά την αναμενόμενη εποχική συμπεριφορά.
  • Στη Γαλλία, ωστόσο, βλέπουμε μια σταθερή τάση καθ’όλη τη διάρκεια του Οκτωβρίου, μέχρι την τελευταία εβδομάδα, όπου τα click-out πέφτουν.

Εσωτερικά έναντι διεθνών ταξιδιών

  • Στη Γαλλία και το Ηνωμένο Βασίλειο, το μερίδιο των click-out στα οικιακά καταλύματα αυξήθηκε σταθερά από περίπου τον Απρίλιο του 2020, φτάνοντας το 70% στο τέλος του καλοκαιριού. Την εβδομάδα της 19ης Οκτωβρίου (πριν από τις ανακοινώσεις για lockdown), το μερίδιο αυτό μειώθηκε σε περίπου 60% τόσο για το Ηνωμένο Βασίλειο όσο και για τη Γαλλία
  • Στη Γερμανία, το μερίδιο των εσωτερικών ταξιδιών είναι ελαφρώς υψηλότερο, περίπου στο 70% για την ίδια εβδομάδα, αλλά αυτό έχει μειωθεί από τις αρχές Οκτωβρίου (πριν από τον Οκτώβριο υπήρξε σταθερή αύξηση από τον Ιούλιο).

Εποχή για ταξίδι

  • Φαίνεται ότι οι Βρετανοί βασίζονταν στις κρατήσεις της τελευταίας στιγμής τον Οκτώβριο, με το μερίδιο κράτησης για ταξίδια μέσα σε 0-1 ημέρες να αυξάνεται περίπου σε 36% από περίπου 30% το Σεπτέμβριο.
  • Σε σύγκριση με τον Σεπτέμβριο, το Ηνωμένο Βασίλειο παρουσίασε μια μικρή αύξηση στα μεσοπρόθεσμα ταξίδια (60-90 ημέρες), ενώ η επιθυμία για μακροπρόθεσμα ταξίδια (91+ ημέρες) παρέμεινε συνεπής.
  • Το ίδιο μοτίβο ακολουθείται στη Γερμανία και τη Γαλλία, οι οποίες σημείωσαν επίσης αύξηση στα μεσοπρόθεσμα και πολύ βραχυπρόθεσμα ταξίδια.



|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top