Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Εκθέσεις

Εικονικά παρούσα η Χαλκιδική στην WTM 2020

Βίκυ Καραντζαβέλου - 11 Νοέμβριος 2020, 10:17

Η περιοχή συμμετέχει μέσα από ένα ευρύ φάσμα προκαθορισμένων εικονικών συναντήσεων, όπου προβάλλει τον προορισμό και διατηρεί ανοιχτό το δίαυλο επικοινωνίας με τους επαγγελματίες του τουρισμού.


Από τη Δευτέρα 9 Νοεμβρίου, άνοιξε τις εικονικές της “πόρτες” η μεγάλη τουριστική έκθεση, WTM London 2020 που φέτος μετά από 41 χρόνια δεν πραγματοποιείται κανονικά αλλά εικονικά. Η έκθεση λόγω των περιοριστικών μέτρων, των ταξιδιωτικών περιορισμών και των τοπικών lockdown στην Ευρώπη διεξάγεται σε εικονικό επίπεδο από τις 9-11 Νοεμβρίου.

Ο Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής δε λείπει από την έκθεση και λαμβάνει μέρος ως συν-εκθέτης στο εικονικό περίπτερο της Ελλάδος. Έχοντας “χτίσει” το εικονικό του προφίλ, συμμετέχει μέσα από ένα ευρύ φάσμα προκαθορισμένων εικονικών συναντήσεων όπου προβάλλει τον προορισμό και διατηρεί ανοιχτό το δίαυλο επικοινωνίας με τους επαγγελματίες του τουρισμού. Χιλιάδες επαγγελματίες από τον χώρο του τουρισμού παγκοσμίως συμμετέχουν και ανταλλάσσουν απόψεις, αναζητούν νέους προορισμούς, καθώς διαμορφώνεται μία έντονη τάση που θέλει τους επισκέπτες να ταξιδεύουν σε λιγότερο γνωστά μέρη όπου δεν υπάρχει μεγάλη συγκέντρωση τουριστών, σε πιο μικρά και θεματικά γκρουπ, με προτίμηση στις μετακινήσεις με αυτοκίνητο.



Σε έρευνα που διεξήχθη από τους οργανωτές της έκθεσης σε 2.000 Άγγλους καταναλωτές σχετικά με τις ταξιδιωτικές τους προτιμήσεις για το 2020 και μετά, το 38,6% απάντησε ότι έμειναν ευχαριστημένοι που ταξίδεψαν φέτος, το 15,5% σκέφτεται να ταξιδέψει τους πρώτους 3-6 μήνες του 2021 και το 23,6% σκέφτεται να ταξιδέψει στους επόμενους 6-9 μήνες. Το 60,5% θέτει ως προτεραιότητα για την επιλογή του προορισμού τη “βιωσιμότητα”, ενώ όσον αφορά στη διαμονή τους, το 50,4% δήλωσε ότι δεν άλλαξε τις προτιμήσεις του για τη διαμονή μετά το ξέσπασμα της πανδημίας, με το 30,4% να επιλέγει βίλες, το 24,8% οικογενειακά καταλύματα και το 56,3% να δηλώνει ότι θα ήθελε να επισκεφθεί ξανά μεγάλα ξενοδοχεία, αρκεί να λαμβάνουν όλα τα μέτρα προστασίας.

Η Χαλκιδική, σύμφωνα με τον Οργανισμό, “ταιριάζει απόλυτα στη νέα αυτή τάση και προβάλλει αυτά ακριβώς τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της που την κάνουν να ξεχωρίζει, θέλοντας να αξιοποιήσει τις ευκαιρίες που έχουν δημιουργηθεί”.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top